AndroidHealthClinic

German Volume Training - Log

• Topic Starter Topic Starter
Doe jij maar 1 oefening per training ?
Of is dit gewoon om te testen met g v t
1 oefening tot nu toe. Twee ga ik gewoon niet trekken, te zwaar.

mooi man kan je met 20 minuten weer naar huis :D
voor de rest wel nette workouts
Sterker nog, ik ben al thuis :D Heb een homegym.

Erg vet dit, lijkt me super trainen.

Maar is het ontbreken van een rust dag niet killing? Ook al pak je een totaal andere spier groep.
Misschien wel, maar daar zal ik wel snel genoeg achter komen.

Ik sinds 2 weken ook, wat heb je buiten een power rack, bench, barbell (en gewichten uiteraard) nog meer als ik mag vragen?
Heb alles vrij standaard. Dus halters, bankje, power rack en veel gewicht (400kg). Met mijn power rack is het ook mogelijk om te chinnen en te dippen maar heel veel meer kan ik niet doen. Maargoed, meer heb ik ook niet nodig.

Ja inderdaad, ik kan ook niet meer op msn... :(

Bascross ook niet zei die net via pm, dan ga ik maar slapen.

Heb alles vrij standaard. Dus halters, bankje, power rack en veel gewicht (400kg). Met mijn power rack is het ook mogelijk om te chinnen en te dippen maar heel veel meer kan ik niet doen. Maargoed, meer heb ik ook niet nodig.

Precies hetzelfde als ik dan, alleen jij hebt wat meer kilo's :rolleyes:

Ben benieuwd hoe de 10x10 DL je gaat bevallen :)

Zeker interessant, ik ga dit ook volgen. Ik ben nu bezig met HIT en ga na dit schema ofwel GVT of fullbody doen.

Cool schema. Lekker simpel, daar hou ik van:).

Je zal wel een enorme pomp krijgen tijdens de training of niet? Heeft je fysiek daar ook na de training nog acute voordelen van?

Hoe heet die gozer ook al weer Gorillor. Die holbewoner?

heyzeus909

Welke dag ben je nu dan?

Ik denk dat ik volgende week ook maar eens met German volume training ga beginnen!

Ben benieuwd hoe de 10x10 DL je gaat bevallen :)
Mij ook, de 10x10 squat zal ook wel zwaar zijn.
Cool schema. Lekker simpel, daar hou ik van:).

Je zal wel een enorme pomp krijgen tijdens de training of niet? Heeft je fysiek daar ook na de training nog acute voordelen van?
Krijg een enorme pomp inderdaad. Enige voordeel is dat je er na de training een tijdje lekker vol uit blijft zien lijkt mij. Heeft denk ik verder niet zoveel invloed.

Hoe heet die gozer ook al weer Gorillor. Die holbewoner?

Yup :D

http://www.bodybuilding.com/fun/mielke40.htm

Ik ben kapot... :eek: Na de training heb ik 10 minuten naar adem liggen snakken op de grond. Vind dit nog zwaarder dan 20 rep squats. Bij de 6e set was ik al helemaal gesloopt en waren mijn benen al verzuurd en ik moest nog 4 sets :roflol:

Mijn 1RM op de squat is 170kg.

Squats
100x10
100x10
100x10
100x10
100x10
100x10
100x10
100x8
100x8
100x6

Dood...

erg netjes :clap:

Lekker man!

Ik kan mij inderdaaad voorstellen dat dit doodgaan is.

Terug
Naar boven