XXL Nutrition

GhostRider 666 / 2012 film + HD download link. INSANE!!

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Youtube vid = gone. Auteursrecht zoals ik al voorspelde. File is nog wel beschikbaar. Als je nog van plan hebt hem te downloaden, wees dan snel. Kwestie van tijd.

Laatst bewerkt:
Edit: Youtube vid = gone. Auteursrecht zoals ik al voorspelde. File is nog wel beschikbaar. Als je nog van plan hebt hem te downloaden, wees dan snel. Kwestie van tijd.

Hoezo? Je bent bang dat dit filmpje binnekort nergens te zien/downloade is? this is the interwebz baby! Tevens brengen de ghostrider boys ook altijd dvd's uit.

Ik heb hem anders al gedownload en hij is zo weer geupload ook.
Dus mocht de link verwijderd worden let me know.

Die 499 pk op een 1.3 turbo motor lijk me ook niet reëel.

Die 500pk is wel degelijk reëel. Je moet motorfiets motorblokken niet vergelijken met wat ze in auto's zetten, die zijn gemaakt voor een ander karakter, duurzaamheid en hebben heel andere boring/slag verhoudingen, compressie, enz.
Tegenwoordig halen standaard 1.0 motorfiets blokken 200 pk.. Maar die rijden niet zo prettig in een auto met caravan.
Met turbo's halen ze dit soort vermogens al een tijdje. In de dragstersport bijvoorbeeld. Die blokken zijn onnoemelijk sterk, uiteraard moet de boel steeds gereviseerd worden..

Link met streams naar de film: [Link niet meer beschikbaar]

kvind er ook niet zoveel aan, slechte kwaliteit en geen helicopters :(

ben ik de enige die de nieuwe film van dit

fxf4n9.jpg

had verwacht?

:trollface:

Haha ik ook.

Geloof me dat die teller niet meer accuraat is bij zulke snelheden. Niemand trekt met 330 een wheelie. Sowieso heb je weinig koppel over bij 330 om hem nog ff op zn achterwiel te trekke. Tevens vlieg je de lucht in bij die snelheid.

Die 499 pk op een 1.3 turbo motor lijk me ook niet reëel.
Orly ?

knap werk, alleen belachelijk dat hij zijn kunstjes in het verkeer moet tonen. Ben benieuwd of men hem nog steeds een held vindt wanneer hij een gezin met kinderen dood rijdt.

knap werk, alleen belachelijk dat hij zijn kunstjes in het verkeer moet tonen. Ben benieuwd of men hem nog steeds een held vindt wanneer hij een gezin met kinderen dood rijdt.
een van die ghostriders is al eens met 280 op een vrachtwagen geklapt. dood uiteraard.
ik denk als je met zo een 300 op een auto inrijdt, dat je er aan de voorkant weer uitkomt

een van die ghostriders is al eens met 280 op een vrachtwagen geklapt. dood uiteraard.
ik denk als je met zo een 300 op een auto inrijdt, dat je er aan de voorkant weer uitkomt

Nah... Stel je rijdt 300 met je moto, wat al heel veel is (ookal zie je de wagen pas op het laatste moment, je zal toch de reflex hebben wat te remmen, en zo een moto remt heel snel af).

Maar we nemen toch aan dat je 300 gaat. De auto voor je gaat MINSTENS 120. Dat komt neer op 180 per uur dat je op een muur knalt. Je gaat keihard over die auto gekatapulteerd worden, en die auto gaat ook een dikke crash zetten door de impact achteraan.

Maar ach, of je nu aan 100 of aan 300 met een moto ergens opknalt, dood ben je toch. De motogenen heb ik helaas niet doorgekregen van mijn vader, mijn broer heeft ze hehe :D Voel mij 1000x steviger op 4 wielen.

Terug
Naar boven