Fitness Seller

Geil van jezelf als je in de spiegel kijkt

ik kijk naar de grond als ik een spiegel passeer

brutal babyface spiertje16:roflol:

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!

Op een festival spreek ik mensen aan met een spiegelende zonnenbril, dan zeg ik wat en draaien ze hun oor richting mij en zodoende heb ik het hele glas tot m'n beschikking om op te vullen met mezelf. Op dat moment trek ik m'n arm langs m'n zij om de triceps side pose uit te voeren en zie ik mezelf glinsteren in hun bril.

Geheid een harde lul.

geil van jezelf ? :gay:

ik vind mezelf best wel geil, ik vind mezelf zelf zo geil dat ik niet begrijp dat niet iedereen mij geil vind. als een vrouw mij passeert en ze kijkt niet dan veronderstel ik dat ze moet verblind zijn door mij geilheid

:ot:ik durf wedden dat ze op superdude.nl geen zulke hoogstaande discussies hebben als hier :D

Nee gelukkig niet :roflol: Hoewel ik de muziek stoer vind.

Mooie merkkleding, luchtje op, oorbelletjes in :D The real deal baby.

In het damespashokje bij de C&A, heb m'n kwak aan een beha afgeveegd die er hing :roflol:

Hahaha, enige wat er nog mist is een pimp stick :roflol: :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het domme, sletterige blondje-type.

Je hebt nog nooit een 'mooie vrouw' met een rocker/punker/metalshit gezien?

Kid Rock - Getrouwd met Pamela Anderson
Mick Jagger - Sexsymbool voor vele vrouwen.
Lenny Kravitz - " "
Travis Barker - Getrouwd geweest met zo'n lekkere blonde b*ch, check MTV Meet the Barkers.
Ik kan nog wel even doorgaan maar ik hoop dat het in dat extremistische hoofdje van je past.

In nederland willen de sletjes misschien turken, antillianen en ander gespuis, maar in andere landen zoals Amerika zijn rockers juist de bom bij de sletjes daar.
Maar los daarvan wel ja, Maar in amerika leeft dat rockcultuurtje veel meer
On topic: Iedereen die er hard voor werkt wilt de vruchten ervan plukken. Bodybuilders doen dat door hun door hun getransformeerde lichaam te laten zien, aan zichzelf of aan een ander.. Je moet daarvoor natuurlijk vaak genoeg in de spiegel kijken om te bepalen hoe je jouw sterke punten beter kan laten zien en je zwakke punten beter kan verbergen..maar om nou te gaan rukken of geil te worden van jezelf als je in de spiegel kijkt..

Ik las ergens een keertje dat je weet dat je een homo bent als je dat doet.:p

Alle personen die je net opnoemt, zijn gewoon harstikke beroemd en hebben een shitload aan geld.
Ik denk dat het eerder daar aan ligt hoor

Alle personen die je net opnoemt, zijn gewoon harstikke beroemd en hebben een shitload aan geld.
Ik denk dat het eerder daar aan ligt hoor

Onze gitarist is zo'n typisch langharige metalhead en die komt toch altijd met lekkere chicks af hoor. Ik denk dat vrouwen er gewoon omheen kijken wat voor type je bent zolang je ze maar aanstaat

ik heb me ook wel eens afgetrokken in een pashokje:o

I simply love reflection! :P

Terug
Naar boven