bredekees
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi hoe je die 2x110kg stone erop gooide! Je bent de enige die ik stones zie lappen zonder je vingers eronder te wringen, beste gripkracht baas. Sterk ook op de Yoke, beste core power
tussen de koffie door mooie gewichten verzet man! motivatie voor mij op de yoke ook! Je LB en grip zijn echt sterk
dat van die adem had ik ook last van ja...zal inderdaad wel het weer geweest zijn. wel gaar van dat ritme, ik heb er ook vaak last van en verplaats zo'n beetje alles naar het einde van de dagThanks, yoke gaat goed inderdaad, voelde nog wel solid aan, had alleen wat moeite met ademhalen door het rare weer. Volgende keer 320, zelfde sets. En in all seriousness, ik heb een ****ed-up dag/nacht ritme waardoor ik overdag sloom ben en 's avonds en 's nachts pas energiek. Ook m'n metabolisme wordt erin meegetrokken waardoor ik 's ochtends niets door m'n keel krijg, dus had m'n bammetjes en koffie wel nodig voordat ik een PR op de yoke ging lopen.
Hoe zit dat qua school dan? Heb je vaak pas in de middag colleges?dat van die adem had ik ook last van ja...zal inderdaad wel het weer geweest zijn. wel gaar van dat ritme, ik heb er ook vaak last van en verplaats zo'n beetje alles naar het einde van de dagHoe zit dat qua school dan? Heb je vaak pas in de middag colleges?
Mooie stats, jalous op je deadlift
Hoelang ben je al bezig ?
Goede bench kerel. Jammer dat je altijd moeite blijft hebben met flexabiliteit, is klote.
lijkt mij ook wel wat om daar eens een masterclass te krijgen. volgens helpt het enorm. mooi dat je er wat aan gehad hebt en ****ed van die racks trouwens. ik wissel nog steeds met m'n grip, maar moet ook vaak aanpassen aan het rack en de vangers. je doel voor de wedstrijd was een 240 DL als ik het goed heb, maar wat wil je met de SQ en BP doen? 200 en 110 paused ofzo?