MuscleMeat

Germeys zijn Log

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1 Week 9 75% week

MP:
1 x 5 32.5kg
1 x 5 35kg
1 x 8 37.5kg

assistance:
Dips
5 x 15 BW
Pull ups (behind neck)
1 x 10 BW
1 x 8 BW
1 x 7 BW
1 x 8 BW
1 x 9 BW

Was wel ongelooflijk moe, nu heb k gevoeld hoe belangrijk slaap is voor het trianen -.-

toch weer goede rep out

waarom behind the neck pull ups?

toch weer goede rep out

waarom behind the neck pull ups?

Omdat k chin ups deed aan zo een hammer grip ding en zat teveel op men armen te trekken.
als ik behind neck pull ups doe, ben k verplicht men schouderbladen naar elkaar toe te trekken als k me optrek.

Omdat k chin ups deed aan zo een hammer grip ding en zat teveel op men armen te trekken.
als ik behind neck pull ups doe, ben k verplicht men schouderbladen naar elkaar toe te trekken als k me optrek.

Behind the neck ga je nooit zoveel rendement uit halen dan hammers of onderhands ;)

Je moet de oefening in 3 opdelen. Schouderbladen samen, ellebogen naar beneden en dan pas je armen
gebruiken. En altijd een licht holle rug voor optimale lat activatie. Dan kan het nooit mis gaan ;)

Behind the neck ga je nooit zoveel rendement uit halen dan hammers of onderhands ;)

Je moet de oefening in 3 opdelen. Schouderbladen samen, ellebogen naar beneden en dan pas je armen
gebruiken. En altijd een licht holle rug voor optimale lat activatie. Dan kan het nooit mis gaan ;)

Daar zit het hem net. schouderbladen samen gaat goed maar die holle rug.. ik zit opt laatste men buik samen te spannen etc. dit heb ik minder als ik het doe behind neck.

Nu we gaan zien wat het geeft, mss beide doen sinds ik er nog zo een pull oefening zou moeten bijdoen :p

Daar zit het hem net. schouderbladen samen gaat goed maar die holle rug.. ik zit opt laatste men buik samen te spannen etc. dit heb ik minder als ik het doe behind neck.

Nu we gaan zien wat het geeft, mss beide doen sinds ik er nog zo een pull oefening zou moeten bijdoen :p

Voeten meer naar achteren duwen dan als je je rug niet hol kan houden ;)

Lekkere training! Dips kunnen wel weighted!

Dag 2 Week 9

Deadlift:

1 x 5 92.5kg
1 x 5 100kg
1 x 11 105kg

Assistance:

Goodmorning
5 x 12 30kg

Hanging leg raises:
3 x 15 BW
3 x 10 BW

Lekkere DL, al zeg ik het zelf :p

5x12 GM's ... that'll make you puke :p

trainng van 20 min? :P

Ik heb al genoeg van Mack zen posts gelezen in de vrouwensectie dat ik weet dat ik hem niet al te serieus moet oppakken :p

Dag 3 week 9

Bench Press:
1 x 5 57.5kg
1 x 5 60kg
1 x 12 65kg

assistance:
Dumbell Chest Press:
5 x 15 20kg
Dumbell Row:
5 x 10 24 kg

ik blijf die 15 reppers toch overkill vinden :p