- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja en ook iets meer rust bewaren als ik het zo terug zie. Kevin wil al een trede op voordat het gewicht erop ligt.Ai, hebben die enorme armen dus toch ook een nadeel. Veel powershrugs gaan doen maar voor de powerstairs, Kevin.
goed gedaan kerel!
jij staat trouwens een stuk lager dan 27% volgens mij hoor!

Niet overdrijven he wedstrijdbeest. Den zo rond de 23
Ja dat is wel balen joh, zeker met de sterkste man van Dordt in het vooruizicht
Hij zit gewoon zich aan te stellen over zn percentage.
Maar sterke wedstrijd man, gaat wat beloven aankomende zaterdag! (maar nu wil ik wat meer concurrentie bieden)
Maar wordt lachen man in dordt! Jij hebt je sarcasme modus aan?

Kelvin de Ruiter? Nou Kevin staat toch heel wat droger dan Kelvin.

hahah ja, het was wel een hele leuke wedstrijd. Maar voortaan lekker meegaan zuipen de dag voor een wedstrijd. En een DBB traditie is geborenKevin "The Beast" bewijst maar weer eens dat alcohol gelijk staat aan pr's zetten

Ai, hebben die enorme armen dus toch ook een nadeel. Veel powershrugs gaan doen maar voor de powerstairs, Kevin.
goede leerschool dit. De volgende wedstrijd zorg ik voor schoenen met een dikke zool. Die paar centimeters maakten het verschil. Ja en ook iets meer rust bewaren als ik het zo terug zie. Kevin wil al een trede op voordat het gewicht erop ligt.
True story van die schoenen.
Als Jorrit of ik hogere schoenen aan hadden tijdens powerstairs hadden we de 1e plek
Maar ja als telt niet.
True story van die schoenen.
Als Jorrit of ik hogere schoenen aan hadden tijdens powerstairs hadden we de 1e plek
Maar ja als telt niet.
ik heb liever dat je met mij worstelt tijger
maare gast... maandag max effort deadlift, dinsdag max effort squat?

ik zou het bij 3 gymtrainingen houden als je nog events erbij doet

ik denk dat het veel te veel is (zeker met het sm erbij) en snap ook niet dat je het lb/ub principe niet blijft hanteren?
+ ik dacht dat je zei dat je weer lekker wilde progressive loaden, hoezo opeens dit dan?