Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Voila, daar zit het verschil gewoon tussen christenen en moslims. Volgens de christenen is hij mens geweest, volgens moslims niet. Dit verandert niets aan wie god is.Wat boeit het mij wat allah zijn beweegredenen zijn. Koran zegt gewoon dat allah zich niet in gedaante van mens verandert. Niet van 'niet kunnen', maar kan ook zijn van 'niet willen'. Whatever, god heeft zich gewoon niet in een mens verandert.
Nutteloos punt op een discussieforum. Ik ken jou niet, en jij kent mij niet.Ik heb nu echt geen tijd om de koran hier te pakken en de zaken in zijn context te bekijken. Toch heb ik meer de neiging om de woorden geloven van verschillende imaams en moslimleerkrachten dan een belg die prolly niet eens de koran deftig bestudeert heeft en met 1 citaat zijn punt probeert te staven.
Jij gelooft imaams en leerkrachten, en dat is je goed recht, maar het is geen argument.
Dat ik niet deftig de koran heb bestudeerd weet je niet. Of dat nu zo is of niet heeft geen belang. Ik leg argumenten voor die jij eventueel met tegenargumenten kan weerleggen, al de rest is onbelangrijk.

)