- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thx man! Het is allemaal voor een goed doelLekker die squats met cardio. Goodmorning moet je liggen idd. Heb 100 jaar geleden nog wel een GMs + rev GMs gedaan. Is helemaal heftig; moet je wel lenig voor zijn in je onderrug.
Looking good man.![]()
Die GMs zijn voor mij afgeschreven
klote oefening
Thx..
Thx bro! We moeten er iets voor overhebben om die ripped shredded mofo te wordenGoede training! Cardio nog na benen training ^^ nice job

Met een beetje geluk kan Tom dan filmenLees net dat je vrijdag een mooie max wil neerzetten, succes alvast![]()
heb ik ook een keer een filmpje 
Thx man! De spiegel begint al wat aardiger te worden... dit kan ook verbeelding zijn natuurlijk, maar laat me dan maar in me waanWederom een heftige training man, merk je al dat je metabolisme flink omhoog schiet i.v.m. de hogere volumes, weinig rust tussendoor en de cardio erbij ?

Thx bro!
haha... Vandaag met Tom509 getraind dus een improvisatie training lekker op kracht..

Thx bro! Vanaf de 180 kg pak ik straps en beltDamn 230kg deadlift, zieeeeeeeeeeeeeeeek
Zonde belt en normale grip?

Het was wel een dikke grinder maar omhoog is omhoogongelooflijk man, hoe sterke progressie kun je maken. moet natuurlijk direct hier overheen![]()

Thx man! Ook voor de mentale steun

Thx bro! Bench en Front squats is toch een aparte gewaarwording als je ze voor het eerst doet

Thx.. Vind met straps fijner dan met mixed grip...Nette DL. maar waarom straps? gewoon mixed grip en magnesium doen next time imo
Dank je lieverdLekkerding! ff je sign aanpassen! Dacht wel ff aan het begin van die 230 dat je jezelf een bicep tear ging trekken!![]()
Weet alleen van de deadlift nu me 1 rep max... staat ook zo karig in je sig 
Yeahhhhh. 230kg DL.Congratzzz en ook de rest zag er ook sterk uit.
Thx mannen!
Mag het hopen
hij ging iig alles behalve makkelijk omhoog