Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dat klopt vind ik fijn structuur vooral in een cut. Bulk zou ik wel meer voor variatie kiezen.
Dat is wel aan te raden ja. Zeker wat betreft je groentes (komt die weer).

Als je straks begeleiding krijgt via DBB moet je aan diegene vragen of hij/zij tips heeft wat betreft maaltijden preppen. Kan je rijst, pasta, kip, vis gerechten allemaal op één dag maken, zodat je de rest van de week dat kan eten. Aangezien je toch niet mee eet met de rest.

Dat is wel aan te raden ja. Zeker wat betreft je groentes (komt die weer).

Als je straks begeleiding krijgt via DBB moet je aan diegene vragen of hij/zij tips heeft wat betreft maaltijden preppen. Kan je rijst, pasta, kip, vis gerechten allemaal op één dag maken, zodat je de rest van de week dat kan eten. Aangezien je toch niet mee eet met de rest.
Is wel een goede ja daarom wil ik die begeleiding ook zoveel ervaring en tips die je in je rugzak kan steken. Ben best lui qua maaltijden preppen haal meestal altijd van diepvries zakken met kip als ik avond eten eet. Ook omdat ik niet zo goed weet hoe je goed kan preppen vind het ook lastig om af te wegen precies als je een maaltijd maakt.

Weet wel hoe je maaltijden moet maken pasta heb ik ook weleens gemaakt maar hoe bereken je dan precies hoeveel je van alles gebruikt want tomatensaus gooi je in een pan. Maar met die begeleiding zal het allemaal wel duidelijker worden!

Is wel een goede ja daarom wil ik die begeleiding ook zoveel ervaring en tips die je in je rugzak kan steken. Ben best lui qua maaltijden preppen haal meestal altijd van diepvries zakken met kip als ik avond eten eet. Ook omdat ik niet zo goed weet hoe je goed kan preppen vind het ook lastig om af te wegen precies als je een maaltijd maakt.

Weet wel hoe je maaltijden moet maken pasta heb ik ook weleens gemaakt maar hoe bereken je dan precies hoeveel je van alles gebruikt want tomatensaus gooi je in een pan. Maar met die begeleiding zal het allemaal wel duidelijker worden!
Ik weet niet precies hoe dat zit met de begeleiding. Het was mij niet bekend, maar alle vragen die je hebt. Schrijf ze op, zodat je ze straks kan stellen.

Kijk anders ook eens op YouTube bij Merijn, hij toont soms zijn bereide maaltijden en zitten soms goeie dingen tussen. Ps je moet daarvoor niet meteen IF volgen hè

Ik weet niet precies hoe dat zit met de begeleiding. Het was mij niet bekend, maar alle vragen die je hebt. Schrijf ze op, zodat je ze straks kan stellen.
Ga morgen wel even een maaltijd maken kan het wel maar ben lui heb liever gewoon een diepvries maaltijd met groenten en kip met goede macro’s haha

Kijk anders ook eens op YouTube bij Merijn, hij toont soms zijn bereide maaltijden en zitten soms goeie dingen tussen. Ps je moet daarvoor niet meteen IF volgen hè
Merijn heeft wel goede vids idd ook die pasta ik ga het zeker even checken voor inspiratie

Mijn vader haalt die altijd bij de aldi weg zou morgen even posten welke macro’s zijn best goed.
Je hoeft het voor mij niet te posten. Zeg alleen dat diepvries niet slecht hoeft te zijn.

Toen ik nog naar het werk kon had ik altijd diepvries producten. Makkelijk maaltijd binnen 2 tellen bereid

Ik heb er nog nooit besteld maar Musclemeat heeft ook kant en klare maaltijden. Misschien dat dat iets voor je is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven