MuscleMeat

Geen buikspieren

Bezoekers in dit topic

Ikzelf volg ook een soort van Rippetoe, moet zeggen dat het mij veel meer bevalt dan een split schema! Gainen man! Succes :)
 
Ik kom wel gewicht aan hoor ik weeg nu 75kg en ik groei nog.


Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay of Bent over Rows (of power cleans)

Is dat dan een goed schema?

+
3*12 crunches op de roman chair
3*15 crunches pull down abs (45kg)
elke dag

of zijn er toch nog andere belangrijke ab oefeningen?
 
Heb ik gezien maar dat is toch onmogelijk om te onthouden. Mag ik geen schema met namen van oefeningen en dat zeggen hoe vaak ik dat moet volgen zoals 3x per week?
 
Ik kom wel gewicht aan hoor ik weeg nu 75kg en ik groei nog.


Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift

Workout B
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Pendlay of Bent over Rows (of power cleans)

Is dat dan een goed schema?

+
3*12 crunches op de roman chair
3*15 crunches pull down abs (45kg)
elke dag

of zijn er toch nog andere belangrijke ab oefeningen?

Goed schema MAAR elke dag crunches is veel te veel van het goede. Je moet je buikspieren ook de tijd geven om te herstellen en te groeien
 
Oké ik bedoelde eigenlijk 3x per week omdat WorkoutA en WorkoutB elke dag afwisselen maar die crunches wisselen dus niet af dat is gewoon samen met WorkoutA en B.
 
Heb ik gezien maar dat is toch onmogelijk om te onthouden. Mag ik geen schema met namen van oefeningen en dat zeggen hoe vaak ik dat moet volgen zoals 3x per week?

1. Basic Crunch-
2.Twist Up
3.Push Through-
4.Left side Crunch-
5. Right side Crunch-
6. Up and Twist-
7. Leg Raises-
8. Leg Tucks-
9. 90 Degree Ankle Touch-
10. Right Crossover Crunch-
11. Left Crossover Crunch-
12. Kick Ups-
13. Head Raises-
14. Scissors-
15. Left crossover twist-
16. Right crossover twist-
17. Head leg crunch-
18. Alternating Shoulder Lifts-
19- 180 Degree Ankle Touches-
20- Side bends-
21- Alternate Leg Tucks-
22- Alternating Push Throughs-

Zoals ik al zij om de dag die oefeningen doen. En als je het niet kan onthouden laat je tog gewoon je comp aan staan en doe je het vanaf die video;) gewoon met die knar mee.
 
1. Basic Crunch-
2.Twist Up
3.Push Through-
4.Left side Crunch-
5. Right side Crunch-
6. Up and Twist-
7. Leg Raises-
8. Leg Tucks-
9. 90 Degree Ankle Touch-
10. Right Crossover Crunch-
11. Left Crossover Crunch-
12. Kick Ups-
13. Head Raises-
14. Scissors-
15. Left crossover twist-
16. Right crossover twist-
17. Head leg crunch-
18. Alternating Shoulder Lifts-
19- 180 Degree Ankle Touches-
20- Side bends-
21- Alternate Leg Tucks-
22- Alternating Push Throughs-

Zoals ik al zij om de dag die oefeningen doen. En als je het niet kan onthouden laat je tog gewoon je comp aan staan en doe je het vanaf die video;) gewoon met die knar mee.

Je gebruikt je buikspieren al genoeg bij andere oefeneningen man , dan dit elke dag ? overtraining man
 
Je gebruikt je buikspieren al genoeg bij andere oefeneningen man , dan dit elke dag ? overtraining man

Gast leer lezen. er staat tog om de dag;) en zoiezo vrijdag en zaterdagavond komt het er meestal tog niet van dus al 2 avonden minder;)
 
22 oefeningen voor de buik :rolleyes:

Gewoon 2x per week 4-5 setjes zware sit-ups doen met gewicht, dragon flags, abrolls etc... Je buik kun je gewoon hetzelfde trainen als je andere spiergroepen. Dat verzuren etc met die hoge herhalingen vóel je wel, maar voor massa heeft het absoluut geen meerwaarde
 
Gast leer lezen. er staat tog om de dag;) en zoiezo vrijdag en zaterdagavond komt het er meestal tog niet van dus al 2 avonden minder;)

chill gast wtf ik kom van belgië en volgens mij is om de dag , elke dag
oftwel ben ik gewoon zo retarded als wat, dat kan ook , anyway 22 oefeningen wtf spoor je wel
nu ga ik lucide dromen later
btw dan het is nog steeds 100% overtraining:brew:
 
chill gast wtf ik kom van belgië en volgens mij is om de dag , elke dag
oftwel ben ik gewoon zo retarded als wat, dat kan ook
Je bent retarded als wat, want ik ben van België en om de dag is met een dag tussen.

, anyway 22 oefeningen wtf spoor je wel
nu ga ik lucide dromen later
btw dan het is nog steeds 100% overtraining:brew:
De oefeningen zijn te gay om overtraining te veroorzaken. Ik maak me meer zorgen over overgayness.

@martino: als je serieus bent over die 22 oefeningen, dan verbied ik je bij deze nog dingen op het forum te posten, tenzij in vraagvorm.
 
Je bent retarded als wat, want ik ben van België en om de dag is met een dag tussen.


De oefeningen zijn te gay om overtraining te veroorzaken. Ik maak me meer zorgen over overgayness.

@martino: als je serieus bent over die 22 oefeningen, dan verbied ik je bij deze nog dingen op het forum te posten, tenzij in vraagvorm.

Haha het ging over buikspieren krijgen. hij vroeg oefeningen, nou als je dit 2-3 maanden volhoud heb je egt wel een goeie buik hoor;)
 
Nou je had hem gehoord. Van het forum af, hup!
 
Nou je had hem gehoord. Van het forum af, hup!

Haha jezus julie zijn wel triest, ik help iemand en dan moet ik van het forum af??? Als je niemand mag helpen waarom is er dan een forum.
 
Haha jezus julie zijn wel triest, ik help iemand en dan moet ik van het forum af??? Als je niemand mag helpen waarom is er dan een forum.
U'm dit persoon wil geen hulp.. alleen maar aandacht..
 
Back
Naar boven