MuscleMeat

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat vinden jullie van endomorp ectomorph en mesomorph is dit een kloppende theorie? Ik denk dat ik zelf een endo/meso ben. Ben een beetje aan het uitzoeken wat voor lichaam ik heb qua bouw
Kijk naar vroegere foto's van jezelf
Ik denk dat je endo bent, ik ben zelf ecto
Elk lichaamstype heeft zn voordelen tho'
Maar met roids heb ik wel mensen gezien waarvan je zou denken dat ze een meso basis hebben maar vroeger een ecto basis hadden

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.142
Maar met roids heb ik wel mensen gezien waarvan je zou denken dat ze een meso basis hebben maar vroeger een ecto basis hadden
Vind endo zelf kut maar ik denk zelf ook dat ik endo ben het is niet anders. Hoop ook bijna nooit hele erge aders alleen in mijn onderarm. Terwijl bij meso vrienden van mij die hebben altijd aders. Maarja ik heb weer geluk met mijn armen.

Vet% lager en je aders zijn meer zichtbaar🤷‍♂️ haar afscheren helpt ook een beetje

• #1.144
Vet% lager en je aders zijn meer zichtbaar🤷‍♂️ haar afscheren helpt ook een beetje
Ja dat wel maar ik ken ook jongens die met een hoog vp nog steeds zieke veins hebben. Heb geen lichaamshaar maar ik heb alleen aders in mijn onderarmen en bij mijn biceps als ik ze op een bepaalde manier aanspan en zie ook blauwe lijnen in mijn boven benen lopen.

Vind endo zelf kut maar ik denk zelf ook dat ik endo ben het is niet anders. Hoop ook bijna nooit hele erge aders alleen in mijn onderarm. Terwijl bij meso vrienden van mij die hebben altijd aders. Maarja ik heb weer geluk met mijn armen.
Tis dat ik kk lam ben maarja joh iedereen is jaloers op een eigenschap van iemand anders
Roeien met de riemen die je hebt gap

• #1.146
9977145D-BD59-4A74-B21E-6102AB3A7A41.png

Hier was ik 12 jaar. Haha niet uitlachen omdat ik destijds met enzo knol op de foto stond. Maar op deze foto zie je wel duidelijk dat ik een endo ben.

• #1.149
Ga nou maar gewoon eten en trainen ipv je achter een somatype te willen gaan verschuilen.

Aders en bullshit is genetisch en heeft ook niks met die soma bullshit te maken.

Ketamine is voor paarden

Just play the cards you are dealt!
Have nice birthday mien jong!

Congratz :hb:

Wisdom comes with age :D

• #1.158
Graag gedaan. Is de 'motivational speech' ook aangekomen? De 'cards you were dealt' zijn in dit geval je zogenaamde 'shitty genetics' waar je maar over blijft klagen.
Heb nog niet gekeken ik ga het even kijjen voordat ik ga trainen. Ik trakteer mezelf vandaag op een zware legday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven