MuscleMeat

gns is back in business

Helemaal niets tussen KT & Cardio. Hou gewoon je KT binnen het uur en je cardio binnen de 45min.

En idd. Alles +40gr whey zorgt voor insuline piek. Dextrose sowieso. Maar dat heb je ook niet nodig :p

Trouwens, een insuline verhoging kan tot 3uur aanhouden... ;)

• Like
Waarderingen: gns
  • Topic Starter Topic Starter
Thx voor de info man... Met alle topics hier is af en toe door de bomen het bos niet meer te zien :)

Training 12.01.2012

UB2
Wide Grip Pull Down + 7 kg
4 x 8 x 84 kg

Barbell Bent-over Row + 10 kg
4 x 8 x 70 kg

Dumbbell Bench Press + 4 kg
4 x 8 x 40 kg

Incline Dumbbell Curl + 2 kg
4 x 8 x 16kg

Skullcrushers + 5 kg
4 x 8 x 40 kg

Dumbbell Lateral Raise + 2 kg
4 x 8 x 10 kg

30 min cardio +/- 400 kcal... Heb het gevoel dat dit me dood nog eens wordt:P

Training ging best aardig... Zweet me eigen achterover met die korte rustpauzes...:rolleyes:

Goede training bro en dan ook nog die cardio erna :D

Ziet er goed uit. Die incline db curl zul je wel gevoeld hebben.:)

Jij ook al an de 40 kg db bench presses (very nice)
Man als ik dat ooit red kan ik een andere sportschool gaan zoeken want verder als dat hebben we niet. :o

• Like
Waarderingen: gns
nice training GNS

Goede training bro en dan ook nog die cardio erna :D
Thx bro... met die 1 min rust ipv 5 min tussen de sets ben ik echt dood aan het gaan haha:D..

Ziet er goed uit. Die incline db curl zul je wel gevoeld hebben.:)
Gewicht is veel minder dan dat ik pakte met max rust tussen de sets... bij alles wat ik nu pak voel ik het verzuren :P

Jij ook al an de 40 kg db bench presses (very nice)
Man als ik dat ooit red kan ik een andere sportschool gaan zoeken want verder als dat hebben we niet. :o
Haha... pakte voorheen 5 x 5 x 48 kg :p maar dat is nu niet te doen in dit tempo misschien over een paar weken weer als me conditie een beetje op peil is :D

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 19:15 ----------

Thx bro!

Nicevolume op de dumbbell incline

Training 13.01.2012

LB2
Deadlift+2,5kg
4 x 8 x 160 kg..

Squat
4 x 8 x 110 kg.. F*ckin misselijk... die 1 min rust hakt er echt zwaar in..

Lever Lying Leg Curl+20kg
4 x 8 x 110 kg

Seated Calf Raise
4 x 8 x 90 kg.. de 45 lever calf raise is verdwenen???

MTS Abdominal Crunch
4 x 8 x 15 kg... :o was ram misselijk :p

Nog 30 min crosstrainer +/- 350 kcal..

nice deadlifts en squats! dat je dit allemaal volhoudt met maar 1min rust, respect bro!

Het traint toch ff anders met minder rust tussen je sets. Netjes vooral die volumineuziteit op je DL.:)

Ik ga hier meelezen. bijna even lang en betere stats kan ik alleen van leren. suc6 met cut, veel vvm onder dat winterspek.

nice deadlifts en squats! dat je dit allemaal volhoudt met maar 1min rust, respect bro!
Thx bro! na die squats heb ik 5 min op een bankje gelegen omda ik anders over me nek was gegaan :p

Het traint toch ff anders met minder rust tussen je sets. Netjes vooral die volumineuziteit op je DL.:)
Thx Dumba! Die deadlift is easy peasy in het begin.. maar de laatste set wordt ie toch stiekem best zwaar :D en dan moet je nog squaten erna:eek:

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jan 2012 om 11:14 ----------

Ik ga hier meelezen. bijna even lang en betere stats kan ik alleen van leren. suc6 met cut, veel vvm onder dat winterspek.

Welcome!! Ben van plan om IF toe te passen kijken wat dat doet voor me!

Iedereen op dbb aan de if haha niet voor mij weggelegd dat vasten, suc6!

's Morgens heb ik er niet zo'n last van het is bij mij meer het probleem na 9'en..

Gebruik je fatburners? Groene thee?

Als het goed is komt de groene thee extract vandaag binnen... Geen fatburners so far... wil even kijken hoever ik kom zonder...

Vind thee om te drinken zoiezo bagger :P krijg er alleen maar meer dorst van.. :(

Terug
Naar boven