- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ik zelf niet doen, zonde van je geld als je het mij vraagt als ik zo zijn coaching plan bekijk.Zit er over na te denken om te gaan sparen voor een jaar lang coaching van de enige echte Wesley Vissers.
1500 euro...Zit er over na te denken om te gaan sparen voor een jaar lang coaching van de enige echte Wesley Vissers.
Leek me een goed idee omdat hij gewoon op mr Olympia heeft gestaan1500 euro...
Er zijn imo betere coaches voor minder centen.
Ga gewoon bij roel henno .. heeft al meerdere pro gemaakt en er zijn hier ook een aantal dat erbij zittenLeek me een goed idee omdat hij gewoon op mr Olympia heeft gestaan
In mijn omgeving is ook een IFBB pro die mensen coached en ik kan je vertellen dat het echt meerendeels broscience shit is (of nouja, gewoon niet echt veel kennis wat je van een IFBB pro verwacht). Alleen kip, rijst, broccoli als voedingsschema tijdens een cutLeek me een goed idee omdat hij gewoon op mr Olympia heeft gestaan

Heb je waarschijnlijk niets aan, beter een coach zoeken, dan iemand met de beste genen. Je weet dan nog steeds niet of hij de informatie goed kan overbrengen.Leek me een goed idee omdat hij gewoon op mr Olympia heeft gestaan
Geen idee wie Milo is, maar bij Bell ben je ook even 1200 euro kwijt voor een jaar geloof ik.Zou ik zelf niet doen, zonde van je geld als je het mij vraagt als ik zo zijn coaching plan bekijk.
Dan zou je eerder bij een Bell of Milo kunnen gaan daar heb je meer waar voor je geld lijkt mij
Mijn inschatting is dat je niet weet wie er achter Milo zit(ten) of wat Milo is en dat "Milo" een verwijzing is naar de bekende worstelaar Milo van Croton die als krachttraining iedere dag hetzelfde kalf optilde.Geen idee wie Milo is, maar bij Bell ben je ook even 1200 euro kwijt voor een jaar geloof ik.
How To Build Muscle Like Milo
It is said that Milo built his incredible strength through a simple but profound strategy. One day, a newborn calf was born near Milo's home. The wrestler decided to lift the small animal up and carry it on his shoulders. The next day, he returned and did the same. Milo continued this strategy for the next four years, hoisting the calf onto his shoulders each day as it grew, until he was no longer lifting a calf, but a 4-year-old bull.
The core principles of strength training are encapsulated in this legendary tale of Milo and the bull.
Sorry verkeerde verwoording, iemand met een Milo education certificaat**Geen idee wie Milo is, maar bij Bell ben je ook even 1200 euro kwijt voor een jaar geloof ik.

Dit dus. Zo'n trainer dat is voor het laatste scherp slijpen als je al minstens 5 jaar hebt sufgetrained en sufgespoten op wedstrijdniveau.Aan wesley ga je echt geen kut hebben, zeker niet als naturel.
Laatste is een super goede optie.. ken ze persoonlijk ook.. ze hebben veel kennis in huis!Als je toch overweegt om coaching te nemen. Zoek dan een coach waar jezelf ook wat van kan leren.
Bell coaching of privé bij iemand via Bell coaching is een optie.
Beresterk coaching zou bijvoorbeeld ook een optie zijn.