AndroidHealthClinic

Gewoon loggen

nou, onderschat je herstel van een strongman training niet... als je zwaar yoke gaat lopen ben je daar soms een dag of 4 verrot van en dan zou je alweer moeten maxen..

Overkill man....

• Topic Starter Topic Starter
nou, onderschat je herstel van een strongman training niet... als je zwaar yoke gaat lopen ben je daar soms een dag of 4 verrot van en dan zou je alweer moeten maxen..

true!

maar goed, wat zouden jullie dan doen? wel dit schema aanhouden maar de 5 trainingsdagen niet over een week maar over 8 of 9 dagen verspreiden? of gewoon een compleet andere indeling kiezen?

ik zou het idd niet allemaal in 1 week proppen, maar gewoon cycles van 9 dagen draaien.. dan heb je net wat meer rust

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

(je kunt trouwens alleen zelf bepalen wat je aan kan natuurlijk, maar het lijkt mij erg veel dit :) )

lekkere wedstrijd weer gedraaid, zag er goed uit op dat filmpje, en idd een paar cm erbij dan gaat die powerstairs ook top !​

Heb je nog mijn laatste pm gehad? Bij jou weet je het maar nooit. Staat een linkje in naar het raw filmpje die ik heb gemaakt, kun je dan downloaden.

Heb nog een goed naar je farmerswalk gekeken en jij kunt nog veel verder komen als je iets slimmer de draai maakt. Nu zie ik dat je toch te ver doordraaid en tegen de farmers aan het vechten bent. Iets eerder stoppen met de draai en de farmers gewoon volgen dan kom je stukken verder.

Laatst bewerkt:
Heb nog een goed naar je farmerswalk gekeken en jij kunt nog veel verder komen als je iets slimmer de draai maakt. Nu zie ik dat je toch te ver doordraaid en tegen de farmers aan het vechten bent. Iets eerder stoppen met de draai en de farmers gewoon volgen dan kom je stukken verder.

zen turn was sowieso k*t, heb ik em ook verteld, hij ging ook gewoon recht langs die pionnen :roflol:

als hij dat niet had gedaan hadtie zeker 120 meter alleen gelopen!!!!!

Heb je nog mijn laatste pm gehad? Bij jou weet je het maar nooit. Staat een linkje in naar het raw filmpje die ik heb gemaakt, kun je dan downloaden.

het was gewoon k*t man, die farmers, op het moment dat ik struikelde stokte de ademhaling, en verschoven de farmers meteen naar mijn vingertoppen. Ik had dus op een gegeven moment last van de ademhaling en had de farmers niet goed beet. Daarbij kwamen nog wat technisch **** ups als te hard lopen en slechte turns draaien volgende keer beter:)

Deze PM heb ik wel gehad en gezien, echt tof dat je dat filmpje in elkaar hebt gezet!

zen turn was sowieso k*t, heb ik em ook verteld, hij ging ook gewoon recht langs die pionnen :roflol:

als hij dat niet had gedaan hadtie zeker 120 meter alleen gelopen!!!!!

hahaha thx man eerst zaterdag maar eens een pr scoren op de 100 farmers in Dordt

Active recovery deze week niet zwaar trainen. Schiet toch niet op, ben nog bezig met het verwerken van biest-houthakker en zaterdag sterkste man van Dordt.

Denk dat het verstandig is donderdag nog een dergelijke training te doen en dan zaterdag weer te kunnen vlammen!!!!!:mad:

Benchpress paused rustig aan.......
10*70
10*80
10*90
5*100
3*110
3*120

Hammercurls
10*22
10*22
10*22

Superset dumbbell curls en tricep push down
12*16 & 12*30
12*16 & 12*30
12*16 & 12*30

25 min cardio.

Neejoh, godver de godver... Is Dordt a.s. zaterdag? Hoe laat?

En nog van harte champion:heart:, ik mis je steeds @ the gym... Dus vandaar even digitaal!

inderdaad, hoe laat? en waar?

kom misschien kijken, heb vrijdag een feestje en zaterdag storingsdienst :roflol:

Wijs om even rustig aan te doen. Biest hakte er denk ik toch harder in dan je had verwacht.
Hoe gaat het met je hand?

Niks misschien erwin, gewoon komen... dat heeft het beest nodig!

ik denk dat het veel te veel is (zeker met het sm erbij) en snap ook niet dat je het lb/ub principe niet blijft hanteren?

+ ik dacht dat je zei dat je weer lekker wilde progressive loaden, hoezo opeens dit dan?

+1 maar prove me wrong zou ik zeggen.

Foto's

P1050223.jpg

P1050227.jpg

P1050233.jpg

P1050242.jpg

P1050244.jpg

P1050246.jpg

P1050247.jpg

P1050253.jpg

+1 maar prove me wrong zou ik zeggen.

I ****ing will:D

Bij deze het verslag.

Vandaag sterkste man dordt gedraaid. Leuke sfeer, sterke competitie!

Log lift
Dit was last man standing en iedereen moest alle beurten doen.

60kg - 70kg - 80kg - 90kg - 95kg - 100 fail op 105:mad::mad: was heel erg boos op mezelf, had op minimaal 110 gerekend. Mezelf wel een beetje laten gaan, smijten met riem en al.....:o maar goed weer een aandachtspuntje, vond het een beetje not done van mezelf:o het heeft geen zin aan te geven wat er fout ging aan de lifts, want er was niets goed:o

Harnas pull, gewicht onbekend over 25m
Een tijd van 45s gelopen. Voor mijn doen gewoon goed, dit onderdeel heeft nog een hoop aandacht nodig:)

Farmer's walk
100kg - 85 gewoon erg lekker!

Cardeadlift
- 220kg - 260kg - 280kg - 300kg - 320 - 350 fail op 370

vanaf 320 was ook ik aan het bouncen. Het was wel jammer...Maar ik denk niet dat het invloed heeft gehad op de uitslag. Raynor had hem ook gewonnen zonder bounce.

Yoke race
300kg - 26 sec

Mag ik niet over klagen. Had 1 drop die ik volgende keer wil vermijden

Stones of strength
Dankzij de sleaves van mark dit onderdeel doorgekomen zonder littekens YEAHHH dat was dan ook meteen de grootste winst op dit onderdeel:D Dus bedankt mark!

90kg, 100kg op ong 1m60.
110kg op 1m45
fail op 120kg....ja klote maar iedereen had het zwaar. De zon zoog energie

Flinkt gesloopt, het was warm en zwaar.

Top 3:
1. Raynor (nullicedo)
2. Kevin (omega007)
3. Anton (unclez)
als anton zich niet geblesseerd had op het laatste onderdeel hadden ik en Anton best eens omgedraaid kunnen staan.

Gefeliciteerd Raynor, je was echt de sterkste ook de winnaars van de 95- klasse gefeliciteerd. Organisatie, sarko (jezus wat kan jij lullen:p;) Siem, AD en alle andere scheidsrechters en helpers bedankt! Mark en Roy bedankt voor de coaching!

(aangezien ik deze lap toch al gecopy paste had van Chreiz kan ik onderstaande boodschap ook wel laten staan)
Komende tijd weet ik wat me te doen staat: nog harder trainen.

Laatst bewerkt:
Probleem van de log lift was dat je ermee ging squatten. Dat is niet toegestaan Kevin. :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt hard gestreden gast. Volgende keer een wedstrijd winnen;)

Terug
Naar boven