AndroidHealthClinic

Goedkope whey te koop waar? => rond de 10 euro/kg

kristofsby

Novice
Waardering
0
Whey is duur en is duurder geworden vanwege de grote vraag en minder aanbod.
De prijsverschillen bij de winkels zijn groot. Bij de ene betaal je 10 euro/kg, bij de andere 15euro/kg.
Laten we hier de winkels vermelden waar je goedkope whey kunt vinden.
Meld dus de site, het soort whey (60,80,90%), het land en de verzendingskosten.

Op BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements heb ik de goedkoopste online winkel gevonden:
Is gelegen in Engeland en de wei is 80% (dus op 100 gr. whey heb je 80 gr. eiwit).
10 kg = 89,57 euro + 15 euro verzending = 104,57 euro = 10,457 euro/kg
20 kg = 160,99 euro + 15 euro verzending = 175,99 euro = 8,79 euro/kg

Op de Nederlandstalige site WheyGigant.nl vind je het volgende:

Whey 80%
24 kg = 288 euro = 12 euro / kg (verzending?)
12 kg = 156 euro = 13 euro / kg

Whey 65%
24 kg = 216 euro = 9 euro / Kg
12 kg = 120 euro = 10 euro / kg

Verder zou een site uit Amerika ook wel interessant zijn, want als je kijkt naar de wisselkoersen, dan staat de US-dollar aan 0.7246 EUR, dus koop je voor 200 euro aan, dan betaal je eigenlijk maar 144,92 euro. De verzendingskosten zijn dan wel weer hoger.

Ja ik ga ff 24 kilo whey inslaan...

Ik bestel ook altijd m'n whey bij bulkpowders.co.uk Alleen heeft hun CEE totaal geen effect bij mij, mss reageer ik gewoon niet op creatine.

Ach valt allemaal wel mee;)...geloof dat een pot 80 cent duurder is geworden, jammer maar kan er mee leven:zuip:.
Verder moet je gewoon wat rondneuzen bij de grote importeurs, de prijzen zijn daar grotendeels gelijk gebleven.

Wellicht is het ook interessant om naar de kwaliteit van de whey te kijken dat je wilt kopen.
Kwaliteit van de grondstoffen die gebruikt worden, en heel belangrijk de kwaliteit van de bewerking van de whey. Is de whey nog wel in tact na bewerking?
Bij een verkeerde bewerking van whey kun je net zo goed aardappelmeel door je melk mixen.
Let dus op bij bedragen die gewoon echt niet kunnen. Je krijgt wat je betaalt.
Wil niet zeggen dat het niet voordelig kan, maar ergens qua prijs houdt kwaliteit op en begint de rommel.

goedkope whey bij EAS

EAS heeft op dit moment op de nederlandse website 900g whey voor 15,00 euros.

Whey is duur en is duurder geworden vanwege de grote vraag en minder aanbod.
De prijsverschillen bij de winkels zijn groot. Bij de ene betaal je 10 euro/kg, bij de andere 15euro/kg.
Laten we hier de winkels vermelden waar je goedkope whey kunt vinden.
Meld dus de site, het soort whey (60,80,90%), het land en de verzendingskosten.

Op BulkPowders.co.uk : Bodybuilding, Sports and Nutritional Supplements heb ik de goedkoopste online winkel gevonden:
Is gelegen in Engeland en de wei is 80% (dus op 100 gr. whey heb je 80 gr. eiwit).
10 kg = 89,57 euro + 15 euro verzending = 104,57 euro = 10,457 euro/kg
20 kg = 160,99 euro + 15 euro verzending = 175,99 euro = 8,79 euro/kg

Als ik bij bulkpowders bereken kom ik op het volgende uit:
10kg = 94€ + shipping
20kg = 169€ + shipping :scratch:
{ WPC80%}

EAS zal goedkoper zijn vanwege de lage verzendkosten (volgens mij iets van 4 euros) plus dat je het waarschijnlijk ook nog eens eerder in huis hebt....;)

Wellicht is het ook interessant om naar de kwaliteit van de whey te kijken dat je wilt kopen.
Kwaliteit van de grondstoffen die gebruikt worden, en heel belangrijk de kwaliteit van de bewerking van de whey. Is de whey nog wel in tact na bewerking?
Bij een verkeerde bewerking van whey kun je net zo goed aardappelmeel door je melk mixen.
Let dus op bij bedragen die gewoon echt niet kunnen. Je krijgt wat je betaalt.
Wil niet zeggen dat het niet voordelig kan, maar ergens qua prijs houdt kwaliteit op en begint de rommel.

Je hebt volkomen gelijk, maar waaraan kun je de kwaliteit afleiden?
Adhv de prijs? Adhv het merk? Adhv reviews? Adhv een proces? Etc.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt de kwaliteit allezins al afleiden als het ISOLATE is. Deze is beter dan de CONCENTRATE. Je merkt dat ook al aan de hoeveelheid winden die je zult laten :)
Verder mag je je ook niet laten vangen aan het aantal eiwit per 100 gr poeder. Als er staat "Whey 65%", dan zit er maar 65 gr. proteine op 100 gr. whey in. Staat er 85%, dan zit er 85gr. proteine in. Voor die 65% zul je minder betalen, maar dan heb je ook wel minder eiwitten binnen.

De Whey 65 is voor 25% gevuld met suiker , soort Wheygainer dus :)

Op de Nederlandstalige site [Link niet meer beschikbaar] vind je het volgende:

Whey 80%
24 kg = 288 euro = 12 euro / kg (verzending?)
12 kg = 156 euro = 13 euro / kg

Whey 65%
24 kg = 216 euro = 9 euro / Kg
12 kg = 120 euro = 10 euro / kg

Verder zou een site uit Amerika ook wel interessant zijn, want als je kijkt naar de wisselkoersen, dan staat de US-dollar aan 0.7246 EUR, dus koop je voor 200 euro aan, dan betaal je eigenlijk maar 144,92 euro. De verzendingskosten zijn dan wel weer hoger.

Ik zie ze niet meer voor 12 euro/kg aan eiwitten verkopen. Wie weet waar ik ongeveer in NL voor tientje per kg aan eiwitten kan kopen.

Weet jij dan misschien waar ik anders voor tientje a kg eiwitten kan kopen?

Ik heb niet zoveel geld om 5kg aan eiwitten op te slaan per maand voor een al te hoge prijs.

Ik heb niet zoveel geld om 5kg aan eiwitten op te slaan per maand voor een al te hoge prijs.

Voor een tientje koop je geen goede whey... en al helemaal niet als je maar een kilo wilt kopen...

Ik betaal liever 5 euro de kilo, voor kwaliteitseiwitten welteverstaan!! of beter nog..helemaal niks :D

Zoveel is 5kg toch helemaal niet pak je ong 4,5kg van SNI zit je op 54 euro.
Precies genoeg voor een maand:D

Terug
Naar boven