- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik durf wedden dat ze op superdude.nl geen zulke hoogstaande discussies hebben als hier 
ik durf wedden dat ze op superdude.nl geen zulke hoogstaande discussies hebben als hier
![]()

Geef jij eens een inhoudelijk antwoord roxxe op dit topic.
Geil jij van jezelf als je in de spiegel kijkt?
![]()

Nee gelukkig nietHoewel ik de muziek stoer vind.
Mooie merkkleding, luchtje op, oorbelletjes inThe real deal baby.
In het damespashokje bij de C&A, heb m'n kwak aan een beha afgeveegd die er hing![]()

Het domme, sletterige blondje-type.
Je hebt nog nooit een 'mooie vrouw' met een rocker/punker/metalshit gezien?
Kid Rock - Getrouwd met Pamela Anderson
Mick Jagger - Sexsymbool voor vele vrouwen.
Lenny Kravitz - " "
Travis Barker - Getrouwd geweest met zo'n lekkere blonde b*ch, check MTV Meet the Barkers.
Ik kan nog wel even doorgaan maar ik hoop dat het in dat extremistische hoofdje van je past.
In nederland willen de sletjes misschien turken, antillianen en ander gespuis, maar in andere landen zoals Amerika zijn rockers juist de bom bij de sletjes daar.
Maar los daarvan wel ja, Maar in amerika leeft dat rockcultuurtje veel meer
On topic: Iedereen die er hard voor werkt wilt de vruchten ervan plukken. Bodybuilders doen dat door hun door hun getransformeerde lichaam te laten zien, aan zichzelf of aan een ander.. Je moet daarvoor natuurlijk vaak genoeg in de spiegel kijken om te bepalen hoe je jouw sterke punten beter kan laten zien en je zwakke punten beter kan verbergen..maar om nou te gaan rukken of geil te worden van jezelf als je in de spiegel kijkt..
Ik las ergens een keertje dat je weet dat je een homo bent als je dat doet.![]()
Hahaha, enige wat er nog mist is een pimp stick![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alle personen die je net opnoemt, zijn gewoon harstikke beroemd en hebben een shitload aan geld.
Ik denk dat het eerder daar aan ligt hoor