MuscleMeat

Gewoon loggen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
haha mooi man, altijd goed als et ook echt goed voelt!

ja zeker, ik ben gewoon een mentaal p*ssy, als mijn mentaliteit altijd zo als nu was, dan was ik nu echt een pak sterker geweest :mad: Maar goed, niet zeiken nu was het goed en daar maar op voort borduren.

nice man! na al die so close fails toch mooie pr geset voor volume en een uitstekende session! lightweight motha****a!

Thx dude, training voelde ook echt lekker! Voelde me een halve branch warren in die sportschool :o:o:o;)

Vaker die dvd kijken dus!

• #1.303

haha, ja het wondermiddeld werkt niet altijd. De training vandaag blijkt te kort te zitten op de schouder training van zaterdag... of mijn instelling was gewoon weer k*t ;)

Benchpress poehhh hier al zwaar
12*60
9*80
6*100
3*120
1*140

Incline benchpress
5*110
7*100
4*100
4*100

Incline dumbbell press1 rep = 1*links 1*rechts en 1*allebei
1*50 toen al op...
2*40
2*40
2*40
2*40
2*40
2*40

peck deck
8*70
8*60
12*50
15*40
25*30

:o

Je trainingsmethode is wel een beetje apart de laatste tijd. Waarom train je niet op je oude manier? Ging toch veel beter of is dat alleen mijn idee?

• #1.305
Je trainingsmethode is wel een beetje apart de laatste tijd. Waarom train je niet op je oude manier? Ging toch veel beter of is dat alleen mijn idee?

Gaat eigenlijk wel oke hoor chris. De laatste paar weken een rep pr op squat, pushpress en bench gepakt en de laatste 14 weken dik 11 kilo afgevallen. Mag dus niet echt klagen. Maar ik ga wel een stukje met je mee hoor.... de progressie moet gewoon sneller gaan ;)

ik vind het wel lachen eigenlijk! laatste maakte je toch 100 reps op 100kg bp? dat moet vast wel iets positiefs doen

• #1.307
ik vind het wel lachen eigenlijk! laatste maakte je toch 100 reps op 100kg bp? dat moet vast wel iets positiefs doen

haha daar geloof ik ook maar in. De borst traininingen doe ik trouwens met een groepje mee. Daar zitten er gewoon een aantal tussen die nog geen 90kg wegen en meer dan 150 pressen. Het moet dus ergens goed voor zijn ;) ik boekte in mijn 1tje trouwens al een hafljaar geen progressie op de bank. Er zat dus ook niet echt een risico aan meedoen.

nee en in het slechtste geval krijg je een borst als ahnuld :)

• #1.309
nee en in het slechtste geval krijg je een borst als ahnuld :)

hahahahah het lichaam wordt wel steeds belangrijker man;)

Had trouwens ineens een rare ingeving. Ik heb zin in Smolov! En eigenlijk ook in Coan voor deadlifts. Misschien over 2 weken maar gewoon beginnen eerst een nieuw deadlift PR neerzetten :D

ach sterk ben je toch wel en volgens mij heb jij ook niet echt last van krachtverlies tijdens het cutten dus why not :)

en smolov en coan? gewoon naast elkaar doen :thumbs:

hahahahah het lichaam wordt wel steeds belangrijker man;)

Had trouwens ineens een rare ingeving. Ik heb zin in Smolov! En eigenlijk ook in Coan voor deadlifts. Misschien over 2 weken maar gewoon beginnen eerst een nieuw deadlift PR neerzetten :D

haha niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

je transformeert langzaam in Nathan... alleen dan de versie die wel echt wil trainen!

• #1.313
ach sterk ben je toch wel en volgens mij heb jij ook niet echt last van krachtverlies tijdens het cutten dus why not :)

en smolov en coan? gewoon naast elkaar doen :thumbs:

Hahah moet nog veel sterker worden hoor, maar je hebt gelijk ik heb absoluut nog geen krachtsverlies gehad in de cut. Maar eerlijk is eerlijk, ik zit ook nog niet op een vetpercentage waarbij dat te verwachten was. Ik merk wel dat het herstel wat langzamer gaat.

haha niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

je transformeert langzaam in Nathan... alleen dan de versie die wel echt wil trainen!

hahahahah prio 1 is gewoon sterker worden hoor, alleen dan niet moddervet

hahah is het ook wel.

Training vandaag

Squat
12*70
8*110
3*150
2*180
2*205
4*190
8*170

Paused squats
5*150
5*150
5*150

Calve raises
15*120
15*120
15*120

Goodmorning
12*70
12*110
8*130
8*150

Leg extension
12*50
12*60
12*70

Hamstring curl
12*45
12*50
6*40 4*40 2*40 wilde de 12 afmaken

Best wel lekkere training. Maar ben weer opzoek naar een lijn in de trainingen. Binnenkort volgt een nieuw schema maar ben nog aan het broeden op wat ik wil, en hoe ik dat wil

2 x 205 is goed gast! Killing nog om paused squats erna te doen!

netjes weer :thumbs: en gewoon meedoen aan de strongman cup

krijg je geen begeleiding meer?

• #1.317
2 x 205 is goed gast! Killing nog om paused squats erna te doen!

thx man!

netjes weer :thumbs: en gewoon meedoen aan de strongman cup

Kan niet man grrrr....Ajax/Feyenoord. Hoewel feyenoord natuurlijk een degradatiekandidaat is, kan ik zo een topper natuurlijk niet missen:mad:

krijg je geen begeleiding meer?
Nee man, alleen bij het bankdrukken doe ik met een groepje mee de rest van de trainingen alleen.

Sterke Squats man. :bow:
Goed bezig, zo in je ééntje. :D

Dude, Ajax-Feyenoord is tegenwoordig echt geen wedstrijd meer waarvoor je thuis moet blijven. Er zijn betere clubs in Rotterdam :roflol:

jeetje ik had jou niet voor een feyenoorder aangezien!

Terug
Naar boven