mike96
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@paulvri 36.2 en er is dan ook geen ene mm bij gekomen deze maand
@paulvri 36.2 en er is dan ook geen ene mm bij gekomen deze maand
Je kiest zelf hoe duur je je voeding maakt gebruik dan gewoon myfitnesspall IFFYM dus moet je niks speciaal voor in huis halen,reken je behoefte uit met een online calculator VP niet echt nodig.Voedingsschema is lastig voor mij als ik mijn vetpercentage niet weet ik schat rond de 22 21, meer eten is ook lastig aangezien wij het best krap hebben met geld... ik let wel een beetje op mijn eten, 160 gram eiwitten per dag zwz en volkoren zoals 2x brinta, meergranen volkoren half brood, 3 eieren per dag 150 gram gerookte kipfilet 500 gr kwark, 3 eiwitshakes, pasta
Maar verschilt per dag ligt eraan hoeveel geld ik heb. Hoe dan ook 160 gram eiwitten per dag, koolhydraten en vet verschillen
---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Ik denk zelf dat ik aan het cutten ben als ik kijk naar wat ik eet en hoeveel, spieren komen tevoorschijn/groter terwijl ik in gewicht weinig tot niks aan kom. Meer eiwitten dan koolhydraten dat is wat ik zeker weet dat ik dat binnen krijg
Voedingsschema is lastig voor mij als ik mijn vetpercentage niet weet ik schat rond de 22 21, meer eten is ook lastig aangezien wij het best krap hebben met geld... ik let wel een beetje op mijn eten, 160 gram eiwitten per dag zwz en volkoren zoals 2x brinta, meergranen volkoren half brood, 3 eieren per dag 150 gram gerookte kipfilet 500 gr kwark, 3 eiwitshakes, pasta
Maar verschilt per dag ligt eraan hoeveel geld ik heb. Hoe dan ook 160 gram eiwitten per dag, koolhydraten en vet verschillen