Fitness Seller

gns is back in business

Schema ziet er mooi uit! Heb er niet super veel verstand van ofzo, maar voor zover ik kan zien ziet het er goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
Schema ziet er mooi uit! Heb er niet super veel verstand van ofzo, maar voor zover ik kan zien ziet het er goed uit.
We zien wel waar het schip strand hehe ;)

Training 09.01.2012

De komende weken zal een beetje zoeken worden naar de juiste gewichten... heb besloten om 4 x 8 aan te houden.

Verder is de maximale rust tussen de setjes 1 minuut...

UB1
Incline Dumbbell Press
4 x 8 x 36 kg... Vrij pittig gewicht zit daar wel goed denk ik..

Military Press+5
4 x 8 x 40 kg.. volgende week

Standing Cable Flyes+5
4 x 8 x 30 kg... veel last van me biceps aanhechting...

Close Grip Bench Press+10
4 x 8 x 40 kg

T-Bar row+10
4 x 8 x 50 kg

Barbell Curl+10
4 x 8 x 30 kg

Daarna nog een half uur op de crosstrainer gestaan...

@gokhan... da spul is echt smerig bro...

Nette training bro, ben benieuwd naar je progressie met dat ub/lb schema. Pas op met die biceps aanhechting, dont wanna tear it ^^

Laatst bewerkt:
nette training man met korte rustpauzes

Nette training bro, ben benieuwd naar je progressie met dat ub/lb schema. Pas op met die biceps aanhechting, dont wanna tear it ^^
Ja tis echt irritant... vandaag LB1 en ik voelde hem alweer...

nette training man met korte rustpauzes
Thx man.. met mijn conditie is het echt kapot gaan met maar 1 min rust :P

Training 10.01.2012
Wederom zoeken naar gewicht.. zal de komende week nog wel zo blijven... Merk wel dat 4 x 8 met max 1 min rust een stuk intensiever is dan wat ik normaal deed...

LB1
Squat (+2,5kg)
4 x 8 x 120 kg... f*ckin kapot gaan...

Goodmornings (+??kg)
4 x 8 x 60 kg.. wat een klote oefening.. probeer m volgende week nog 1 x en anders gaat ie er uit:mad:

Leg extensions (+7kg)
4 x 8 x 105 kg

Seated Calf Raise (+10kg)
4 x 8 x 90 kg

Abs (ss van 8 x crunches / 8 x side crunches links / 8 x side crunches rechts / 8 x met zon deegroller...)
4 x ss

Goede training bro, lekkere squats!
Goodmornings lijkt me ook k*toefening.

Goede training bro, lekkere squats!
Goodmornings lijkt me ook k*toefening.

Thx bro! Misschien dat het wennen is daarom probeer ik ze nog 1 keer en anders gooi ik m er gewoon weer uit:D

Heb eindelijk foto's gemaakt... Dit zodat ik kan vergelijken hoe ik er na de cut uitzie :) (voor de liefhebber staan ze in de beginpost)

Thx bro! Misschien dat het wennen is daarom probeer ik ze nog 1 keer en anders gooi ik m er gewoon weer uit:D

Heb eindelijk foto's gemaakt... Dit zodat ik kan vergelijken hoe ik er na de cut uitzie :) (voor de liefhebber staan ze in de beginpost)

Daaaaamn! Mooi bad :p

Jammer dat ik je niet kapot heb zien gaan anders had ik je gedwongen een schepje er bovenop te doen ;)

Aha lekker al die herhalingen hè. Ineens van kracht naar massa is wel wennen.
Nice square trouwens.

bazige squats man.

mooi schema is dat man

trouwens, BCAA's werken ook op je serotonine. Stelt de vermoeidheid uit tijdens het sporten ;)

Ziet er goed uit. En ja...de 1 zweert bij Goodmornings de ander haat ze.
Lekker die 4x8x120 sq:).

Ff buurten in je log man.
Nice volume on the squats.
Ook meteen ff gekeken naar je pics, ziet er alpha uit man (nice bar on your back)
Succes met je nieuwe schema :thumbs:

Thx man... het gewicht valt opzich wel mee vond ik, alleen door de weinig rust was het nogal zwaar :P

mooi schema is dat man

trouwens, BCAA's werken ook op je serotonine. Stelt de vermoeidheid uit tijdens het sporten ;)
Thx man! verder geen op of aanmerkingen erop?

Thank god 4 google en wikipedia.. nog nooit van serotonine gehoord :D

Ziet er goed uit. En ja...de 1 zweert bij Goodmornings de ander haat ze.
Lekker die 4x8x120 sq:).
Thx dumba! heb er wel aardige spierpijn aan overgehouden dus ze zullen toch wel gewerkt hebben :P

Ff buurten in je log man.
Nice volume on the squats.
Ook meteen ff gekeken naar je pics, ziet er alpha uit man (nice bar on your back)
Succes met je nieuwe schema :thumbs:
Welkom! Volume is zoiezo nieuw vanaf deze week :P
Die bar heb ik altijd na het squaten :D
Ga dit schema minimaal 2 maanden aanhouden... kijken of het me wat brengt :cool:

bedoelde eigenlijk tussen de KT en cardio in... Had gelezen dat whey en dextrose zorgen voor een verhoging van insuline, en dit zou de vetverbranding weer bemoeilijken...

dus in chronologische volgorde is dit eigenlijk mijn vraag:
- BCAA of EAS?
- KT
- BCAA?
- Cardio
- Maaltijd

Terug
Naar boven