gokhann
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

lekker getraind gns, de guns heb je goed aangepakt zie ik![]()

dat is wel chill man, als je een spotter nodig hebt bijv. bij de bench is het makelijker diegene te vragen die je kent. en als je moet wachten omdat het gene wat je wilde doen bezet is. kun je naar een bekende gaan en effe praten

dat is wel chill man, als je een spotter nodig hebt bijv. bij de bench is het makelijker diegene te vragen die je kent. en als je moet wachten omdat het gene wat je wilde doen bezet is. kun je naar een bekende gaan en effe praten![]()
, is echt relax.er loopt daar ook echt een breeje pool rond ongeveer op mijn lengte 1.70 ofzo schat ik hem in. weet niet of je hem gezien hebt maar die gast is echt een beest. staat ook echt droog. dikke v vorm in z'n rug, facking dikke traps, en de aders steken uit z'n armen.

nee hou me niet aan een schema, maar wil nou deadlift en squat niet meer allebei op een dag trainen.Die heb ik nog niet gezien.. Maar wat voor schema hou jij eigenlijk aan? Ik wil weer is wat anders proberen maar weet nog niet wat![]()
nee hou me niet aan een schema, maar wil nou deadlift en squat niet meer allebei op een dag trainen.

sterke neck press gns
haha had ik ook een keer gehad, train zelf ook geen kuiten.
maar dat komt omdat ze ook vrij groot zijn bij mij 
ziet er idd bazig uit, en dan nog van die boomstammen van benen en het is compleet![]()