gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Soort van machine zou je kunnen zeggen...
Lever Kneeling Leg Curl (1 been)
*edit* exrx vind hotlinken niet leuk

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx man... was lekker zo voor de jaarwisseling...

Thx man... was lekker zo voor de jaarwisseling...
Training 05.01.2012 (Deload dag 3)
Voorkant schouders
Military Press
4 x 8 x 40 kg
Shoulder Press (smith)
4 x 8 x 40 kg
Arnold Press
4 x 8 x 12 kg
Zijkant schouders
Barbell Upright Row
4 x 8 x 30 kg
Dumbbell Lateral Raises
4 x 8 x 7 kg
One Arm Cable Lateral Raises
3 x 8 x 5 kg.. Alles aan 1 stuk door..
Triceps
Cable Pushdown (rechte greep)
4 x 8 x 40 kg
Cable Pushdown (Paddenstoel greep)
4 x 8 x 50 kg
Skullcrusher
4 x 8 x 25 kg
Wederom een half uur cardio gedaan... feels good
Denk eraan om vanaf volgende week UB/LB te gaan doen en dan elke keer een half uur cardio erachteraan...
Zodoende het VP een beetje naar beneden trekken...
zal wel voor de zomer zijn
nice gewoon even weekje rustig aan en daarna knallen. cardiozal wel voor de zomer zijn
![]()

Mooie rustige training bro ^^
Neem je nog iets voor de cardio om spierafbraak tegen te gaan? Na wat wilde verhalen op dbb gelezen te hebben durf ik geen cardio meer na krachtraining te doen![]()
Nu niet.. ben aan het deloaden dus zo heel spannend zijn me trainingen niet.. vanaf volgende week neem ik een shake met wat EAA...
Ja.. gewoon gelijk na je KT even naar binnenwerken en dan de crosstrainer opZal EAA op me lijstje zetten voor als ik straks met cut begint in maart ergens. En dit neem je dan tussen kracht en cardio training neem ik aan?
dit is de enige die ik nog enigszins te doen vind haha
Haha thx bro! die opmerking kreeg ik vandaag ook al @ the gymMooi hoor dat je voor een deload gewichten gebruikt die voor heel wat mensen behoorlijk pittig is.![]()

Ja.. gewoon gelijk na je KT even naar binnenwerken en dan de crosstrainer opdit is de enige die ik nog enigszins te doen vind haha
Haha thx bro! die opmerking kreeg ik vandaag ook al @ the gym![]()

Volgens mij was het BCAA dat de spierafbraak tegen ging.marja EAA is echt Duchtige shit![]()
en dat wil wat zeggen...
Klopt... maar heb EAA nog staan.. stinkt nog erger dan het smaakten dat wil wat zeggen...
Daarbij blijf ik op onderhoud eten en creeer ik de deficit mbv cardio.
* Edit lees net sticky --> misschien toch beter om over te stappen op BCAA wanneer de EAA op zijn![]()

Ja, sommige sups zij gewoon niet gemaakt om te drinken/eten denk ik>>>ranzige gore bende.![]()