- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx bro... met die 1 min rust ipv 5 min tussen de sets ben ik echt dood aan het gaan haha
.. Gewicht is veel minder dan dat ik pakte met max rust tussen de sets... bij alles wat ik nu pak voel ik het verzurenZiet er goed uit. Die incline db curl zul je wel gevoeld hebben.![]()

Haha... pakte voorheen 5 x 5 x 48 kgJij ook al an de 40 kg db bench presses (very nice)
Man als ik dat ooit red kan ik een andere sportschool gaan zoeken want verder als dat hebben we niet.![]()
maar dat is nu niet te doen in dit tempo misschien over een paar weken weer als me conditie een beetje op peil is 
Thx bro!
Van maandag bedoel je of wat? Die EAS is trouwens echt smerig baas

Thx brah... ooit zal ik ook de zware gewichten met volume kunnen doen

was ram misselijk 
Thx bro! na die squats heb ik 5 min op een bankje gelegen omda ik anders over me nek was gegaannice deadlifts en squats! dat je dit allemaal volhoudt met maar 1min rust, respect bro!

Thx Dumba! Die deadlift is easy peasy in het begin.. maar de laatste set wordt ie toch stiekem best zwaarHet traint toch ff anders met minder rust tussen je sets. Netjes vooral die volumineuziteit op je DL.![]()
en dan moet je nog squaten erna
Ik ga hier meelezen. bijna even lang en betere stats kan ik alleen van leren. suc6 met cut, veel vvm onder dat winterspek.