Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx bro!
Ik hoop ook dat ie snel terug is.. verwacht ergens toch nog wat kracht te gaan verliezen straks..Goede training bro! Hoop dat die 40kg db snel terecht is. Bij de yourhealth in Zwolle ben ik al 3 maanden op zoek naar de 10kg db die mist![]()

Thx bro!
Thx.. Mjah ik verwacht niet om 4 x 8 X 70 kg te drukken als ik eerst al IDP heb gedaan

Thx man.. Jij was m ook al kwijt las ikGoede training man, en echt k*t van die dumbbell man.

4x 8 reps is nice man
en die 40er DB? wie speelt nu zoiets kwijt hé![]()

Zoooo...die squat gaat lekker en de volgende x meer pakken als je voelt dat er meer in zit. En ja Zumba dames kijken altijd goed>>>zijn mn zusjes.![]()

Sterke Squat man blijft ook maar vooruit gaan met dit volume. Zumba chickaltijd leuk om daar naar te kijken
![]()

Thx broski's.. blijf het raar vinden dat me squat nog omhoog gaat![]()

Me conditie wordt inderdaad beter.. maar had niet verwacht dat dit op zou wegen tegen het krachtverlies in een cut..
Maar dan is dit ook pas me eerste cut![]()
Voor mij is het ook de eerste keer dat ik me echt toespits op HIIT cardio.
En idd, het krachtverlies bij je squats valt dan beter mee dan met LIT cardio.
Sterker nog, denk dat door het zware fietsen, mijn kuiten en benen gewoon
meer uithouding krijgen met zware gewichten

Goede training bro! Volgende week verhogen, ben benieuwd naar je meting van morgen.

Thx bro! Ja het zou een anti climax zijn als ik ben blijven hangenZoals gewoonlijk weer een sterke training bro.
Spannend wat morgen gaat brengen voor resultaat, daar doe je het toch voor en het lijkt me zeer motiverend om naar dat checkpunt toe te werken.
Laat je dat in de sportschool checken ?
.. Ik laat het idd op de sportschool checken.Ik hoop het! ben nie voor niks al die cardio aan het doen..