Fitness Seller

GhostRider 666 / 2012 film + HD download link. INSANE!!

Hou van auto's/motoren en van snelheid, maar ik kon hier nog geen eens 5minuten naar kijken...

Had inderdaad ook Ghost Rider met Nicolas Cage verwacht :D

Nice.
Maar je zou toch verwachten dat hij na al die jaren een deftige camera zou kopen.
Wie sponsort hem een GoPro?

ben ook ghostrider fan dus die mong*len-k*t-cage-film kwam niet in me op..

nice! wil het elke moto GP rijder wel eens zien proberen met een willekeurige fiets

ben ook ghostrider fan dus die mong*len-k*t-cage-film kwam niet in me op..

nice! wil het elke moto GP rijder wel eens zien proberen met een willekeurige fiets

denk dat je voor isle of man gekker moet zijn.

Het is wel t*ring gevaarlijk dat ´ie met die subaru bij blinde bochten de andere weghelft op komt.

YouTube kwaliteit is epic k*t, is die 1080p echt goed?

ik heb vroeger met mijn gsxr 1000 ook weleens 297 zien verschijnen op de teller maar zo zot als hij was ik niet, wel paar ferme schrikmomenten meegemaakt da wel

Dunno heb nog maar een kwartiertje bekeken.
Al mijn youtube-video's (ook auto's en moto's) zijn zo scherp als maar kan zijn, deze kwaliteit is echt k*t.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 21:07 ----------

Vanaf 40min zie ik een GoPro op zijn moto staan ja. Als alles met GoPro's gefilmd is, ligt het aan de uploader.
denk dat je voor isle of man gekker moet zijn.

Het is wel t*ring gevaarlijk dat ´ie met die subaru bij blinde bochten de andere weghelft op komt.

@9min30 precies wel een accidentje gehad met Scooby :roflol:

Blijkbaar gaatie naar de Nürburgring ook, nice. Vreemd dat ik hem nog niet tegengekomen ben.

Edit: ik zie hem nergens risico's nemen met de Subaru hoor :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Een beetje te weinig uitdagen van de politie (en mooi in beeld brengen) en iets te veel gewoon snel rijden op baantjes.
Vind het ook leuker als ie tricks doet voor veel gewone mensen, en die reacties dan, hier doet ie dat niet zo veel.

Maar die omgekeerde Stockholm run, dat gaat toch wel hard.

Ah en dat slip & slide stukje uit 2002, niks olie gewoon een knijpende bocht en een fout, zo op z'n b**kes jonguh.

• Topic Starter Topic Starter
YouTube kwaliteit is epic k*t, is die 1080p echt goed?

kwaliteit is niet super maar je ziet alles gewoon perfect hoor. Tis in ieder geval niet ergerlijk. Je opmerking deed me trouwens wel een beetje denken aan dit :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WOW :eyes:

Had dit niet verwacht, is wel effe iets anders lol

Vette shit :thumbs:

edit:

ben nu al 30 minuten aan het kijken....sow hey wat kan die gast rijden man !

Hoeveel dvd's heeft ie al uitgebracht?

Laatst bewerkt:
Wanneer komt die Subaru mooi in beeld? Ben wel benieuwd hoe dat ding eruit ziet, maar heb geen zin om daarvoor anderhalf uur te kijken.
Gozer kan wel goed rijden though, dang! :eek:

1.03.20 ;)

Heb zelf ook maar fragmenten gekeken, maar die subaru vind ik precies wel leuk :o

Denk dat hij een dergelijk opgevoerde impreza toch wel een eindje over de 20l/100 verbruikt met zo'n rijstijl :cool:

Toch zou ik hem willen hebben :D

Ghostrider is Chuck Norris op de motor.

Terug
Naar boven