Harde training neergezet. Erg k*t dat je 10m meer liep de 2e run bij de farmers

.
hahaha, moet je voorstellen hoeveel ik zou lopen als ik me op een punt kan richten, en jij dus eerst was gegaan

nice

ben benieuwd wat je gaat doen op sterkste man van dordt
Ik ook, wordt een harde wedstrijd. Met een paar sterke gasten!
Dat gaat lekker zo te lezen, steeds sterker met die events, ben ook benieuwd naar je volgende wedstrijd, je wordt echt een beest !! (of ben je al )
hahah het begint te komen maar joh, eerst 2 jaartjes ervaring opdoen en dan een gooi naar een kwalificatie doen.
Farmers en yoke zijn echt jou onderdelen, mooi man.
Hoe ga je de rest van de week indelen? Met mijn enkels gaat het gelukkig stukken beter, kan weer lopen.
Mooi van je enkels! ik ga denk ik donderdag nog een lichte full body training pakken, dan vrijdag beginnen met extra eten en zaterdag knallen
Gaat erg lekker idd, al denk ik stiekem dat de bakdeadlift me ook wel licht
Verdomme Kevin, neem nou eens rust!!!
Als je de Sterkste man van Nederland wilt worden dan moet je ook leren om te gaan met wedstrijden en hoe je je rust moet inplannen.

hahah over een paar jaar wil ik pas meedoen fawaz, heb nog een hoop tijd om te leren

bovendien kan ik best wel wat volume hebben!
Heb hetzelfde met die kcals man..kan zo ongelooflijk weinig eten en toch op gewicht blijven. Pak 'm beet 2500kcals + meer dan 2x in de week cardio en dan val ik af, eerder echt niet.
dat is toch niet leuk...echt zwaar ****ed. Ik hou zo verschrikkelijk van eten, jezus kon ik maar richting de 4000 gaan zonder veel aan te komen
Goede tips Erwin, je hebt bijna alles gezegd wat ik zou willen zeggen. Behalve zou ik dat kip/kalkoen beleg van de Lidl en Aldi niet willen aanraden, er zit echt veel troep (conserveringsmiddelen e.d.) in. Je kan in dat geval beter de kipfilet van de Hema nemen (ook 1 euro per 100 gr maar een hoger % kippevlees en minder E-nummer troep).
Verder idd. wat meer vetten eten: eet af en toe een harinkje, neem elke dag wat viscaps (4-5) en haal wat ongezouten notenmix en / of eet elke dag een eetlepel levertraan/lijnzaadolie en schroom niet om eens een lekkere salade te eten met olijfolie
Ik zal er op proberen te letten. misschien toch maar langs de slager.... de salade is wel een goed idee.... zou ik ook nog wel eens doen. Maar hoeveel ongezouten notenmix zou ik nemen? heb nu een grote hand a 45 gram gedaan. Das toch al weer goed voor 300 kcal genoeg toch?
Bij kipfilet goed opletten hoeveel water erin zit.
Ik neem tegenwoordig gewoon iedere dag 5 pakjes a 100 gram kipfilet (broodbeleg) mee toch 20 gram eiwit per pakje. Af en toe eet ik eens wat rosbief, ook lekker!
Jumbo Kipfilet
"onze kipfilet is zorgvuldig gekweekt, en om u een grote hoeveel te kunnen geven tegen een scherpe prijs. spuiten wij onze kipfilet vol met vocht"
krijg je nou opslag mike? ah is geen haar beter hoor
was het maar zo'n feest
Jumbo zuigt, er is maar 1 echte supermarkt in Nederland, Appie Heijn.
Bij de meeste niet, ik koop het vers bij de slager en daar krijg ik gewoon ''kipfilet'', en geen kipfilet volgeblaft met water.
Die kipfilet is vaak ook een stuk smaakvoller, als ik voor het avondeten kipfiletjes gebruik haal ik ze altijd bij de poelier. Alles is dan anders, smaak, kleur structuur.....