RellenJantje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 119
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een reden waarom god lijden toelaat.
Staat in de bijbel.
Als je meer wilt weten zeg je het maar.
Door de voorspellingen die jij zal gaan doen. Ten eerste je zal nooit hoe dan ook zulke vergelijkbare voorspellingen maken. Ten tweede is er een groot verschil tussen honderden en duizenden jaren. Hoe ik zeker weet dat koran van god komt? Heb ik al eerder aangegeven in mijn posts.
@ woopy: Er wordt in koran aangegeven mensen kunnen van alles uitvinden (vliegtuig, rond aarde reizen en zelfs dat we de ruimte in gaan), behalve een levensvorm creëren.
Lol, als je die wetenschappelijke verklaringen er in wil zien, kan je ze er in zien ja. Ze konden evengoed iets anders betekenen. Beetje zoals de voorspellingen van Nostradamus. Met genoeg fantasie was hij ook bij elke voorspelling juist.
Hoe ze uit "Hij is de Voortbrenger van de hemelen en de aarde. (Koran 6:101)" afleiden dat de Koran de big bang bevestigt, is mij ook een raadsel![]()
Hetzelfde wat ik eerder al had gezegd, ik ben met die creationisten eens. Het is geen ontkennen maar de waarheid.
Ik zou je aanraden eens naar Richard Dawkins te luisteren maar ik denk dat deze materie misschien iets te moeilijk zal zijn.
Ik geloof persoonlijk dat creationisten geloven in het creationisme omdat de evolutietheorie te moeilijk voor hen is.
“I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours.”
“I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours.”
Altijd grappig hoe mensen denken dat religie voor 'domme mensen' is.
Religie is een goede manier om een goed leven te hebben (als in goede daden en het verwerpen van het kwade).

zwaktesDe afgunst van sommige mensen jegens religie is omdat het hun zwaktes verbied, die zij in het idee van 'het lege bestaan' van de wetenschap zo belangrijk is geworden voor hun.
de echte zin van het leven wordt verboden, de dingen waar we biologisch voor geprogrammeerd zijn om op zoek naar te gaan. Een programmatie die er voor zorgt dat we ongebalanceerd zijn en gekke dingen gaan doen als we een gebrek aan deze "zwaktes" hebben.er zijn geen goede kanten aan religie.Mensen verwijzen bij religie gelijk naar de 'slechte kanten' (wat in 99% toe te schrijven is aan verkeerde interpretatie of misbruik) en ontzien hun eigen zwaktes.

Al het geweld en verdriet komt door religie....
Ik moet de eerste pagina nog zien in een geloofsboek waar staat dat een vrouw misbruikt moet worden voor coïtus en dat we allemaal aan de coke moeten.

Altijd grappig hoe mensen denken dat religie voor 'domme mensen' is.
Religie is een goede manier om een goed leven te hebben (als in goede daden en het verwerpen van het kwade). De afgunst van sommige mensen jegens religie is omdat het hun zwaktes verbied, die zij in het idee van 'het lege bestaan' van de wetenschap zo belangrijk is geworden voor hun.
Mensen verwijzen bij religie gelijk naar de 'slechte kanten' (wat in 99% toe te schrijven is aan verkeerde interpretatie of misbruik) en ontzien hun eigen zwaktes.
Al het geweld en verdriet komt door religie....
Ik moet de eerste pagina nog zien in een geloofsboek waar staat dat een vrouw misbruikt moet worden voor coïtus en dat we allemaal aan de coke moeten.
er zijn verschillende studies gedaan die uitwezen dat je van sperma slikken veel beter feiten kan onthouden...Maar als God niet bestaat, hoe kan het dan dat er zoveel slimme gelovigen bij Killy op de studie zitten![]()
en dat is?Ik geloof niet in een god of goden, maar wel in het bovennatuurlijke.

Dus 'ja' dan zeker. Verder geloof ik ook dat we hier niet alleen zijn in het universum.