AndroidHealthClinic

Geef je billen meer vorm en stevigheid, zonder dat ze in omvang toenemen

Jaja

foto foto,
tja mag
maar laten we het eerst met fantasie doen. Dus omschrijf die van jou eens ;)
wat je persoonlijk er van vind.

:p

haha, voor niets gaat de zon op Jopie:)

Ok Purple dan begin ik:

Mijn kontje is het beste in maanlicht.
Na het scheren van mijn billen zijn ze lekker zacht. Ik smeer ze dan altijd in met olie om het extra lekker te maken.
Ik ga vervolgens in de maanlicht staan en laat de maan een moon geven om mijn strakke en hard arse.
Ik wrijf er nog eens over en voel het de harde billen van staal door mijn handen glijden. O ik wordt net als jou op dit moment opgewonden.
Bij de man zal het vervolgens uiten tot een erectie. Een erectie wordt ook wel eens een dikke hard lul genoemt in de volksmond.
Na het schijnen van mijn ass ga ik er lekker op zitten. Op een stoel. Liefs eentje die niet te hard is maar zacht. Zodat ik bij het opstaan niet blijf plakken.
Omdat mijn billen zo rond zijn mag ik ook graag er na kijken in de spiegel. Natuurlijk doe je gek (net als ieder mens) voor de spiegel. En draai me dus om en buk voor over met de billen naar de spiegel toe om met zelf nog beter te bekijken.
Jammer genoeg kan ik niet veel zien, want mijn jonge vriend hangt altijd in de weg. Wel is het zo als, als ik de kans zie om mijn billen goed te bekijken dan heb ik geen last meer van hem.
Door de rond vormgeving en strakke uiterlijke zijn de meeste vrouwen altijd wel gesteld om eff tegen mijn kontje aan te slaan. Het zij maar een tikje, maar net genoeg om mijn veerkracht te voelen. Als ik dan omdraai en haar aan kijken, zie ik haar ogen glunsteren in de zon.
Door mijn meso lichaams type het ik de genen om een mooi strak heupen werk te hebben. Ook dit wekt in de voor deel van mijn billen.
Door de geringe vet (ja een beetje is er altijd natuurlijk, tis winter) bij de onderkant, zorgt het er voor dat de aanzicht ook perfect is.
Hier bij mijn verhaal over mijn kont

Nu jou beurt :D

Jopie

:moon: :roflol:

"na het schijnen van me ass ga ik er lekker op zitten" :D

waar haalt ie het vandaan. schitterend omschreven ook :D

Ik ben erg benieuwd naar Purple's verhaal, hopelijk is dit net zo goed als dat van Jopie :D

Ik kan dat niet zoals Jopie.. Ik moet jullie telleur stellen...

Hij is niet skinnny, maar gewoon normaal.

Ik heb van jullie anders ook nog geen foto's van billen gezien...

MSN.. haha...

Als iemand mijn billen zeker niet mag zien ben jij het wel...

Purple zei:
MSN.. haha...

Als iemand mijn billen zeker niet mag zien ben jij het wel...

Ja want ik heb al genoeg skinny asses gezien :D

Ik hou van lekkere volle reten..niet te dik..en niet te dun..

En ik hou van lekkere strakke reten..

Maar skinny reten??? no thanks :D

Purple zei:
Ik kan dat niet zoals Jopie.. Ik moet jullie telleur stellen...

Hij is niet skinnny, maar gewoon normaal.

Oke normaal,
genoeg info voor mij :D

Laat je maar niet opjutten door die stelltje overcoïtuste pubers hiero ;)

Jopie

:D ben geen puber mee!! :thumbs:

haha precies zoals bij mij op school, de mannen stroten zich op die eene vrouw die er aan wezig is... ik ken het helemaal, ben vaak zelf ook de dupe..

Terug
Naar boven