XXL Nutrition

Geen buikspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zal ik dan maar 2 liter water drinken per dag?


En kan je gewoon elke dag buikspieren trainen?
Minstens 2l water per dag drinken :)

en nee zeker niet elke dag je buikspieren trainen, ze hebben ook rust nodig! Succes!
 
ik wil bulken tot ongeveer 85kg, maar wel clean en geleidelijk. Ik wil mijn bf graag op <12% houden dus ik kan mezelf nu toch gewoon eerst even droogtrainen op 74kg? het is niet alsof ik dun ben.
jawel!
 
1set van 12reps 20kg benchpress
2sets van 12reps 30kg squats of deadlifts
Je bent zwak.
Doe Rippetoe's Starting Strength.
Drink melk.
Slaap.
Word sterk.

Maar ga eerst je mond wassen met zeep, je hebt over je buikspieren geklaagd.
 
zal ik dan maar 2 liter water drinken per dag?


En kan je gewoon elke dag buikspieren trainen?

Je moet zoiezo elke dag 2 liter drinken en tijdens je work out zelf liter ofzo
 
Dit word niks, je luistert niet naar advies dus geeft het maar meteen op.

Eet zo min mogelijk en steek je vinger in je keel.

Ripped abs!
 
Dit word niks, je luistert niet naar advies dus geeft het maar meteen op.

Eet zo min mogelijk en steek je vinger in je keel.

Ripped abs!

Straks gaat hij dat echt doen..
 
Ik heb wel gehoord van rippetoe maar ik weet niet of dat slim is.
 
ik heb hetzelfde probleem
ik heb wellis elke dag buikspieroefeningen gedaan een paar maandjes maar geen blokken te zien , wel 1 masief blok
 
je moet gewoon gaan trainen en vreten. Niet zo gay lopen doen met buikspieren.

Als je een laag bodyfat hebt zie je ze vanzelf.

hahaha :roflol:


tering :eek:
 
Wellicht heb je een genetisch defect waardoor je abs niet te zien zijn.
 
ik heb hetzelfde probleem
ik heb wellis elke dag buikspieroefeningen gedaan een paar maandjes maar geen blokken te zien , wel 1 masief blok

en jij zit hier al vannaf 2007 ???
 
Je moet zoiezo elke dag 2 liter drinken en tijdens je work out zelf liter ofzo
??..gevaarlijk ook nog, wat heb je aan een bal water in je buik tijdens je training??..als je genoeg drinkt ruim van te voor is er vocht genoeg aanwezig! Bovendien pomp je tijdens je training al het bloed ergens anders heen, ga je lekker drinken is er niet genoeg warm bloed om je maag op te warmen, ja want daar gooi je immers een emmer koud water in domdom. Maar brandnetel thee is nog beter om vocht af te vloeien dan gewoon water, nog warm ook ;-) 4 liter is geen enkel probleem per dag, maar zeker NIET tijdens de training koud water!..een nipje mag tegen droge lippen meer niet.
 
??..gevaarlijk ook nog, wat heb je aan een bal water in je buik tijdens je training??..als je genoeg drinkt ruim van te voor is er vocht genoeg aanwezig! Bovendien pomp je tijdens je training al het bloed ergens anders heen, ga je lekker drinken is er niet genoeg warm bloed om je maag op te warmen, ja want daar gooi je immers een emmer koud water in domdom. Maar brandnetel thee is nog beter om vocht af te vloeien dan gewoon water, nog warm ook ;-) 4 liter is geen enkel probleem per dag, maar zeker NIET tijdens de training koud water!..een nipje mag tegen droge lippen meer niet.

:roflol:

Bronnen voor je maar wat gaat roepen?
 
Bovenstaande kerel doet overigens wel de meest effectiefste oefeningen.
Zo hoort het ook, niet stoppen, gewoon doorgaan. Af en toe een kabelcrunch en een hanging leg rais moet kunnen, maar grondoefeningen doen het hem!
 
kabelcrunch en een hanging leg horen echt bij buikspier oefeningen, IMO!
zo hoe gaat het (OP) of ben je stoned ?
 
wtf 20kg banken en dan zorgen maken om de buikspieren?
 
Back
Naar boven