nice train. PP is bij mij ook altijd een beetje wisselvallig.. scheelt per dag of je timing goed zit en je er goed onderpleurt enzo
Ja, is ook wel zo. Maar ik baal er gigantisch van. Ik ga de gym soms in met het gevoel dat ik een 120 pp ga doen en kom bedrogen uit met 95 kg. Snap er toch weinig van.
Soms ben je gewoon zo explosief als een zak stront heb ik ook wel eens.
Nette training verder!
is misschien ook wel zo, maar wil me er niet bij neer leggen.
Monster pp man, doe je goed bro.
Zie je zondag.
thx gast!
misschien speelt het ook parten wat je de dag ervoor getraind hebt en wat je heel de dag hebt gedaan? hoewel je natuurlijk dit keer ook gewoon de dag ervoor gesquat hebt...
ja de training ervoor was niet heel bijzonder...maar goed will see
erg sterke PP en vreemd idd van die wisselvalligheid, maar ik ben het wel met Corpaul eens
ja, hahah ik nog niet
****ing mooie PP man! 3x5x100 is very nice.
thx dude!
hahah thx man!
Maar mannen hoe zouden jullie de volgende training pp aanpakken? nog meer volume op 100 of doorstoten naar een ander gewicht?
Vandaag weer getraind met een groepje (borst) Ik train op het benchen voorlopig mee met een groepje. Alleen boek ik al een tijd geen progressie dus baat het niet dan schaadt het niet. schema is volgens die gast voor een hele sterke bench
Bench hele ingewikkelde formule... maar moest dus minimaal 1*160, 3*150, 8*140 of 16*130
10*20
8*60
5*100
1*120
dan de werksets
2*140
2*140
2*140
2*140 hahah nice dit

Incline bench weer een ingewikkelde formule zal jullie er niet mee vervelen

3*110
3*110
3*110
3*110
Dumbbell press 1*links 1* rechts en 1*allebei is 1 herhaling
1*50 + 1*L en 1*R maar dat is geen hele herhaling dus telt niet

2*50 + 1*L maar dat is geen hele herhaling dus telt niet

1*50
1*50 +1*L en 1*R maar dat is geen hele herhaling dus telt niet

Moest minimaal 9 herhalingen. Het werden er selchts 5, dus 4*strafwerk

8 opbouws met 24 kilo (want gewicht door 2 is opbouws *2). 1 opbouw is 3 sec horizontaal, 3 herhalingen, 6 sets horizontaal 6 herhalingen 9 sec horizontaal 9 herhalingen
2*24 derde opbouw een dikke fail halfverwege..... wat nu....? 66% van het gewicht en aantal opbouws keer 3....
uiteindelijk 10* een opbouw met 16 kilo gedaan toen compleet stuk, kon helemaal niets meer. We hebben het met 10* een opbouw al over 180 herhalingen en dan nog is al die seconden stil houden.....
Dit is echt wel hard bikkelen man!