AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een coach kan zeker wel werken. Mits een juiste coach kun je er zeker iets van opsteken en het kan een stok achter de deur zijn. Dat laatste zie je veel vaker. Je betaalt voor de coaching en je wilt niet falen ( metingen etc). Maar ook zonder een coach zou je het zelf kunnen mits de juiste motivatie en dat is zeker niet voor iedereen weggelegd.

Maar ook zonder een coach zou je het zelf kunnen mits de juiste motivatie en dat is zeker niet voor iedereen weggelegd
Niets dat zo motiveert als korte strakke broekjes en topjes...

Dan schijn je ook geen cardio meer te hoeven doen, als coach.
:D

Een goede coach zal wss voor jou te duur zijn en totaal niet nodig èn je zou wel luisteren naar wat een coach zegt maar niet naar de leden hier?
Precies. Er zijn meer dan genoeg goede adviezen gegeven hier en het enige advies wat hij opgevolgd heeft was een slecht advies, namelijk die diet break. :roflol: Iets met zo min mogelijk moeite en toch optimale resultaten verwachten.

Als ie het advies van een diet break had opgevolgd had ie het cutten misschien nog niet opgegeven, letterlijk heel het nut van een diet break :roflol:

Edit: dan mocht het fysiologisch nog niet nodig geweest zijn (who knows) maar gezien het mentaal ook niet meer allemaal op punt stond (obviously) kon hij even een pauze inlassen, zichzelf herpakken en zichzelf een schop onder zijn kont geven. Met een break van 10 dagen kan je gewoon niets verkeerds doen :'). Dat je een beetje meer doorzettingsvermogen nodig hebt en harder moet zijn is een feit @rippedmeeuw

Maar goed, houd je nu vast aan je plan en ga bulken. Succes!

Laatst bewerkt:
Voor een paar tientjes heb je een aantal mooie boeken waar je meer dan genoeg van kan leren, beter die centen van de coach in je training stoppen

Maar ff serieus, stoppen met dat generation X, millennial gejank, gewoon ouderwets niet lullen, maar poetsen.
Al die halfzachte inclusieve emo shit zitten we niet op te wachten.

Maar ff serieus, stoppen met dat generation X, millennial gejank, gewoon ouderwets niet lullen, maar poetsen.
Al die halfzachte inclusieve emo shit zitten we niet op te wachten.
2dorni.jpg

Kun je is een back double bicep pose doen?
Ben benieuwd! zie voornamelijk de voorkant alleen

En je moet niet teleurgesteld zijn over je lichaam je ziet er beter uit dan een groot % van je leeftijd

(neem dit advies met een korreltje zout)
En bij je volgende cut als je vrienden uitnodigen,om te gaan chillen ipv een joint pak dan wat dexamfetamine ipv thuisblijven
ik ga persoonlijk beter daarop dan een joint voor chillings (praat veel meer elk topic spreekt me bijna aan)
en geen vreetkick achteraf natuurlijk.

Succes met de leanbulk verder :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.111

En je moet niet teleurgesteld zijn over je lichaam je ziet er beter uit dan een groot % van je leeftijd

En bij je volgende cut als je vrienden uitnodigen,om te gaan chillen ipv een joint pak dan wat dexamfetamine ipv thuisblijven
ik ga persoonlijk beter daarop dan een joint voor chillings (praat veel meer elk topic spreekt me bijna aan)

Stuur je wel

Heb je een pm gestuurd met een foto

Als ie het advies van een diet break had opgevolgd had ie het cutten misschien nog niet opgegeven, letterlijk heel het nut van een diet break :roflol:
Dit was ook mijn gedachte. Ik vind het sowieso moeilijk inschatten wat nu het beste is. We krijgen nu slechts een heel beperkt beeld op basis van wat hij met ons deelt. De algemene teneur hier nu is: wees geen p*ssy en doe harder je best. Kans is dan wel aanwezig dat hij dan definitief het bijltje er bij neer gooit. Niet iedereen heeft die hardcore mentaliteit om 'whatever it takes' door te cutten tot shreddedness zoals bijvoorbeeld @BB_ dat deed in de contest van vorig jaar.

Toen die diet break werd voorgesteld is hij een week lang 400 kcals omhoog gegaan ofzo.
Daarna heeft ie het cutten maar heel kort weer opgepakt en zat ie alweer te zaniken dat ie het zwaar had terwijl die niet eens fatsoenlijk zijn kcals telde.
Hij zat sowieso boven de 2000 kcals per dag, avondeten gokt ie namelijk ook gewoon.

De algemene teneur hier nu is: wees geen p*ssy en doe harder je best.
Dit is dus wel gewoon van toepassing.
Die gozer weegt nog geen 70kg en deed amper tot geen cardio.
Dan heb je het pertinent niet zwaar in bodybuilding termen. Beetje honger komop.
Als ie dat wel als zwaar ervaart dan zijn er waarschijnlijk een hoop dingen die hij zou moeten aanpassen in zijn dagelijkse routine (keuze voeding, tijdstip maaltijden etc) maar dat wilde hij ook niet.

Toen die diet break werd voorgesteld is hij een week lang 400 kcals omhoog gegaan ofzo.
Daarna heeft ie het cutten maar heel kort weer opgepakt en zat ie alweer te zaniken dat ie het zwaar had terwijl die niet eens fatsoenlijk zijn kcals telde.
Hij zat sowieso boven de 2000 kcals per dag, avondeten gokt ie namelijk ook gewoon.
Dat heeft ie toch maar een dag of twee gedaan voordat ie wéér van plan veranderde en door wou cutten?
Achja, er valt hier sowieso geen touw meer aan vast te knopen. :roflol:
Waren iig zoveel dingen die hij véél beter kon doen.

Dat ie nou maar gewoon zijn bulk doorzet zonder continu van gedachte te veranderen.

• #1.115
lekker bulken hopelijk word ik niet dik. Ik ga ervoor!

Dit was ook mijn gedachte. Ik vind het sowieso moeilijk inschatten wat nu het beste is. We krijgen nu slechts een heel beperkt beeld op basis van wat hij met ons deelt. De algemene teneur hier nu is: wees geen p*ssy en doe harder je best. Kans is dan wel aanwezig dat hij dan definitief het bijltje er bij neer gooit. Niet iedereen heeft die hardcore mentaliteit om 'whatever it takes' door te cutten tot shreddedness zoals bijvoorbeeld @BB_ dat deed in de contest van vorig jaar.
Eens, maar dat is niet het punt, het punt is dat je ook moet leren te accepteren om te werken met wat je hebt. En als een 130kg AAS 5%bf monster je voorbeeld is, ook begrijpen dat dat het nooit gaat worden. Maar daarom kan je nog wel steeds die extra 0.5cm omtrek op je arm, of die beter afgetekende ader vieren.
gewoon realistische doelen stellen. En niet van ik zie dit op een plaatje, binnen 2 weken wil ik minimaal halverwege zijn. :D

Laatst bewerkt:
Eens, maar dat is niet het punt, het punt is dat je ook moet leren te accepteren om te werken met wat je hebt. En als een 130kg AAS 5%bf monster je voorbeeld is, ook begrijpen dat dat het nooit gaat worden. Maar daarom kan je nog wel steeds die extra 0.5cm omtrek op je arm, of die beter afgetekende ader vieren.
gewoon realistische doelen stellen. En niet van ik zie dit op een plaatje, binnen 2 weken wil ik minimaal halverwege zijn. :D
Veel van die jongere mensen zitte al zoiezo teveel op instagram te kijken naar de perfecte foto's... grote reden dat ik die zooi niet heb allemaal fake shit

• #1.120
Chestday 17-06-21

Borst:

Bench press 5x5 80kg>> dropset 3x12 60kg

Incline dumbell press 5x5 32kg

Chest cable flys 3x10 12.5

Dumbell low pulley fly’s 3x10 10kg

Schouders:

Deadlift to overhead press 3x10 ( nieuwe oefening lekker explosief met dit weer) 30kilo.

Dumbell side raises 3x10 12kg

Spider cable fly’s 3x10

Dumbell front raises 3x10 10kg

Tricep

Standing cable tricep extension 3x12

Cable pulldown 3x12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven