XXL Nutrition

Gewoon loggen

haha ja, we maken graag foto's van elkaar :wanker:
soms maken we ook een foto van starter20

skinnyman.jpg

check hoe goed men boner uitkomt op die foto waar ik sta

chicks dig it

ripped

yeah, toch vond ik men ab definitie enigszins tegen vallen

Aan je bouw te zien kun je zo een bodybuilder worden! Brede schouders en lean mass.

die pics waren van men voorbereiding op YBF naturals... zelfde jaar dat Gijs won, ik was toen net 2e :(

Flinke knieën Starter! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.029
whahahahah @ bovenstaande posts:D

Training vandaag ME 1

Pushpress
10*60
8*70
6*80
3*90
3*100
3*90
10*80

Front Raise giantset met Side raise
12*16
12*16
12*16

Side Raise
12*12
12*12
12*12

Deadlift
10*110
10*150
5*190
3*210
1*230
1*250
1*210 wilde hierna weer opbouwen maar geen puf meer en een klein beetje last van de hand (geen eelttear overigens).

Hammer curl
12*20
12*20
12*20
6*26 wilde wel zwaarder maar handje deed een beetje auw ;)

nice DL evenaring PR maar waarom niet gewoon de 260 attempten? :P

Aan de supersets ouwe pompbeer?!

Mooie deads. Die pr's komen wel.

Lekker weer, een 250dl.

• #1.034
nice DL evenaring PR maar waarom niet gewoon de 260 attempten? :P

easy does it. Wilde een zekere pull, en mentaal kon ik even geen fail gebruiken:)

Attempten om maar eens een mooi oud Nederlands woord te gebruiken! :roflol:

Mooie training man. :thumb:
Wat is er met je hand dan?

thx kerel, een afscheidcadeautje van de vele bakdeadlifts denk ik. Een soort bloeduitstorting in de handpalm

Aan de supersets ouwe pompbeer?!

Mooie deads. Die pr's komen wel.

Lekker rustig inderdaad, wilde gewoon even geen fail. volume pakken op assistance vind ik heerlijk!
Miste je wel hoor, ik kon niemand porren om mijn lats te masseren. Echt dikke steken bij het loslaten van de spanning joh:(:( echt vaag, kan de hele lift zonder pijn uitvoeren maar als ik die barbell loslaat ga ik dood.

Ja ging wel lekker joh, er komt weer een PR aan!

Denk trouwens dat ik vandaag voor de 3e keer op rij ga trainen. ME Bench en Squat +assistance. Gewoon omdat ik het kan!

Meer rowen maat, die lats eens hard aanpakken.
Dat probleem met je hand heb ik ook nog steeds, is nog niet weg na biest.

Laatst bewerkt:
Ik heb hetzelfde met me hand, ongeveer 3cm onder de onderkant van me ringvinger zeg maar. Als je erop drukt doet het pijn, weet ook wel zeker dat het van die klote handvaten komt.

Had het tijdens de wedstrijd trouwens ook nog van die training ervoor, maar gelukkig geen last van gehad.

• #1.038
Meer rowen maat, die lats eens hard aanpakken.
Dat probleem met je hand heb ik ook nog steeds, is nog niet weg na biest.

ja, kan het zijn. Ik twijfel er alleen aan. Ik doe eigenlijk best veel voor de lats. Dumbbell rows, barbell rows, pull downs

Ik heb hetzelfde met me hand, ongeveer 3cm onder de onderkant van me ringvinger zeg maar. Als je erop drukt doet het pijn, weet ook wel zeker dat het van die klote handvaten komt.

Had het tijdens de wedstrijd trouwens ook nog van die training ervoor, maar gelukkig geen last van gehad.

exact hetzelfde plekje, echt zwaar klote. Weet ook niet wat ik eraan moet doen.....

Klinkt een beetje als een ontsteking eigenlijk.
"Loslaat pijn" :mad:
Ik hoop voor je dat het meevalt, anders eens langs een (goede :rolleyes:) dokter.

phoeee hummer, hier had ik nog niet aan gedacht. Ik kijk het nog even aan, doe nog 2 weken zware rows. Als het dan niet weggaat. Ga ik je advies ter harte nemen.

BW 117.8 min 4.8 kilo YEAAAH BUDDY :rolleyes:

Hopelijk stel je je een beetje aan, en valt het allemaal nog al mee. ;)

easy does it. Wilde een zekere pull, en mentaal kon ik even geen fail gebruiken:)
dan moet je niet failen :P

ik ook, gelukkig is het bij mij zo goed als weg maar het kwam van die kruiwagen in Biest

Terug
Naar boven