- Waardering
- 10.329
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Borst naar voren en schouders naar achteren trekken!
Heb hierboven 2 verbeterde foto’s heb me borst meer naar voren en schouders naar achter getrokkenBorst naar voren en schouders naar achteren trekken!
Ik zeg niks wil er nog 4/5kg afhebben dan ga ik lean bulken. Waarschijnlijk gaat dit antwoord weer gememed worden
ehm nee? waarom zou je jezelf kleinere schouders willen gevenBorst naar voren en schouders naar achteren trekken!
ehm nee? waarom zou je jezelf kleinere schouders willen geven
Lijkt dan dom van me omdat jij wedstrijden gedaan hebt, maar toch niet mee eens. Naar buiten in de wijdte, ja. Maar niet naar achter.
Lijkt dan dom van me omdat jij wedstrijden gedaan hebt, maar toch niet mee eens. Naar buiten in de wijdte, ja. Maar niet naar achter.
Bv bij lat spread begin ik schouders naar voor en als je je borst naar voor brengt, gaan je schouders vanzelf naar achter maar trek je ze toch niet meer naar achter. Tenzij je een pose kan zeggen waar je ze wel naar achter moet trekken?
Welke neem je? Hier in België ben ik de laatste maanden niet meer tevreden van domino’s, ofwel vergeten ze de saus, komen te laat (pizza lauw) tegenwoordig wekelijks pizzahutVandaag domino’s pizza cheat meal al 2maand geen pizza gehad. Niet teveel stressen en gewoon genieten van de cheatmeal. 1dag een keer cheaten is niet erg.Het is echt mijn lievelingseten heerlijk genieten vandaag. En een leg day op de planning.
Moet ik even kijken ik ga niet te zuinig doen lekker genieten mag ook wel een keer dag erna maar wat meer lopenWelke neem je? Hier in België ben ik de laatste maanden niet meer tevreden van domino’s, ofwel vergeten ze de saus, komen te laat (pizza lauw) tegenwoordig wekelijks pizzahut
. Komt omdat domino’s zorg erg met een tijdslimiet werkt heel jammer. Medewerkers worden opgejaagd. Maar ik zal posten wat ik ga nemen zal wss een medium of een large worden met pittige cheese bites. Je komt toch geen vet aan in 1 dag grootste gedeelte is vocht,plus je lichaam krijgt een boost. Kan je daarna weer harden gaan qua vetverliesGeven zij ook de macro's erbij op de site? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn. Gewoon genieten en misschien eiwit een beetje aanvullen met iets van zuivel.Vandaag domino’s pizza cheat meal al 2maand geen pizza gehad. Niet teveel stressen en gewoon genieten van de cheatmeal. 1dag een keer cheaten is niet erg.Het is echt mijn lievelingseten heerlijk genieten vandaag. En een leg day op de planning.
Denk dat ik rond de 3k uitkom vandaag niet te druk om maken meestal wandel ik meer de dag erop! Vorig weekend had ik ook op zaterdag 3400 kcal alsnog gewoon afgevallen deze week. Het maakt niet zo heelveel uit 1keer per week als je het daarna maar weer oppakt het moet ook menselijk blijven.Geven zij ook de macro's erbij op de site? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn. Gewoon genieten en misschien eiwit een beetje aanvullen met iets van zuivel.
Ja macro’s staan erbij maar ga voor een medium denk ik met japeleno’s cheese bites zal alle kcal’en en macro’s hier wel postenGeven zij ook de macro's erbij op de site? Zo erg kan het toch allemaal niet zijn. Gewoon genieten en misschien eiwit een beetje aanvullen met iets van zuivel.
Als je met jalapenos neemt dan verband je die extra kcal morgen wel op de wc. Prrrrt.Ja macro’s staan erbij maar ga voor een medium denk ik met japeleno’s cheese bites zal alle kcal’en en macro’s hier wel posten
Een cheat meal op een benen/lower dag heeft bij mij ook altijd de voorkeur. Geniet er van!Vandaag domino’s pizza cheat meal al 2maand geen pizza gehad. Niet teveel stressen en gewoon genieten van de cheatmeal. 1dag een keer cheaten is niet erg.Het is echt mijn lievelingseten heerlijk genieten vandaag. En een leg day op de planning.