Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat 250 nog een te hoog gewicht is om te reppen als 260 je max is. Imo kun je beter reppen op 235-240.
Denk dat 250 nog een te hoog gewicht is om te reppen als 260 je max is. Imo kun je beter reppen op 235-240.
Zeer zeker waar dit.
240 is al 92,5% van 260 dus al hoog.
Dit is goede motivatie om volgende keer meer reps te maken met 250sowieso man... failen op deads moet je gewoon vermijden.. shit hakt er veel te hard in kwa herstel en mentaal...

hahaha ****ing nice man ****ING nice.
3x200 is ook weer nice... maare ik las pas ook al in roy zen log: "moeite met op diepte komen?"... ik snap het nog steeds niet.. je squat toch raw... wat is er dan zo lastig aan om op diepte te komen?
****ing brutal rep out
x
Haha sick man 20 x 150. Is dat breathing style? 210 is trouwens ook niet verkeerd. Gebruikte jij nou wel of geen wraps?
lekkere volume trainingen hier zeg, en ja KOOP SQUATSCHOENEN ze gaan jaren mee, het beste wat je kan kopen als je veel squat.

Goed gesquat, en idd goede schoenen helpen een hoop.
haha nice kerel
alles boven de 12 reps bij squat is ****ing dodelijk, ik weet er alles van... en 20x150 is erg nice, zeker na zware reps

Dus vandaag maar deadliften.
Heel sterke training hoor.
Zeker na die Squat sessie van gisteren.
Beest!![]()
mentaal gezien was dit dan ook de beste training in maanden en maanden, gisteravond een stukje train insane van branch warren gekeken

´´light weight mother****er´´ hahah
die 120 is heel snel de mijne