dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je dumba! ik hoop dat het lukt volgende week.
Thx brah! Die zijn idd heerlijklekker getrained bro, mirin' @ 22kg incline db curl.

Thx bro! baalde dr van omdat het 4e setje nog relatief makkelijk ging...ongelooflijk sterke squat man, mag je gewoon niet ontevreden over zijn. zie je trouwens morgen in de gym
![]()

Thx man!

Heb ook geen idee meer wat hier me PR's op waren 
zat af en toe op 6 reps kan er misschien ook ergens 1 gemist hebben
en wist niet meer of ik 4 of 5 setjes gedaan had
Thx bro! Mede mogelijk gemaakt door de aanmoedigingen van gokhanNetjes die 110kg bp na 2 maanden niet gedaan te hebben.
Nice PR ook op Incline DB Press bro!![]()

Ohh.. dacht dat je bij die laatste net een tikje gaf... Boeit verder eigenlijk ook niet pak volgende week nog gewoon het zelfde want was aardig zwaarminiemum spotmaak daar mar geen van hor had niet geholpen. je bench is trouwens echt nice na zolang niet gedaan te hebben

Thx Dumba! Dat opwarmen viel opzich best mee
Van die BP heb ik nu aardige spierpijn
Ik wil die 52'ers pakken met dumbbell press... Daarna ga ik nadenken over bench press weer in me schema te doen![]()

is ook een mooie doel, die beesten van dumbbells drukkenIk wil die 52'ers pakken met dumbbell press... Daarna ga ik nadenken over bench press weer in me schema te doen![]()

is ook een mooie doel, die beesten van dumbbells drukken![]()
Wil ze toch wel over ongeveer 1.5 maand kunnen drukken voor reps
Ik wil die 52'ers pakken met dumbbell press... Daarna ga ik nadenken over bench press weer in me schema te doen![]()
Thx bro!
Dan ben je gym ownerHard als die 52kg db press lukt! Heb iemand ze wel s zien doen in de gym, ziet er ziek uit.
f*ckin dikke dumbbells...

wel veel zwaarder dan oppakken vanuit het powerrack

gvd kreeg m net 2 cm van de grond af...