AndroidHealthClinic

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
image.jpg

• #1.066
Ik ga waarschijnlijk veel commentaar krijgen op deze post maar boeien.
Ik ben erg teleurgesteld in mijn lichaam en had meer van mezelf verwacht na 2 jaar sporten. Ik word elk jaar sterker en zie er beter uit maar ik heb erg het gevoel dat me lichaam me in de steek laat. Zit even in een dip en voel me best down het moet gewoon veel beter meer massa droger groter. :(

Ik ben erg teleurgesteld in mijn lichaam en had meer van mezelf verwacht na 2 jaar sporten. Ik word elk jaar sterker en zie er beter uit maar ik heb erg het gevoel dat me lichaam me in de steek laat. Zit even in een dip en voel me best down het moet gewoon veel beter meer massa droger groter. :(
Ahjoh, je bent pas 2 jaar bezig.
Ik heb m'n eerste 2 jaar zo hard verneukt dat ik bijna niets gegained heb.
Is gewoon allemaal kennis wat je op doet, al doende leert men, als je adviezen van andere opneemt natuurlijk.
En anders gewoon trenboloni sandwiches

En je bent pas 19, nog zeeën van tijd over

Maat groter droger dat wilt iedereen, leer maar met je genen omgaan heb ik ook moeten doen, gewoon blijven trainen en goed eten en het komt vanzelf

• #1.071
  • #1.072
Mensen onderschatten fitness echt het kan mentaal en fysiek zo zwaar zijn

Depri doen = meer stress/meer cortisol = minder gains

Ja klopt, maar zo zijn de meesten begonnen. Jij had het geluk dat je dit forum had gevonden en goed advies kreeg. Je deed er alleen niets mee.

dude, je hebt het niet eens zwaar gehad man.
Kun jij in zijn hoofd kruipen? Hij heeft het als zwaar ervaren. Daar gaat het om.

@rippedmeeuw: Als ik naar de transformatie kijk die je gisteren postte en nu vergelijkt met een half jaar geleden, heb je een flinke stap gemaakt en daar mag je echt wel trots op zijn. Ik denk dat je verwachtingen te hoog liggen. Er is nog genoeg ruimte om verder te verbeteren maar neem er de tijd voor. In dat eerste half jaar kan het bijna alleen maar goed gaan; je begint met trainen en gaat beter eten, dus ga je vooruit. Je bent nu op een punt gekomen dat alles niet meer vanzelf gaat. Blijf leren. Er zijn genoeg goede bronnen op het internet. Niet alleen op dit forum maar ook zeker daarbuiten.

Laatst bewerkt:
Kun jij in zijn hoofd kruipen? Hij heeft het als zwaar ervaren. Daar gaat het om.

@rippedmeeuw: Als ik naar de transformatie kijk die je gisteren postte en nu vergelijkt met een half jaar geleden, heb je een flinke stap gemaakt en daar mag je echt wel trots op zijn. Ik denk dat je verwachtingen te hoog liggen. Er is nog genoeg ruimte om verder te verbeteren maar neem er de tijd voor. In dat eerste half jaar kan het bijna alleen maar goed gaan; je begint met trainen en gaat beter eten, dus ga je vooruit. Je bent nu op een punt gekomen dat alles niet meer vanzelf gaat. Blijf leren. Er zijn genoeg goede bronnen op het internet. Niet alleen op dit forum maar ook zeker daarbuiten.

Goh dat snap ik ook wel. Maar het kan nog veel en veel zwaarder. Dus zo zwaar was het niet.

Goh dat snap ik ook wel. Maar het kan nog veel en veel zwaarder. Dus zo zwaar was het niet.
Objectief gezien zeker! Maar als hij voor zijn gevoel sterft van de honger en het mentaal niet meer trekt, dan heeft roepen dat je harder je best moet doen op dat moment weinig zin en moet je misschien eerst gaan werken aan het mentale deel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven