ik twijfel er toch aan.
4 compound oefeningen per week op maximum effort.
4 compounds dynamic effort.
Daarnaast 5 assistance oefeningen per training
zo veel is het toch eigenlijk niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou, onderschat je herstel van een strongman training niet... als je zwaar yoke gaat lopen ben je daar soms een dag of 4 verrot van en dan zou je alweer moeten maxen..
)Heb nog een goed naar je farmerswalk gekeken en jij kunt nog veel verder komen als je iets slimmer de draai maakt. Nu zie ik dat je toch te ver doordraaid en tegen de farmers aan het vechten bent. Iets eerder stoppen met de draai en de farmers gewoon volgen dan kom je stukken verder.

Heb je nog mijn laatste pm gehad? Bij jou weet je het maar nooit. Staat een linkje in naar het raw filmpje die ik heb gemaakt, kun je dan downloaden.
Heb nog een goed naar je farmerswalk gekeken en jij kunt nog veel verder komen als je iets slimmer de draai maakt. Nu zie ik dat je toch te ver doordraaid en tegen de farmers aan het vechten bent. Iets eerder stoppen met de draai en de farmers gewoon volgen dan kom je stukken verder.

zen turn was sowieso k*t, heb ik em ook verteld, hij ging ook gewoon recht langs die pionnen
als hij dat niet had gedaan hadtie zeker 120 meter alleen gelopen!!!!!

Niks misschien erwin, gewoon komen... dat heeft het beest nodig!
ik denk dat het veel te veel is (zeker met het sm erbij) en snap ook niet dat je het lb/ub principe niet blijft hanteren?
+ ik dacht dat je zei dat je weer lekker wilde progressive loaden, hoezo opeens dit dan?

was heel erg boos op mezelf, had op minimaal 110 gerekend. Mezelf wel een beetje laten gaan, smijten met riem en al.....
maar goed weer een aandachtspuntje, vond het een beetje not done van mezelf
het heeft geen zin aan te geven wat er fout ging aan de lifts, want er was niets goed

Dus bedankt mark!
Siem, AD en alle andere scheidsrechters en helpers bedankt! Mark en Roy bedankt voor de coaching!