- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zien wel waar het schip strand heheSchema ziet er mooi uit! Heb er niet super veel verstand van ofzo, maar voor zover ik kan zien ziet het er goed uit.

Ja tis echt irritant... vandaag LB1 en ik voelde hem alweer...Nette training bro, ben benieuwd naar je progressie met dat ub/lb schema. Pas op met die biceps aanhechting, dont wanna tear it ^^
Thx man.. met mijn conditie is het echt kapot gaan met maar 1 min rust

Goede training bro, lekkere squats!
Goodmornings lijkt me ook k*toefening.

(voor de liefhebber staan ze in de beginpost)Thx bro! Misschien dat het wennen is daarom probeer ik ze nog 1 keer en anders gooi ik m er gewoon weer uit
Heb eindelijk foto's gemaakt... Dit zodat ik kan vergelijken hoe ik er na de cut uitzie(voor de liefhebber staan ze in de beginpost)

Hehe... De trots van mijn huis
op mn audio/video/ict infrastructuur na dan 
Hehe.. Blijkt dat me conditie nog waardelozer is dan dat ik dachtJammer dat ik je niet kapot heb zien gaan anders had ik je gedwongen een schepje er bovenop te doen![]()
...
Thx man... het gewicht valt opzich wel mee vond ik, alleen door de weinig rust was het nogal zwaar

Thx man! verder geen op of aanmerkingen erop?mooi schema is dat man
trouwens, BCAA's werken ook op je serotonine. Stelt de vermoeidheid uit tijdens het sporten![]()

Thx dumba! heb er wel aardige spierpijn aan overgehouden dus ze zullen toch wel gewerkt hebbenZiet er goed uit. En ja...de 1 zweert bij Goodmornings de ander haat ze.
Lekker die 4x8x120 sq.

Welkom! Volume is zoiezo nieuw vanaf deze weekFf buurten in je log man.
Nice volume on the squats.
Ook meteen ff gekeken naar je pics, ziet er alpha uit man (nice bar on your back)
Succes met je nieuwe schema![]()

trouwens, BCAA's werken ook op je serotonine. Stelt de vermoeidheid uit tijdens het sporten![]()
Dus beter BCAA dan EAA?
En wanneer neem je deze dan voor en na je KT (daarna nog cardio)?