gns
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m78
Nette squat. Hangt er ergens een record lijst in Axis dan?
Thx.. Ik heb eerlijk gezegd geen idee, al is het wel leuk om westrijdjes met gokhan te doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Damn man, je 1rm squat is wel heel hard. Hoe lang geleden dat je 1rm hebt gezet?

Nee, maar ik denk wel dat wij al een van de sterkste squaters daar zijn. Is gewoon een strijd tussen ons![]()

Ik zal binnekort wel even kijken hoe buff je bent dan![]()
Ookal zal hij er nu stuk droger uitzienThx man..
Als het goed is wel.. Harnak stond er bij als spotter..
Dat is wel de bedoelingStrijd levert altijd betere prestaties op. Ga lekker zo door en dan zitten jullie beiden op 250kg straks.![]()

Ik zal binnekort wel even kijken hoe buff je bent dan![]()
Hehe is wel de bedoeling dat ik er wat droger uitzieJe kan ook naar de spoilers in de openingpost gaan voor een teaserOokal zal hij er nu stuk droger uitzien

Goed is goedNet zo diep als de rest van je squats, op een PL meet zal het kantje boord zijn denk ik persoonlijk. Maar zeker lekker gewicht!
@ rest, er zijn wel mensen bij axis die boven 220 squatten zonder wraps.
soon my friend soon I will get that 220..Zo jammer... y u jealous b*ch?
Dat is wel de bedoeling
Hehe is wel de bedoeling dat ik er wat droger uitzie
Goed is goedsoon my friend soon I will get that 220..
Zo jammer... y u jealous b*ch?

Net zo diep als de rest van je squats, op een PL meet zal het kantje boord zijn denk ik persoonlijk. Maar zeker lekker gewicht!
@ rest, er zijn wel mensen bij axis die boven 220 squatten zonder wraps.
, zie echt niemand daar PL approved squats maken. weet natuurlijk niks van de mensen die daar in de middag of ochtend komen, maar in de avond iig niet.220 squatten op kwart reps ja, zie echt niemand daar PL approved squats maken. weet natuurlijk niks van de mensen die daar in de middag of ochtend komen, maar in de avond iig niet.
Thx

Ik hoop het.. is wel de bedoeling.. who will be the first to reach that goalDie 220 zal jou wel lukken in x aantal tijd, ben ik van overtuigd. Zeker als je je techniek nog kan verbeteren.
Maar vergeet niet, ik jaag ook op die 200+

Te dikMobiel kan je fotos niet openen dan loopt ie vast.
Je snapt vast wel wat dat betekent![]()

BAM zonne grote vuurbal jonge!Lekker hoor 30 min. op de crosstrainer
gruwelijke squat.....BAM jonguh
220 squatten op kwart reps ja, zie echt niemand daar PL approved squats maken. weet natuurlijk niks van de mensen die daar in de middag of ochtend komen, maar in de avond iig niet.
kwart reppers zie ik ook echt vaak 
Geen idee wie dat zou moeten zijn..
Thx man! Nog ff wat core oefeningen en dan moet het lukken.. Benen zat zeker meer in..pff echt zieke squats, die 200 moet geen probleem zijn![]()