AndroidHealthClinic

Geloven onderling: verschillen en gelijkheden

domste opmerking van het jaar noem je dat? als je in denkt dat de aarde is ontstaan door een oerknal ben je gewoon dwaas, zou je bijvoorbeeld geloven dat stel: je hebt een apotheek en daar staan allemaal verschillende middelen, en je probeert jaren achter elkaar een medicijn te maken voor een ziekte die niet te genezen is, en opeens komt er een "knal" en vallen alle flesjes uit elkaar en komen precies in 1flesje terecht waarmee het medicijn is gemaakt, dat is toch de grootste onzin wat ooit is uitgekraamd.

Haha, dat komt in ieder geval dicht in de buurt van de grootste onzin ooit. Vertel eens, wat doe jij in het dagelijks leven met dat buitengewone intellect van jou.

Waar T ze vandaan blijft halen weet ik niet maar echt telkens als je denkt dat het niet dommer kan hier... :roflol:

domste opmerking van het jaar noem je dat? als je in denkt dat de aarde is ontstaan door een oerknal ben je gewoon dwaas, zou je bijvoorbeeld geloven dat stel: je hebt een apotheek en daar staan allemaal verschillende middelen, en je probeert jaren achter elkaar een medicijn te maken voor een ziekte die niet te genezen is, en opeens komt er een "knal" en vallen alle flesjes uit elkaar en komen precies in 1flesje terecht waarmee het medicijn is gemaakt, dat is toch de grootste onzin wat ooit is uitgekraamd.

zonder zever nu...
eenvoudig voorgesteld;
Stel deze kans is 1/1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
dat is nog steeds EEN kans.
en na een ettelijke miljard keren proberen.. lukt het!

stel nu dat tijd geen beperking is...

God heeft in ieder geval verzuimd bij sommigen de hersenen te plaatsen.

mee eens :D Het is gewoon de makkelijkste oplossing...poef ...en toen was er het heelal, natuurlijk kinderkes ging dat met veel gebrul en geraas en leek het meer op een knal ....snappie..
Het zou me niet verbazen als er ooit nog eens binnen de 30 jaar een nieuw antwoord word gevonden op het ontstaan van het heelal.

mee eens :D Het is gewoon de makkelijkste oplossing...poef ...en toen was er het heelal, natuurlijk kinderkes ging dat met veel gebrul en geraas en leek het meer op een knal ....snappie..
Het zou me niet verbazen als er ooit nog eens binnen de 30 jaar een nieuw antwoord word gevonden op het ontstaan van het heelal.

Ohw brother. Het is gewoon de makkelijkste oplossing: nooit nagaan wat je zegt, en zomaar wat brol rondgooien.

Kettlebells, wat is jouw beroep en opleiding?

Je hebt je er overduidelijk nog nooit in verdiept. Ga eens een wetenschappelijk boek lezen want je bent blijkbaar zo arrogant dat je denkt dat jij geen wetenschappelijke kennis nodig hebt om hier iets zinnigs over te zeggen. Je bent zo arrogant dat je denkt het met je bekrompen, infantiele brein het beter weet dan wetenschappers.

Wat een extreem slechte vergelijking trouwens.

wat waar is of niet dat weet ik niet.Wat ik wel weet is,dat als er geen geloven zouden zijn. Dat er dan ook een stuk minder oorlogen zouden zijn.
Zal voornamelijk komen doordat dat de mens de nare drang heeft een ander altijd te overtuigen van zijn gelijk. Met welke middelen dan ook!

de bigbang zoals ik hem begrijp met mijn opleiding tot vuilnisbakkeras:

de zon sterft opeen gegeven moment en kleurt van rood naar blauw waarna hij uiteidnelijk ontploft en microdeeltje (of grote lompe stukken:D) verspreid in een uitdijende wijze. Deze deeltjes zullen in verloop van tijd weer veranderingen ondergaan en nieuwe kleine zonnen maken. In dat proces worden planeten geschapen. Planeten zijn eigenlijk een soort afval van dit bijzondere proces. Vandaar de "oehoehoehoerknal". Hoe dichter je bij het centrum van het heelal komt hoe meer grote zonnen je zult vinden, met misschien een uitzondering van een enkele zon dat als groot brokstuk van de orginele knal zich heeft weten te manifesteren dichter aan de rand van dit melkwegstelsel.

heb ik echt niet opgezocht op wiki, maar ik dacht dat dit zo ongeveer wel het idee was of niet?

de bigbang zoals ik hem begrijp met mijn opleiding tot vuilnisbakkeras:

de zon sterft opeen gegeven moment en kleurt van rood naar blauw waarna hij uiteidnelijk ontploft en microdeeltje (of grote lompe stukken:D) verspreid in een uitdijende wijze. Deze deeltjes zullen in verloop van tijd weer veranderingen ondergaan en nieuwe kleine zonnen maken. In dat proces worden planeten geschapen. Planeten zijn eigenlijk een soort afval van dit bijzondere proces. Vandaar de "oehoehoehoerknal". Hoe dichter je bij het centrum van het heelal komt hoe meer grote zonnen je zult vinden, met misschien een uitzondering van een enkele zon dat als groot brokstuk van de orginele knal zich heeft weten te manifesteren dichter aan de rand van dit melkwegstelsel.

heb ik echt niet opgezocht op wiki, maar ik dacht dat dit zo ongeveer wel het idee was of niet?

Holy crap on a stick, geen wonder dat je denkt dat het onzin is.
Je komt niet eens in de buurt.

Ga toch maar eens wat lezen.

Aanrader:
Het Heelal In Een Notendop(the universe in a nutshell) - Stephen Hawking

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

O.. my... f*cking GOD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol::roflol::roflol::roflol::treuren::treuren::headbang::haha:

Echt te triest voor woorden dit.

Terug
Naar boven