XXL Nutrition

gns is back in business

• Topic Starter Topic Starter
Ooh nog begin van cut! Cardio wou je pas later doen zei je toch?

Ooh nog begin van cut! Cardio wou je pas later doen zei je toch?

Nee heb het boek gelezen van Tom Venuto.. daarom op onderhoud eten en de deficit creëren met cardio.. Wel heb ik toen gelezen over intermittent fasting en zo combineer ik die 2 dingen :D

Hoop wel dat dit het gewenste effect geeft :)

Weet iemand of je groente nou wel of niet mee moet nemen in de berekening van je kcal's?

Laatst bewerkt:
Uiteraard neem je die mee.

lekker alles laten verzuren met die 4x8

Dat dacht ik ook totdat ik las dat je lichaam voor bepaalde groente meer energie verbruikt dan dat de voedingswaarde van de groente zelf is...

Heerlijk is dat... En ik ben nog eerder klaar met trainen ook met dit UB/LB schema:D

Die heb ik ook eerder gehoord, maar dat blijkt een fabeltje te zijn (wat betreft de groente) :D

Training 26.01.2012

Godver de godver de godver... is het ten eerste al een bagger training die je wegzet.. kom je in de kleedkamer goed bezweet... is me vest weg.. Vuile hondekoppen :mad::mad::mad:

Fietsend door de regen in een t shirt naar huis :fire: yes mad!

UB2
Wide Grip Pull Down
4 x 8 x 91 kg

Barbell Bent-over Row
4 x 8 x 80 kg

Dumbbell Bench Press
2 x 8 x 44 kg
1 x 6 x 44 kg :mad:
1 x 8 x 40 kg

Incline Dumbbell Curl
4 x 8 x 18 kg

Skullcrushers
4 x 8 x 45 kg

Dumbbell Lateral Raise
4 x 8 x 12 kg

Geen cardio vandaag!

Vest gejat; Dat is balen zeg. Jammer van die 2 reps op je dbBP, maar ziet er goed uit. Dit weer is het meestal als ik mn hoofd naar buiten steek om de buientraining te doen.:)

mooi klote man. Hoorde zelfs dat de foam roller gejat was... waar gaat het heen

Vest gejat; Dat is balen zeg. Jammer van die 2 reps op je dbBP, maar ziet er goed uit. Dit weer is het meestal als ik mn hoofd naar buiten steek om de buientraining te doen.:)
Jij liever dan ik bro! ging kapot van de kou:p

mooi klote man. Hoorde zelfs dat de foam roller gejat was... waar gaat het heen
De ratte!

Training 13.01.2012

De 4 x 8 chronicles met 1 min rest max continues!

LB2
Deadlift
4 x 8 x 165 kg..

Front Squat
4 x 8 x 70 kg..

Lever Lying Leg Curl
4 x 8 x 130 kg

Seated Calf Raise
4 x 8 x 100 kg..

MTS Abdominal Crunch
4 x 8 x 40 kg...

Vandaag maar 10 mins crosstrainer... Werd f*ckin misselijk van nieuwe PWO denk ik...

Goeie training baas, wel erg triest van die vest. hang me jas daar in die kleed kamer gelukkig nog nooit gejat. Wat is je nieuwe pwo?:D

K*t van je vest man, hoop iig niet dat het een heel dure vest was. Sterke deadlift weer!

Goede training! Benen met 1 minuut rust is nice.
Welke pwo neem je nu?
En k*t van je vest, lees steeds vaker op dbb dat van mensen wat gejat word. Ik ga denk ik toch maar weer een kluisje gebruiken.

Goeie training baas, wel erg triest van die vest. hang me jas daar in die kleed kamer gelukkig nog nooit gejat. Wat is je nieuwe pwo?:D

K*t van je vest man, hoop iig niet dat het een heel dure vest was. Sterke deadlift weer!

Goede training! Benen met 1 minuut rust is nice.
Welke pwo neem je nu?
En k*t van je vest, lees steeds vaker op dbb dat van mensen wat gejat word. Ik ga denk ik toch maar weer een kluisje gebruiken.

Thx broski's!
Ja van het vest is balen.. doe er niks meer aan nu.. Was van Gorilla Wear had m net een week :mad:
PWO heb ik ooit in de weekaanbieding gekocht bij B&F, Anadraulic state GT, dacht gebruik m vandaag is een keer... meteen de laatste keer geweest..

Van Gorilla Wear oh lord, wat een vieze schooier. Hadden ze daar geen kluisjes?

Lekkere volume op de deadlift bro :)
Schandalig dat sommige mensen het lef hebben om andermans spullen te jatten tijdens het trainen, wel triest ben je dan :mad:

Lekkere volume op de deadlift bro :)
Schandalig dat sommige mensen het lef hebben om andermans spullen te jatten tijdens het trainen, wel triest ben je dan :mad:

Thx bro! Was wel nog vies zwaar :o dacht dat ik die wel makkelijk weg zou trekken haha...

Maar voor nu:

Dortmund here we come! Braadworst bier en de wedstrijd:

Borussia Dortmund - TSG 1899 Hoffenheim

Aww yeah!

en daarna nog meer bier :D

Terug
Naar boven