Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klusmier, waarom doe je eigenlijk zo je best ons er van te overtuigen dat jij in God gelooft? Komt dit niet eerder voort uit een eigen onzekerheid?

Jaja, maar!!domste opmerking van het jaar noem je dat? als je in denkt dat de aarde is ontstaan door een oerknal ben je gewoon dwaas, zou je bijvoorbeeld geloven dat stel: je hebt een apotheek en daar staan allemaal verschillende middelen, en je probeert jaren achter elkaar een medicijn te maken voor een ziekte die niet te genezen is, en opeens komt er een "knal" en vallen alle flesjes uit elkaar en komen precies in 1flesje terecht waarmee het medicijn is gemaakt, dat is toch de grootste onzin wat ooit is uitgekraamd.
hij geeft om jullie en wil jullie uit de hel redden![]()
nee niet over mijn eigen profeet (zoals je al weet is hij niet aan het kruis gestorven)
-God bestaat en hij stuurt iedereen naar de hel die hem niet aanbidt: ik vind hem een arrogante blaaskaak en aanbid hem niet
Geloofde de islam dan niet dat Maria maagd is ?
quote]
dat ontken ik toch niet?
Ik zou hem ook niet ontkennen. Ik zou hem gewoon niet aanbidden, en ik zal het terecht vinden dat ik hem niet aanbeden heb.Dat is niet realistisch en je bent ook niet eerlijk. Iedereen die hel zou zien en god zou zich tonen, dan zou iedereen god erkennen. Dat niet doen is ongelooflijk dom. (en zelfs niet eens realistisch)

Dus er zijn 3 mogelijkheden:
-God bestaat niet en ik aanbid hem niet: no harm done
-God bestaat en ik aanbid hem niet; God vindt mij een goed mens en ik mag de hemel binnen.
-God bestaat en hij stuurt iedereen naar de hel die hem niet aanbidt: ik vind hem een arrogante blaaskaak en aanbid hem niet
Dus jij vindt dat ik terecht naar de hel zou gaan?de laatste zin vindt ik bs .
is toch jou fout dat je niet gelooft en dan naar hel gaat wrm geef je god de schuld, jij kon zelf kiezen of je hem aan bidt of niet dan moet je wel de consekwentie accepteren
Dus jij vindt dat ik terecht naar de hel zou gaan?
Dat is pas bullshit. Eén of ander wezen dat verwacht dat iedereen hem aanbidt en de anderen straft, waarom zou ik daar in godsnaam naar opkijken?
Leg het dan nog eens anders uit.
Het is God's beslissing om mij naar de hel te sturen.
God heeft nooit tegen mij gezegd: aanbidt mij of je gaat naar de hel. En als hij dat had gedaan, had ik toch niet gelooft dat hij god was.jij kon zelf kiezen of je hem aan bidt of niet dan moet je wel de consekwentie accepteren
Ja, eerlijk gezegd hoor ik nooit iets over aanslagen door boeddhistische extremisten.
Klusmier, waarom doe je eigenlijk zo je best ons er van te overtuigen dat jij in God gelooft? Komt dit niet eerder voort uit een eigen onzekerheid?
en ik blijf nog steeds hopen dat het geen vergeefse moeite is.hij geeft om jullie en wil jullie uit de hel redden![]()