Tarik001
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx bro! Is lang geleden dat ik een training heb moeten laten schieten haha..Nice training bro! Lekker die pr's erbij in de cut! Maakt het beetje goed dat je gister niet kon trainen![]()
Thx!
Ja de vorm was steeds verder te zoeken..Lekkere training man, gratz met je PR op de dips (altijd lekker met extra gewicht)
Doe je goed dat je BOR ff lichter pakt met stricte vorm.
Thx!
Laatste meting was 94.3 op 10.4% dacht ik.. Komende vrijdag weer een keer meten..
Thx.. Als ik weer ga bulken moet deze er zeker snel inzitten..Sterk weer. Je squat nu al 2x BW. Gaat nog spannend worden wanneer je die 200 pakt...maar die komt zeker.![]()
Omdat ik merkte dat ik me techniek niet helemaal lekker meer had zitten bij 44.. en er nog steeds 1 van 40 kwijt isNice bro, waarom eigenlijk opeens de 38inlince dumbbell press

Als deze eindelijk terug zijn welNice train brah! Volgende week wel zwaardere db's pakken![]()

thx!38 4x8 pressen is te licht ... oh my ...
good job mate !
Het is dat er 1 van 40 weg is, dat is op dit moment het ideale gewicht voor 4 x 8 voor mijhehe.. tjah hij ligt nog steeds onder de trap..38 easy haha die 40s mogen nou onderhand wel weer terrug komen.
Hij is niet kwijt.. Hij is kapot (dus weg).. ligt al weken onder de trap om gemaakt te laten worden... lamme tippies daaro!1 van 40kg kwijtzou iemand m in ze sporttas per ongeluk hebben meegenomen?
Owww ok.. ik dacht omdat je kwijt zei dat je echt bedoelde foetsie..
oke dat is wel fakking irritant dan, ik weet hoe t is met db's en te grote stappen qua gewicht...

burn baby burn