AndroidHealthClinic

gns is back in business

Lekkere training bro! nice die pr's in de cut. Je gaat nu toch dips doen ipv skulzz?

• Topic Starter Topic Starter
Iig geen p*ssy front squats meer:p waren ze trouwens zwaar? en was je techniek erop goed?
Laatste set heb ik m ff terug moeten leggen voor de laatste 2 reps omdat ie van me schouders af rolde :o.. Maar techniek was nog gewoon goed.. Wist niet dat 10 kg zoveel zou schelen :p

Lekkere training bro! nice die pr's in de cut. Je gaat nu toch dips doen ipv skulzz?
Mjah het zijn niet echt noemenswaardige PRs :P.. zijn allebei nieuwe oefeningen.. Bij de FSQ wilde ik eerst me techniek goed hebben en buik zie ik altijd wel hoeveel zin ik nog heb :D

Ja ik ga voortaan voor de dips... Er komt teveel druk op me ellebogen te staan bij het in positie krijgen van de EZ bar..

Ik kon het niet laten, maar toch maar een superdude foto genomen.. na al die jaren begint er eindelijk iets van definitie op me abs te komen :D

IMG_0380.jpg

Beest!!! ziet er beestig uit man keep going bro:cool:

nomnom nom srs mirin' bro

I see abs, hij gaat lekker baas :)

wow, gaat lekker kerel !

Training 27.02.2012

UB1
Incline Dumbbell Press
4 x 8 x 44 kg.. laatste 3 reps met spot maar ik kom er wel :D

Military Press
4 x 8 x 50 kg

Lying Dumbbell Flyes
4 x 8 x 18 kg

Close Grip Bench Press
4 x 8 x 70 kg.. kan volgende week zwaarder

T-Bar row
4 x 8 x 80 kg

Barbell Curl
4 x 8 x 40 kg

30 min crosstrainer.. +/- 390 kcal

Die incline gaat al met hele sjieke gewichten. Goed dat je nog kunt verhogen, want ook je MP en T-bar zitten op een goed niveau.:)

Nice training, je kracht lijkt best goed toe te nemen in de cut :D

Beest!! Nog steeds vooruitgang in kracht.

Op naar die 50'ers DB :D

Die incline gaat al met hele sjieke gewichten. Goed dat je nog kunt verhogen, want ook je MP en T-bar zitten op een goed niveau.:)
Thx! MP is freakin zwaar naar de IDP :D

Nice training, je kracht lijkt best goed toe te nemen in de cut :D

Beest!! Nog steeds vooruitgang in kracht.
Thx mannen! Cardio is a b*ch maar blijkbaar is het wel goed voor me conditie :D

haha sure :rolleyes: Straks als ik ga bulken weer denk ik :D

Still going strong bro.
Ga je dit schema doen tot je klaar bent met de cut, of had je al weer plannen voor eventueel een volgend schema ?

Still going strong bro.
Ga je dit schema doen tot je klaar bent met de cut, of had je al weer plannen voor eventueel een volgend schema ?

Thx bro! Vind dit schema wel lekker met slechts 5 a 6 oefeningen.. Al merk ik wel dat 2 dagen benen best zwaar is in de week..

Het 4 x 8 principe is ook goed vol te houden misschien dat ik over een maand weer overstap op de 4 dagen split en hier dan een piramide schema op de compounds ga hanteren..

Thx man!

Training 28.02.2012

Awww yeah! Gokhan nog een keer speciaal voor jou ;)

LB1
Squat
4 x 8 x 145 kg... PR..

Lever Lying Leg Curl
4 x 8 x 150 kg

Leg extensions
4 x 8 x 125 kg

Seated Calf Raise
4 x 8 x 110 kg

Abs (ss van 8 x crunches / 8 x side crunches links / 8 x side crunches rechts / 8 x abroller...)
4 x ss

hehe weer nice zumba asses :D 45 min crosstrainer +/- 590 kcal...

Terug
Naar boven