MuscleMeat

geen goede bokjes :s

guy

Novice
Waardering
0
geen goede blokjes :s

hey,
Ik heb mijn buik mooi droog getraind en de blokjes zijn op zich aardig te zien.
Aan de rechterkant heb ik gewoon allemaal mooie blokjes maar links zitten ze niet precies naast die van rechts en het blokje linksboven mist zelfs helemaal daar zitten 2 streepjes voor in de plaats. ???
Ik zit hier best wel mee want wil echt graag een gewoon mooi wasbordje.
Ik vraag me af of iemand weet hoe dit kan?
Is een recht wasbordje erfelijk of is het ook trainbaar?
Zijn er misschien anderen die dit ook hebben of weten hoe ik dit kan trainen?
:( hopelijk kan iemand me hier helpen!
Gr. Guy

Laatst bewerkt:
Welkom!
Fotootje misschien?
En een grappig spelfoutje in je topic, vroeg me al af wat een bok met BB te maken had. :D

Hé Bokje :D

3 dingen van belang:

1. VETPERCENTAGE

2. ERFELIJKHEID (mbt. vorm)

3. TRAINEN (worden wel dikker maar veel verandert er niet aan de positie, vorm)

aaaaahhhhh, blokjes, niet bokjes... ok.
Ik dacht al, na de hertjes, nu de bokjes?? :D

ik wil ook graag wat bokjes in de wei

maar dude, je pack is erfelijk!
sommigen hebben netjes 2 rijen van 3 die naast elkaar zitten

bij mij is aan de rechterkant de bovenste de helft te klein, en de onderste de helft te groot, waardoor je een soort getrapt effect krijgt zegmaar..

niet teveel zorgen om maken, ik vind een symmetrisch sixpack niet per definitie mooier dan een getrapte, tenzij je ouders er echt een zooitje van hebben gemaakt:P

• Topic Starter Topic Starter
jaja blokje bedoel ik ja,

met me vetpercentage zit het wel goed en trainen doe ik genoeg. Ik vraag me alleen af of een mooie six-pack ook erfelijk is of kan ik er nog wat aan veranderen?
Ik bedoel, ik zal toch niet de enige zijn die hier last van heeft dat zijn blokjes niet recht zitten??

groetjes bokje :D

hehe, moet je mijn topic maar even bekijken in de foto-sectie, daar kun je zien dat ik ook geen symmetrisch pack heb.

zal me ook jeuken eigenlijk

genetisch bepaald (misschien dat een plastisch chirurg er iets mee zou kunnen). Soms hebben zelfs pro's erg lelijke "bokjes".

• Topic Starter Topic Starter
Adema zei:
ik wil ook graag wat bokjes in de wei

maar dude, je pack is erfelijk!
sommigen hebben netjes 2 rijen van 3 die naast elkaar zitten

bij mij is aan de rechterkant de bovenste de helft te klein, en de onderste de helft te groot, waardoor je een soort getrapt effect krijgt zegmaar..

niet teveel zorgen om maken, ik vind een symmetrisch sixpack niet per definitie mooier dan een getrapte, tenzij je ouders er echt een zooitje van hebben gemaakt:P

HaHa
thanx Adema, dat was idd wat ik bedoelde, bij mij heeft idd ook soort trap effect. Qua zootje valt op zich wel mee. Maar ik heb toch liever symmetrisch.
Het is net of er een stukje rechtsboven mist. Hoop dat dat deeltje wel groter te maken valt, zodat het minder opvalt.

Ik heb ook meer zo'n trapformaat vrees ik, och ja, is eens wat anders dan al die 'normale' sixpacks. Valt misschien wat meer op bij de hertjes : 'kijk, een freak' :D

Bijna niemand heeft symmetrische "bokjes"..

probeer je buikspieren te trainen met gewichten

;)

En als je er echt mee zit, gewoon je "bokjes"lekker vetmesten.
Bulken dus :D

ja idd, je gaat gewoon morgen naar het strand, roepen de chicks dat je een freak bent omdat je bokjes rond loslopen; dan volg je justifires raad op, kijk alleen uit dat je je bokjes niet TE vet mest want anders gaan ze dood en worden ze langzaam verteerd door moeder natuur en blijft er op den duur niets van over

Wow , blijkbaar is er toch iets normaal bij mij.
Ik heb zo goed als symetrische blokjes.

het is niet normaal of abnormaal

abs heb je in alle soorten en maten

sommigen kunnen gigantisch ripped zijn en toch slechts een 4-pack hebben
genetica...ach..ik heb een getrapt sixpack en ik vind het per definitie niet minder mooi dan een 'symmetrisch' pack.

zo lang het ripped en strak is vind ik het allemaal wel mooi:D

Ben blij dat je je bokjes kunt zien, dat kan niet iedereen. Maar nee je kan er verder weinig aan doen.

pff blokjes met mijn percentage van 15 dak al tijd heb en waar ik al tijd aan werk om naar beneden te krijgen, heb ik nog nooit van heel mijn leven die blokjes gezien :/..
jullie hebben ten minste blokjes, ik weet niet hoe ze er uit zouden zien :'(

JLo zei:
pff blokjes met mijn percentage van 15 dak al tijd heb en waar ik al tijd aan werk om naar beneden te krijgen, heb ik nog nooit van heel mijn leven die blokjes gezien :/..
jullie hebben ten minste blokjes, ik weet niet hoe ze er uit zouden zien :'(
Op naar de 8 procent, dan komen de bokjes vanzelf omhoog om te vreten :D

Terug
Naar boven