AndroidHealthClinic

Geil van jezelf als je in de spiegel kijkt

Ook voor player mocro's hoor ;)

Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, maar het verschil is dat ik player mocros vaak zat met een blonde sletterige del zie lopen(n*gers ook) die er toch wel goed uitzien.
Maar bij metalheads en rockers heb ik dat nog nooit gezien

Daar heb je eigenlijk ook wel gelijk in, maar het verschil is dat ik player mocros vaak zat met een blonde sletterige del zie lopen(n*gers ook) die er toch wel goed uitzien.

Wat is het geheim spiertje, dat er zoveel van die blonde dellen op dat soort mensen als jij vallen?

dat zijn verdoken homos

Ik denk dat over het algemeen het IQ van metalheads en rockerwijven ietwat hoger ligt, dan dat blonde sletje met oogkleppen als matrassen die in de zoetsappige verhalen van een mocro trappen. De enige sletjes die ik trouwens met mocro's zie lopen zijn van die kamperfiguren. Dikke lagen make up, oorbellen als hoepels, megadellerige kleding... zeg maar uh.. "het domme blondje"-type.

Overal waar ik kom waar een spiegel hangt moet ik er altijd even inkijken. Even controleren als mijn haar nog goed zit en misschien snel even een pose doen. Ook winkel etalages, ramen en alles wat reflecteerd zijn niet veilig voor deze jongen.

Ik vind mijzelf zo sexy.

Als ik in de spiegel kijk zie ik een lekker ding, een chick magnet die er geen moeite voor hoeft te doen elk vrouwtje in zijn bed te krijgen. Armen waar ik bang van wordt, volle schouders, mooie groene ogen en lang haar waar elke vrouw wild van wordt.

En dan kom ik tot het besef dat ik die knappe gozer ben!

Life is good bro's.

Dat vraagt echt om foto's, dus kom op met die foto's van je en laat ons mee genieten:D

Het domme, sletterige blondje-type.

Je hebt nog nooit een 'mooie vrouw' met een rocker/punker/metalshit gezien?

Kid Rock - Getrouwd met Pamela Anderson
Mick Jagger - Sexsymbool voor vele vrouwen.
Lenny Kravitz - " "
Travis Barker - Getrouwd geweest met zo'n lekkere blonde b*ch, check MTV Meet the Barkers.
Ik kan nog wel even doorgaan maar ik hoop dat het in dat extremistische hoofdje van je past.

In nederland willen de sletjes misschien turken, antillianen en ander gespuis, maar in andere landen zoals Amerika zijn rockers juist de bom bij de sletjes daar.

On topic: Iedereen die er hard voor werkt wilt de vruchten ervan plukken. Bodybuilders doen dat door hun door hun getransformeerde lichaam te laten zien, aan zichzelf of aan een ander.. Je moet daarvoor natuurlijk vaak genoeg in de spiegel kijken om te bepalen hoe je jouw sterke punten beter kan laten zien en je zwakke punten beter kan verbergen..maar om nou te gaan rukken of geil te worden van jezelf als je in de spiegel kijkt..

Ik las ergens een keertje dat je weet dat je een homo bent als je dat doet.:p

• Topic Starter Topic Starter
Zie jij er niet uit als een metalhead met van die metallica shirts enzo?
Zoja, dan valt er toch een verschrikkelijke grote groep vrouwen af hoor
Ik heb iig nog nooit zo een type met een lekkere chick gezien iig
Nee gelukkig niet :roflol: Hoewel ik de muziek stoer vind.

Mooie merkkleding, luchtje op, oorbelletjes in :D The real deal baby.
Trouwens Gorill0r, heb jij je wel eens in een pashokje afgetrokken omdat je zo geil was geworden van jezelf en dat daarna je kwak afgesmeerd aan de nieuwe pantalon die je zojuist aan het passen was? Of niet?

Of laat jij het van de spiegel naar beneden druipen?
In het damespashokje bij de C&A, heb m'n kwak aan een beha afgeveegd die er hing :roflol:

=

Denken jullie dat ik het in me heb, chicks te playen?

Laatst bewerkt:
6c73o60.jpg

Denken jullie dat ik het in me heb, chicks te playen?

Leuke spijkerbroek, waar heb je die weg?

wibra.

Je mist alleen nog een nep diamantje in je oor en dan ben je er klaar voor bascross.

Ja daar heb je wel gelijk in.. Daar is ook een logische verklaring voor.. Doet de media he.. MTV/TMF.. het soort sl*tten dat jij beschijft zitten ook meestal in de leeftijdscategorie 14-19

Terug
Naar boven