germeys
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
yup.
75% week MP vanavond.
ik kijk er naar uit ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yup.
toch weer goede rep out
waarom behind the neck pull ups?
Omdat k chin ups deed aan zo een hammer grip ding en zat teveel op men armen te trekken.
als ik behind neck pull ups doe, ben k verplicht men schouderbladen naar elkaar toe te trekken als k me optrek.

Behind the neck ga je nooit zoveel rendement uit halen dan hammers of onderhands
Je moet de oefening in 3 opdelen. Schouderbladen samen, ellebogen naar beneden en dan pas je armen
gebruiken. En altijd een licht holle rug voor optimale lat activatie. Dan kan het nooit mis gaan![]()

Daar zit het hem net. schouderbladen samen gaat goed maar die holle rug.. ik zit opt laatste men buik samen te spannen etc. dit heb ik minder als ik het doe behind neck.
Nu we gaan zien wat het geeft, mss beide doen sinds ik er nog zo een pull oefening zou moeten bijdoen![]()

haha nee hoorDan moet het zwaarder
And don't mind Mack. Hij heeft zijn AI's weer niet genomen en voelt zich bitchig![]()

Ik ben zelfs nog aan het nadenken om er nog een "pull" oefening bij te gooien![]()

5 setjes van 10 ofzo