Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx hehe! Die curls zijn heerlijk om het geheel af te maken..\damn wat een volume weer op die deads ...
die leg curl ziet er ook wel pittig uit trouwens![]()
Dat dacht ik al wel
Let machines do the work.04-02-2012
BW: 97,3 kg
BF: 13,1 %
09-03-2012
BW: 94,3 kg
BF: 10,4 %
Hehe hij gaat super man, 3 kilo er af en bijna 3% gezakt in BF
Ik hoop dat ik vergelijkbare resultaten kan behalen.

Training 12.03.2012
UB1
Incline Dumbbell Press
2 x 8 x 44 kg.. Merkte dat me form k*t was..
2 x 8 x 38 kg..
Military Press
4 x 8 x 45 kg
Lying Dumbbell Flyes
4 x 8 x 18 kg
Close Grip Bench Press
4 x 8 x 70 kg..
T-Bar row
4 x 8 x 80 kg
Barbell Curl
4 x 8 x 40 kg
Lol maar 5 min cardio gedaan.. kreeg groffe steken in me zij dus was er toen wel klaar mee...
Met goeie form waarschijnlijk gewoon gelukt toch? Is gewoon een dagje klote, volgende week knal je er zeker weer op los![]()
Kan zo af en toe mindere training tussen zitten, volgende week komt goedHoeveel weken ga je nog door met cut?
Ik denk gewoon een slechte dag.. had ook wat weinig geslapenlekker resultaat al op die meting man !
cutten begint wat door te wegen dan? of idd gewoon slechte dag![]()

Thx bro! ik had helemaal geen zin in de 4 x 8 dus dacht laat ik me 1 RM is gaan bepalenDaaam bro goede training! En dan in de cut schiet ineens je squat omhoog!![]()

Thx dumba.. ik ga dan weer geen 40m lopen met 200kg in me nekEn zo zit je ineens bijna aan de 200kg squat. knap hoor. Moet er niet aan denken met zo'n gewicht te moeten squaten. Kan er gerust 40m mee lopen, maar squatten>>>no way. Good going.![]()

Hehe is om jou gemotiveerd te houdendamn k*tzooi, moet dit noujij gaat zien gns jij gaat zien
effe de titel overnemen sterkste squat axis
![]()

Thx.. soon it will be yoursmooie pr man.
@ gokhan. ooit staat die titel op mijn naam

Thx man..
Als het goed is wel.. Harnak stond er bij als spotter..