gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat was idd balen die stap was eigenlijk net iets te groot... ik denk dat ik volgende week, met voldoende nachtrust, ze wel moet kunnen pakkenjammer dat er geen 46 dumbbells zijn anders had je die kunnen pakken. sterke training verder.

Thx.. let maar op volgende week pak ik jou 44'ers

Netjes die prs brah!
van 1x140kg naar 5x5x145 very nice
Ook harde incline db curls!

shit man ga nou is een beetje rustig aan met je squat, want ik begin me eigen een beetje zorgen hierover te maken
![]()

Hij is wel echt f*cking zwaar, maar volgende week ga ik de 150 proberen
Dank jeZozo das een knap PR op je squatties. Goed bezig en dan volgende week de 150kg aanpakken>>>beest.![]()
hij gaat wel echt heel zwaar worden volgende week... denk dat hier de PR trein gaat stoppen op de squat

Thx bro! BW is wel met kleren aan en na het trainen, toch happy met de triple digitsnetjes brah PR op de mp en arnold press en een bw van 104.8, weet gewoon nou al dat dit de log is van een buffe beest![]()

Thx brah! Tri's zaten ook lekker vol.netjes die pr's skullcrushers en pushdowns zijn ook hard
Thx bro!
Thx brah! is wel leuk om een keer te doen

Thx man...
Thx bro! Ik heb nog wel wat kracht over, alleen me grip laat me in de steek als ik meer gewicht pak.lekker sterk die deadlift man, zat er nog meer in of dacht je van ik bewaar die 210 voor de volgende keer![]()
Thx bro! idd een heerlijk gevoel overgehouden aan die PR's

is goed gns, wil wel een keer samen trainen, ga deze week ook rustig aan doen ivm met NK die op 18 december is. stuur maar een keer een PM of ik stuur hem wel
was er trouwens magnesium?