Fitness Seller

Gewoon loggen

Bewijs ik dan het ongelijk?

da zeggik nie jonguhhh~!~!!

Ai, hebben die enorme armen dus toch ook een nadeel. Veel powershrugs gaan doen maar voor de powerstairs, Kevin.

Ai, hebben die enorme armen dus toch ook een nadeel. Veel powershrugs gaan doen maar voor de powerstairs, Kevin.
Ja en ook iets meer rust bewaren als ik het zo terug zie. Kevin wil al een trede op voordat het gewicht erop ligt.

Op die manier heb je geen last van hoogte:p.

• Topic Starter Topic Starter
goed gedaan kerel!

jij staat trouwens een stuk lager dan 27% volgens mij hoor!

Thx man!

Jij ook, was ook gopeg gezellig!:heart:

Ik denk eerder een 20% max. eerder.
Niet overdrijven he wedstrijdbeest. Den zo rond de 23

Goede wedstrijd gozer, alleen jammer van je hand.
Ja dat is wel balen joh, zeker met de sterkste man van Dordt in het vooruizicht

Jij trouwens ook een hele sterke wedstrijd gedraaid, was echt onder de indruk!

Hij zit gewoon zich aan te stellen over zn percentage:p.

Maar sterke wedstrijd man, gaat wat beloven aankomende zaterdag! (maar nu wil ik wat meer concurrentie bieden:p)

hahaha ja ben een b*ch wat betreft mijn BF:o Maar wordt lachen man in dordt!

Jij BF is hoger dan die van Kelvin!
Jij hebt je sarcasme modus aan?;)

Kelvin de Ruiter? Nou Kevin staat toch heel wat droger dan Kelvin.

and every post i love you more, and more!;)

Kevin "The Beast" bewijst maar weer eens dat alcohol gelijk staat aan pr's zetten
hahah ja, het was wel een hele leuke wedstrijd. Maar voortaan lekker meegaan zuipen de dag voor een wedstrijd. En een DBB traditie is geboren:D

Sterk was je in ieder geval wel

Heel, heel erg stoer filmpje! Echt super in elkaar gezet man! Sexy knipoog he ;)

nee, jij bent de uitzondering!

die de regel bevestigt.

hahahhahaha ja stomme, stomme armen ;) goede leerschool dit. De volgende wedstrijd zorg ik voor schoenen met een dikke zool. Die paar centimeters maakten het verschil.

Ja en ook iets meer rust bewaren als ik het zo terug zie. Kevin wil al een trede op voordat het gewicht erop ligt.

Ja klopt, ik ben nog een beetje wild. Daarnaast had ik ook gewoon schoenen met een dikke zool moeten kopen, maar ja dat is een beetje de koe in de kont kijken.

Laatst bewerkt:
True story van die schoenen.
Als Jorrit of ik hogere schoenen aan hadden tijdens powerstairs hadden we de 1e plek ;)

Maar ja als telt niet.

Thanks, was leuk tot het einde spannend :)

Ben aan het proberen iets van een ME-De schema op te stellen voor na de sterkste man van Dordt. Maar...worstel nog een beetje, dit is vast een eerste aanzet, maar heb er nog niet heel veel tijd in gestoken. Kritiek, aandachtspuntjes of vragen, graag!

De 1 Maandag
Paused Bench
Squat
Assistance
Incline dumbbell press
Hamstring curls
Calve raises

ME 1 Dinsdag
Deadlift
Push Press
Assistance
Front Raise
Side Raise
Power Shrug
Hammer curls

Sterkste man training donderdag

Me 2 Vrijdag
Paused Bench
Squat
Assistance
Barbell curls
Cable curls
Barbell Row
Militairy Press

De 2 Zondag
Deadlift
Push Press
Assistance
Tricep pushdown
Close Grip Benchpress
Goodmorning
Lat Pulldown

Laatst bewerkt:
ik heb liever dat je met mij worstelt tijger

maare gast... maandag max effort deadlift, dinsdag max effort squat?

ik heb liever dat je met mij worstelt tijger

maare gast... maandag max effort deadlift, dinsdag max effort squat?

Was een verkeer Copy Paste, maar jij hebt er wel kijk op. Wat denk je er verder van?

PS: wij kunnen wel een keertje worstelen ;)

Edit: zie dat het nu nog ruk is ;)

Laatst bewerkt:
Beetje 2 much imo?

ik zou het bij 3 gymtrainingen houden als je nog events erbij doet

ik denk dat het veel te veel is (zeker met het sm erbij) en snap ook niet dat je het lb/ub principe niet blijft hanteren?

+ ik dacht dat je zei dat je weer lekker wilde progressive loaden, hoezo opeens dit dan?

dacht ik eerst zelf ook, maar het zijn in principe maar 2 ''main lifts'' per training. Daarnaast wil de assistance oefeningen ook echt assistance laten zijn. Niet te zwaar en gewoon een beetje volume draaien van 5*8 tot 5 *12 afwisselen zeg maar.

ik zou het bij 3 gymtrainingen houden als je nog events erbij doet

dan word ik gek man ;)

ik denk dat het veel te veel is (zeker met het sm erbij) en snap ook niet dat je het lb/ub principe niet blijft hanteren?

+ ik dacht dat je zei dat je weer lekker wilde progressive loaden, hoezo opeens dit dan?

UB/LB kan ik niet echt aan. Heb ik geprobeerd. Maar ik kan me niet motiveren om een squat en deadlift op 1 dag te doen. Of een BOR en een deadlift. Ik geloof meer in dit principe.

Te veel heb ik over nagedacht, als ik assistance nou eens echt het ondergeschoven kindje laat zijn, en dus niet tot de max ga, maar gewoon een beetje volume ga draaien. Hiermee bedoel ik dus een variatie van 4*8 tot 5*12. Bovendien doe ik assistance ook niet als ik te moe word, of er gewoon geen zin in heb.
De focus wil ik dus heel erg leggen op de main lifts. Op de DE dagen wil ik ook echt focussen op explosiviteit dus gewoon niet boven de 60% van de max gaan.

lijkt me teveel dit!

Terug
Naar boven