MuscleMeat

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
Harde training neergezet. Erg k*t dat je 10m meer liep de 2e run bij de farmers:p.

hahaha, moet je voorstellen hoeveel ik zou lopen als ik me op een punt kan richten, en jij dus eerst was gegaan;):D

nice :) ben benieuwd wat je gaat doen op sterkste man van dordt

Ik ook, wordt een harde wedstrijd. Met een paar sterke gasten!

Dat gaat lekker zo te lezen, steeds sterker met die events, ben ook benieuwd naar je volgende wedstrijd, je wordt echt een beest !! (of ben je al )

hahah het begint te komen maar joh, eerst 2 jaartjes ervaring opdoen en dan een gooi naar een kwalificatie doen.

Farmers en yoke zijn echt jou onderdelen, mooi man.
Hoe ga je de rest van de week indelen? Met mijn enkels gaat het gelukkig stukken beter, kan weer lopen. :D

Mooi van je enkels! ik ga denk ik donderdag nog een lichte full body training pakken, dan vrijdag beginnen met extra eten en zaterdag knallen:D

Gaat erg lekker idd, al denk ik stiekem dat de bakdeadlift me ook wel licht:D

Verdomme Kevin, neem nou eens rust!!!
Als je de Sterkste man van Nederland wilt worden dan moet je ook leren om te gaan met wedstrijden en hoe je je rust moet inplannen.

:heart: hahah over een paar jaar wil ik pas meedoen fawaz, heb nog een hoop tijd om te leren:) bovendien kan ik best wel wat volume hebben!

Heb hetzelfde met die kcals man..kan zo ongelooflijk weinig eten en toch op gewicht blijven. Pak 'm beet 2500kcals + meer dan 2x in de week cardio en dan val ik af, eerder echt niet.

dat is toch niet leuk...echt zwaar ****ed. Ik hou zo verschrikkelijk van eten, jezus kon ik maar richting de 4000 gaan zonder veel aan te komen:D

Goede tips Erwin, je hebt bijna alles gezegd wat ik zou willen zeggen. Behalve zou ik dat kip/kalkoen beleg van de Lidl en Aldi niet willen aanraden, er zit echt veel troep (conserveringsmiddelen e.d.) in. Je kan in dat geval beter de kipfilet van de Hema nemen (ook 1 euro per 100 gr maar een hoger % kippevlees en minder E-nummer troep).
Verder idd. wat meer vetten eten: eet af en toe een harinkje, neem elke dag wat viscaps (4-5) en haal wat ongezouten notenmix en / of eet elke dag een eetlepel levertraan/lijnzaadolie en schroom niet om eens een lekkere salade te eten met olijfolie :lick:

Ik zal er op proberen te letten. misschien toch maar langs de slager.... de salade is wel een goed idee.... zou ik ook nog wel eens doen. Maar hoeveel ongezouten notenmix zou ik nemen? heb nu een grote hand a 45 gram gedaan. Das toch al weer goed voor 300 kcal genoeg toch?

Bij kipfilet goed opletten hoeveel water erin zit.

Ik neem tegenwoordig gewoon iedere dag 5 pakjes a 100 gram kipfilet (broodbeleg) mee toch 20 gram eiwit per pakje. Af en toe eet ik eens wat rosbief, ook lekker!

Jumbo Kipfilet
"onze kipfilet is zorgvuldig gekweekt, en om u een grote hoeveel te kunnen geven tegen een scherpe prijs. spuiten wij onze kipfilet vol met vocht"

krijg je nou opslag mike? ah is geen haar beter hoor :D

Jumbo zuigt, er is maar 1 echte supermarkt in Nederland, Appie Heijn.

Bij de meeste niet, ik koop het vers bij de slager en daar krijg ik gewoon ''kipfilet'', en geen kipfilet volgeblaft met water.

Die kipfilet is vaak ook een stuk smaakvoller, als ik voor het avondeten kipfiletjes gebruik haal ik ze altijd bij de poelier. Alles is dan anders, smaak, kleur structuur.....

op zich zit er wel vrij veel zout in dat kipfilet broodbeleg... dus als je toch van plan bent 500gr kipfilet te eten kun je beter ff een kipfiletje grillen

Bij de meeste niet, ik koop het vers bij de slager en daar krijg ik gewoon ''kipfilet'', en geen kipfilet volgeblaft met water.

bij de super de h**r bij ons hebben ze ook hun eigen slager... kan ik er dan toch vanuit gaan dattie vol met watah zit?

bij de super de h**r bij ons hebben ze ook hun eigen slager... kan ik er dan toch vanuit gaan dattie vol met watah zit?
yes
je ziet het ook , er blijft niet veel van je kipfiletje over als je hem gebakken hebt.
slager spuit ook vaak zat water in de kip, alleen als ze het expliciet zeggen dat ze het niet doen kun je er (meestal) vanuit gaan dat het er niet in zit.

Mijn slager slagt zen eigen vlees, het vlees wat je bij de super de h**r haalt komt alsnog uit de fabriek.

yes
je ziet het ook , er blijft niet veel van je kipfiletje over als je hem gebakken hebt.

njah ik heb dus vorige keer gewogen... ik had 400gram toen het nog bevroren was, toen had ik die shit helemaal in mini stukjes gemaakt en daarna gebakken in de wokpan en toen ik het weer woog was het 382gram.... wat hou je dan bij de echte slager over? 400 tegen 400?

njah ik heb dus vorige keer gewogen... ik had 400gram toen het nog bevroren was, toen had ik die shit helemaal in mini stukjes gemaakt en daarna gebakken in de wokpan en toen ik het weer woog was het 382gram.... wat hou je dan bij de echte slager over? 400 tegen 400?
nee, vind dit wel nette waardes eigenlijk. misschien valt het mee daar en is mike alleen maar slechte reclame aan het maken over de jumbo!

ik weet het niet..
heb hier ook en super de h**r om de hoek.

de ene keer haal ik het bij AH, andere keer bij jumbo, en de andere keer bij de h**r..
maar ik vind zelf rundergehakt beter

nee, vind dit wel nette waardes eigenlijk. misschien valt het mee daar en is mike alleen maar slechte reclame aan het maken over de jumbo!

was sowieso chill... had toen iets meer dan 4 kilo voor 17,80 ongeveer... beste supplementen die ik ooit gekocht had ;)

tis nu nog niet op... elke doordeweekse offday tussen de 350-450gram oppeuzelen savonds... jummie

was sowieso chill... had toen iets meer dan 4 kilo voor 17,80 ongeveer... beste supplementen die ik ooit gekocht had ;)

tis nu nog niet op... elke doordeweekse offday tussen de 350-450gram oppeuzelen savonds... jummie
betere voedingswaarden ga je idd niet vinden :)

Lukt allemaal wel Omega? Ik zie je bijna niet meer maar zo te lezen gaat het goed:) Spannend aankomende wedstrijd:D

• Topic Starter Topic Starter
Lukt allemaal wel Omega? Ik zie je bijna niet meer maar zo te lezen gaat het goed:) Spannend aankomende wedstrijd:D
gaat wel aardig ja :) vooral events. Hoe is het met jouw motivatie?

gezellig man!

Toch maar rust gepakt vandaag. Morgen ga ik een lichte deload-achtige trainig doen om alles op spanning te zetten. Zaterdag verjaardagsfeestje, Oranje-Japan. Dan stop ik om 7 uur met (bier) drinken, ga ik naar huis en eet ik een pizza aangevuld met extra kaas, vleeswaren en eieren (tip van snake, de eieren op een pizza dan) ga slapen rond 21.00 uur dat lukt wel en sta vervolgens op zonder kater:D Dan gaan we aan de volkoren pasta met philadelphia, spinazie, pijnboompitjes e.d. door de dag heen lekker veel aquarius, aa en mueslirepen. En dan komen we de dag wel door:)

epic de dag voor een wedstrijd gewoon gaan zuipen :roflol:

Terug
Naar boven