AndroidHealthClinic

geen armomtrek aangekomen, wel sterker? sl 5x5

• Topic Starter Topic Starter
@paulvri 36.2 en er is dan ook geen ene mm bij gekomen deze maand

@paulvri 36.2 en er is dan ook geen ene mm bij gekomen deze maand

Het per maand zien is natuurlijk niet echt slim, zoals eerder gezegd is er bij mij niks bijgekomen het voorbije jaar... jij zult wel groeien binnen een paar maanden schat ik.

Welk schema is beter dan voor massa? Icf of een ander schema?

Je moet wel iets goed fout doen om op ICF 5x5 niet te groeien.

Probleem met dat schema is eerder dat je gewoon niet kan herstellen van die bergen lifts die je moet doen.

5 maanden ofzo lopen kloten omdat ik niet zo goed wist wat in moest doen enz. Toen half jaar gestopt ivm ziekte
nu weer ongeveer 4 maanden bezig serieus bezig omdat ik dit forum ontdekte met uitleg oefeningen schemas enz

Ik weeg nog steeds 83.7 kg, niks bijgekomen dus. Wat kan ik hieruit voor informatie trekken? Dat ik eet op onderhoud of cut zonder dat ik het doorheb? Ik doe geen cardio

jezus -----,------

1 maak een voedingschema
2 train hard
3 slaap

4 gij zult groeien

Ala je niks aangekomen bent, betekent dat dat je te weinig at. Meer eten dus.

Voedingsschema is lastig voor mij als ik mijn vetpercentage niet weet ik schat rond de 22 21, meer eten is ook lastig aangezien wij het best krap hebben met geld... ik let wel een beetje op mijn eten, 160 gram eiwitten per dag zwz en volkoren zoals 2x brinta, meergranen volkoren half brood, 3 eieren per dag 150 gram gerookte kipfilet 500 gr kwark, 3 eiwitshakes, pasta

Maar verschilt per dag ligt eraan hoeveel geld ik heb. Hoe dan ook 160 gram eiwitten per dag, koolhydraten en vet verschillen

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik denk zelf dat ik aan het cutten ben als ik kijk naar wat ik eet en hoeveel, spieren komen tevoorschijn/groter terwijl ik in gewicht weinig tot niks aan kom. Meer eiwitten dan koolhydraten dat is wat ik zeker weet dat ik dat binnen krijg

Voedingsschema is lastig voor mij als ik mijn vetpercentage niet weet ik schat rond de 22 21, meer eten is ook lastig aangezien wij het best krap hebben met geld... ik let wel een beetje op mijn eten, 160 gram eiwitten per dag zwz en volkoren zoals 2x brinta, meergranen volkoren half brood, 3 eieren per dag 150 gram gerookte kipfilet 500 gr kwark, 3 eiwitshakes, pasta

Maar verschilt per dag ligt eraan hoeveel geld ik heb. Hoe dan ook 160 gram eiwitten per dag, koolhydraten en vet verschillen

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Ik denk zelf dat ik aan het cutten ben als ik kijk naar wat ik eet en hoeveel, spieren komen tevoorschijn/groter terwijl ik in gewicht weinig tot niks aan kom. Meer eiwitten dan koolhydraten dat is wat ik zeker weet dat ik dat binnen krijg
Je kiest zelf hoe duur je je voeding maakt gebruik dan gewoon myfitnesspall IFFYM dus moet je niks speciaal voor in huis halen,reken je behoefte uit met een online calculator VP niet echt nodig.
Wel moet je weten of je wilt bulken of cutten.

Als goedkope voeding kan je tonijn nemen met of zonder olijfolie in blik moet je zelf kiezen,kwark eieren kipfilet (beleg) carbs zijn in het algemeen goedkoop.je kan ook je geld beter uitgeven aan voeding IPV protein shakes imo

Ik zou eerst en vooral zeker en vast bij je huidig programma blijven. ICF 5x5 is zowat het meest effectieve programma voor kracht en massa op dit moment. Je moet het alleen tijd geven. Ik weet niet hoe lang je het programma al volgt, maar minsten 6 maanden lijkt mij toch wel nodig...

Qua massa hoef je je echt geen zorgen te maken dus, zelfs niet als je het gewone SL 5x5 programma zou volgen. Persoonlijk zijn mijn armen razendsnel gegroeid na een half jaar Stronglifts. Dus het programma is zeker niet "ongeschikt" voor het opbouwen van massa.

Hou het simpelweg bij dat programma, word sterker, eet goed en dan komt die massa vanzelf. Het is normaal dat je nu aanvankelijk veel krachttoename zag zonder veel extra massa. Je at misschien nog nét niet genoeg, maar werd wel sterker omwille van aanpassing van je zenuwstelsel. Kracht hoeft niet altijd gepaard te gaan met massa. Andersom wel.

gerookte kip en shakes zijn relatief duur. Melk, havermout/brinta, eieren zijn niet duur en daar kan je een heel eind mee komen qua e/kh/v en kcals

Yess mijn omtrek is van 36,2 naar 36,9 gegaan :D :D :D

druk maken om een cm meer of minder...

Terug
Naar boven