Fitness Seller

Contest Log Gesloten

Peiling Peiling Is rippedmeeuw droog genoeg voor eind cut?

• Ja

• Nee

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
C2A8EC23-4B68-4E57-9F7D-DC72C5E817B1.jpeg

69.5kg vanochtend
*verbeterde versie
54FDE1B3-59EF-4151-97E4-AA89660A6B39.jpeg

Laatst bewerkt:
Nou massa erop (of had ik dat al gezegd? ....:o )

Zo doe je anders wel een standaard frontpose
Lijkt dan dom van me omdat jij wedstrijden gedaan hebt, maar toch niet mee eens. Naar buiten in de wijdte, ja. Maar niet naar achter.
Bv bij lat spread begin ik schouders naar voor en als je je borst naar voor brengt, gaan je schouders vanzelf naar achter maar trek je ze toch niet meer naar achter. Tenzij je een pose kan zeggen waar je ze wel naar achter moet trekken?

Rug dag Bicep achterkant schouders

Pull ups 3x10

Latt pulldown 3x15 40

Machine rows 3x12 55

Straight arm pull down 3x15 20

Standing barbell curl 10/10kg beide kanten 3x10

Rear delt dumbell raises 3x12 8kg

Rope bicep curl 3x10 20

• Like
Waarderingen: Apw
Lijkt dan dom van me omdat jij wedstrijden gedaan hebt, maar toch niet mee eens. Naar buiten in de wijdte, ja. Maar niet naar achter.
Bv bij lat spread begin ik schouders naar voor en als je je borst naar voor brengt, gaan je schouders vanzelf naar achter maar trek je ze toch niet meer naar achter. Tenzij je een pose kan zeggen waar je ze wel naar achter moet trekken?

naar buiten inderdaad

Voeding:
Kcal 1881
Carbs: 200gr
Vetten: 53gr
Eiwitten: 160gr

Ochtend:
59gr cornflakes 221kcal
Halfvolle melk 300ml 144kcal
500gram magere kwark 250kcal

Middag:
3volkoren beschuit 90kcal
70gram naturel sandwichspread 163kcal
4plakken gegrilde kipfilet 65kcal
500gram magere kwark 250kcal
1tablet a-z pil

Avond:
Snack cacao 35gram 156kcal
1appel 60kcal
125gram gerookte kipfilet 165kcal
Tasty planet bami goreng noedels en kip en groenten 300gram 336kcal

Vandaag domino’s pizza cheat meal al 2maand geen pizza gehad. Niet teveel stressen en gewoon genieten van de cheatmeal. 1dag een keer cheaten is niet erg.Het is echt mijn lievelingseten heerlijk genieten vandaag:meal:. En een leg day op de planning.

Laatst bewerkt:
Vandaag domino’s pizza cheat meal al 2maand geen pizza gehad. Niet teveel stressen en gewoon genieten van de cheatmeal. 1dag een keer cheaten is niet erg.Het is echt mijn lievelingseten heerlijk genieten vandaag:meal:. En een leg day op de planning.
Welke neem je? Hier in België ben ik de laatste maanden niet meer tevreden van domino’s, ofwel vergeten ze de saus, komen te laat (pizza lauw) tegenwoordig wekelijks pizzahut

Welke neem je? Hier in België ben ik de laatste maanden niet meer tevreden van domino’s, ofwel vergeten ze de saus, komen te laat (pizza lauw) tegenwoordig wekelijks pizzahut
Moet ik even kijken ik ga niet te zuinig doen lekker genieten mag ook wel een keer dag erna maar wat meer lopen:). Komt omdat domino’s zorg erg met een tijdslimiet werkt heel jammer. Medewerkers worden opgejaagd. Maar ik zal posten wat ik ga nemen zal wss een medium of een large worden met pittige cheese bites. Je komt toch geen vet aan in 1 dag grootste gedeelte is vocht,plus je lichaam krijgt een boost. Kan je daarna weer harden gaan qua vetverlies

• Like
Waarderingen: KEUN
Geven zij ook de macro's erbij op de site? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn. Gewoon genieten en misschien eiwit een beetje aanvullen met iets van zuivel.

Geven zij ook de macro's erbij op de site? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn. Gewoon genieten en misschien eiwit een beetje aanvullen met iets van zuivel.
Denk dat ik rond de 3k uitkom vandaag niet te druk om maken meestal wandel ik meer de dag erop! Vorig weekend had ik ook op zaterdag 3400 kcal alsnog gewoon afgevallen deze week. Het maakt niet zo heelveel uit 1keer per week als je het daarna maar weer oppakt het moet ook menselijk blijven.

Ja macro’s staan erbij maar ga voor een medium denk ik met japeleno’s cheese bites zal alle kcal’en en macro’s hier wel posten

Een cheat meal op een benen/lower dag heeft bij mij ook altijd de voorkeur. Geniet er van!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven