tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Heb motorijles en met 120 word je er al bijna afgeblazen, echt gestoord wat dat op 300+ moet zijn
p*ssy

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb motorijles en met 120 word je er al bijna afgeblazen, echt gestoord wat dat op 300+ moet zijn

Edit: Youtube vid = gone. Auteursrecht zoals ik al voorspelde. File is nog wel beschikbaar. Als je nog van plan hebt hem te downloaden, wees dan snel. Kwestie van tijd.

Leuker.Heb motorijles en met 120 word je er al bijna afgeblazen, echt gestoord wat dat op 300+ moet zijn
Die 499 pk op een 1.3 turbo motor lijk me ook niet reëel.
ben ik de enige die de nieuwe film van dit
![]()
had verwacht?
Ik had die eigenlijk ook verwacht...Goddamnitben ik de enige die de nieuwe film van dit
![]()
had verwacht?
http://www.youtube.com/watch?v=IvKZbc6fWD4Geloof me dat die teller niet meer accuraat is bij zulke snelheden. Niemand trekt met 330 een wheelie. Sowieso heb je weinig koppel over bij 330 om hem nog ff op zn achterwiel te trekke. Tevens vlieg je de lucht in bij die snelheid.
Orly ?Geloof me dat die teller niet meer accuraat is bij zulke snelheden. Niemand trekt met 330 een wheelie. Sowieso heb je weinig koppel over bij 330 om hem nog ff op zn achterwiel te trekke. Tevens vlieg je de lucht in bij die snelheid.
een van die ghostriders is al eens met 280 op een vrachtwagen geklapt. dood uiteraard.knap werk, alleen belachelijk dat hij zijn kunstjes in het verkeer moet tonen. Ben benieuwd of men hem nog steeds een held vindt wanneer hij een gezin met kinderen dood rijdt.
een van die ghostriders is al eens met 280 op een vrachtwagen geklapt. dood uiteraard.
ik denk als je met zo een 300 op een auto inrijdt, dat je er aan de voorkant weer uitkomt
Voel mij 1000x steviger op 4 wielen.