- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Attempten om maar eens een mooi oud Nederlands woord te gebruiken!nice DL evenaring PR maar waarom niet gewoon de 260 attempten?![]()

nice DL evenaring PR maar waarom niet gewoon de 260 attempten?![]()

Attempten om maar eens een mooi oud Nederlands woord te gebruiken!
Mooie training man.
Wat is er met je hand dan?
Aan de supersets ouwe pompbeer?!
Mooie deads. Die pr's komen wel.

echt vaag, kan de hele lift zonder pijn uitvoeren maar als ik die barbell loslaat ga ik dood.Ja ging wel lekker joh, er komt weer een PR aan!
Klinkt een beetje als een ontsteking eigenlijk.echt vaag, kan de hele lift zonder pijn uitvoeren maar als ik die barbell loslaat ga ik dood.

) dokter.Meer rowen maat, die lats eens hard aanpakken.
Dat probleem met je hand heb ik ook nog steeds, is nog niet weg na biest.
Ik heb hetzelfde met me hand, ongeveer 3cm onder de onderkant van me ringvinger zeg maar. Als je erop drukt doet het pijn, weet ook wel zeker dat het van die klote handvaten komt.
Had het tijdens de wedstrijd trouwens ook nog van die training ervoor, maar gelukkig geen last van gehad.
Klinkt een beetje als een ontsteking eigenlijk.
"Loslaat pijn"
Ik hoop voor je dat het meevalt, anders eens langs een (goede) dokter.

dan moet je niet faileneasy does it. Wilde een zekere pull, en mentaal kon ik even geen fail gebruiken![]()

ik ook, gelukkig is het bij mij zo goed als weg maar het kwam van die kruiwagen in BiestIk heb hetzelfde met me hand, ongeveer 3cm onder de onderkant van me ringvinger zeg maar. Als je erop drukt doet het pijn, weet ook wel zeker dat het van die klote handvaten komt.