AndroidHealthClinic

Goeie stack voor snel vet verlies?

terminator404

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
107kg
Beste leden,

Laat mij mezelf even voorstellen. Ik ben Theo 30 jaar en 186 lang en weeg 107kg ik ga trouwen en moet eigenlijk 20kg kwijt in minder dan 2 maand ben al tijd bezig met cardio/kracht trainen en mijn voeding eet max 1500 kcal per dag en daardoor val ik ook gewoon af. Maar ben bang dat ik de deadline niet ga halen nu zat ik te denken om een cycle Clen er bij te pakken eventueel icm t3 om de deadline toch te halen. Wat zou jullie advies zijn qua dosering etc heb in het verleden ook wel eens DNP geslikt voor een andere reden dus ben niet totaal onbekend met dit soort middelen en ik ken de risico's ook echt wel heb van te voren volledig cardiologische onderzoek gehad en mijn hart en alles is prima mankeerd niets aan.

Gr,
Theo

Heb je ervaring met kuren?

1500 kcals is chrash dieet en slaat compleet nergns op. Dat ga je ook niet volhouden op 1.86m. DNP is totale rotzooi !

Pak dan Tirzapatide of Reta. Bij een normaal gewicht van 78-80kg heb je een BMR van ~1800kcals en nu 2100, waar je ruim onder zit en waarschijnlijk spiermassa gaat verliezen. (clen 20mcg, t3 25mcg)

• Topic Starter Topic Starter
Niet met anabolen. Maar wel met DNP dus weet wel de gevaren van clen en t3 en die neem ik maar voor lief je trouwt als goed is maar 1* in je leven dus wil op me best zijn.

En uit eindelijk als me bf % laag genoeg is wil ik mss kuurtje test pakken maar dat is nog niet aan de orde voor nu.

Laatst bewerkt:
1500 kcals is chrash dieet en slaat compleet nergns op. Dat ga je ook niet volhouden op 1.86m. DNP is totale rotzooi !

Pak dan Tirzapatide of Reta. Bij een normaal gewicht van 78-80kg heb je een BMR van ~1800kcals en nu 2100, waar je ruim onder zit en waarschijnlijk spiermassa gaat verliezen. (clen 20mcg, t3 25mcg)
Zat eerst rond de 1800-2000 maar gebeurde weinig op de weegschaal ben blijven verlagen tot ik wat begon te zien. En het eten is beetje eentonig elke dag rijst, kip, groente (ontbijt) en (avond eten) en tussentijds bij trek gebruik ik monster energy zero sugar die dempt de honger ook aardig goed.

En ja je hebt gelijk DNP is rommel maar het werkt wel. Daarom nu gekozen voor clen + t3 lijkt me iets betere keuze. En las dat de 2 days on 2 days off manier niet zo goed meer is en je beter gewoon 1 dosering kan gebruiken en als de sides weg trekken verhogen.

Zal nog even wat onderzoek doen naar Tirzapatide en Reta. Welke combo zou jij zelf adviseren?

Denk dat je gewoon gaat moeten accepteren dat je 20kg in minder dan 2 maanden gewoon niet gaat halen.. Misschien net de helft..

Zat eerst rond de 1800-2000 maar gebeurde weinig op de weegschaal ben blijven verlagen tot ik wat begon te zien. En het eten is beetje eentonig elke dag rijst, kip, groente (ontbijt) en (avond eten) en tussentijds bij trek gebruik ik monster energy zero sugar die dempt de honger ook aardig goed.

En ja je hebt gelijk DNP is rommel maar het werkt wel. Daarom nu gekozen voor clen + t3 lijkt me iets betere keuze. En las dat de 2 days on 2 days off manier niet zo goed meer is en je beter gewoon 1 dosering kan gebruiken en als de sides weg trekken verhogen.

Zal nog even wat onderzoek doen naar Tirzapatide en Reta. Welke combo zou jij zelf adviseren?
Als je eerlijk meet en weegt alles wat in je mond komt, kan dat gewoonweg niet.
De 1e weken zul je sneller afvallen, en dan gaat het langzamer. Normaal is dan ook 300-500 gram per week

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar 20kg afvallen ga je niet redden in twee maand. Je bent nu jezelf aan het verhongeren en zoals je nu doorgaat ga je er niet fris uitzien en voelen op je bruiloft. Je hebt het al over kuren met test als je lager in je vet% zit, ga eerst maar eens goed trainen en eten want dat heb je blijkbaar jaren niet gedaan!

Om het je wat gemakkelijker te maken zou je tirzepatide of retatutride kunnen draaien maar ook dat heeft de tijd nodig om in te werken. Stel je lat gewoon bij naar 10kg ofzo, dat is nog veel maar wel haalbaar als je echt goed je best doet.

Ik wil in ieder geval me uiterste best hebben gedaan. Zal zo de clen + t3;even bestellen en zo snel mogelijk beginnen.

Als je er alles aan doet (training, cardio, voeding etc) dan is het een al een hele prestatie als je op die termijn 8-10kg weet te realiseren. Dat zou al meer dan een kg per week zijn.
En dat moet ook al een heel verschil geven.

Druk bezig met me bunda trimmen

IMG_8415.jpeg - 689118

Aan Ts, als je 20kg van je vriendin moet afvallen dan meer naar Nick luisteren en zeggen zat je jezelf ontwikkeld en zij dat moet accepteren.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DTpbu2ICMbT/?igsh=NWNwaXoycThucXc5

Druk bezig met me bunda trimmen

IMG_8415.jpeg - 689118

Aan Ts, als je 20kg van je vriendin moet afvallen dan meer naar Nick luisteren en zeggen zat je jezelf ontwikkeld en zij dat moet accepteren.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DTpbu2ICMbT/?igsh=NWNwaXoycThucXc5

Haha nee hoef voor haar niet af te vallen wil gewoon zelf goed in me pak zitten er een beetje goed strak uit zien. Is puur voor mezelf en voor een pilleke ben ik ook niet zo bang heb jaren aan de oxycodon gezeten (na een ongeval) en heel moeilijk weer vanaf gekomen maar goed ken de gevaren etc wil gewoon dat ik er tenminste alles aan heb gedaan beetje netjes op de fotos staan enzo en dat me pak past 🤣 kan natuurlijk groter pak kopen maar blijvend resultaat is toch mooier.

Je gaat als je dit doorzet je op je bruiloft totaal kut voelen.... je herinneringen zullen dan niet meer t mooiste moment van je leven zijn maar de dag waarop je je t meest ellendig en miserabel voelde. Dat gevoel kan zo erg blijven hangen dat je juist dat mooie moment niet ten volle voelt en meemaakt en altijd spijt blijft houden.
Zorg liever dat je gezond op weg bent, stel je doel bij naar iets wat realistisch is en dat je die dag ten volle kan genieten. Dat meest optimale doel kan je ook "vieren" met je geliefde als je getrouwd bent! Dag, tijd etc. maakt dan niet meer uit. Maar dan blijft de mooie herinnering je echt goed bij en wordt je er blij van als je terugdenkt.

Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar 20kg afvallen ga je niet redden in twee maand. Je bent nu jezelf aan het verhongeren en zoals je nu doorgaat ga je er niet fris uitzien en voelen op je bruiloft. Je hebt het al over kuren met test als je lager in je vet% zit, ga eerst maar eens goed trainen en eten want dat heb je blijkbaar jaren niet gedaan!

Om het je wat gemakkelijker te maken zou je tirzepatide of retatutride kunnen draaien maar ook dat heeft de tijd nodig om in te werken. Stel je lat gewoon bij naar 10kg ofzo, dat is nog veel maar wel haalbaar als je echt goed je best doet.
Kuren is ook nog lang niet aan orde hoor ik ga eerst lekker verder trainen maar zou me wel tof lijken ooit eens keertje on stage te kunnen dat zou wel het eind goal kunnen zijn. Maar goed eerst maar netjes in me pak. En wat honger betreft heb ik totaal geen last van voel me prima en elke dag me rijst, kip, groente 2* dan weet ik wat ik heb op een dag dus makkelijk vol te houden. En de caffeine in de monster zero houd me nog langer vol.

Haha nee hoef voor haar niet af te vallen wil gewoon zelf goed in me pak zitten er een beetje goed strak uit zien. Is puur voor mezelf en voor een pilleke ben ik ook niet zo bang heb jaren aan de oxycodon gezeten (na een ongeval) en heel moeilijk weer vanaf gekomen maar goed ken de gevaren etc wil gewoon dat ik er tenminste alles aan heb gedaan beetje netjes op de fotos staan enzo en dat me pak past 🤣 kan natuurlijk groter pak kopen maar blijvend resultaat is toch mooier.
Enigste pak wat je gaat passen is een trainingspak met stretch. 20kg is niet realistisch in zon korte tijd, alles kan maar je gaaf eraan kapot dat je bruiloft ook geen feest meer is. Je had eerder moeten beginnen of geen pak maat S moeten bestellen.

1500 kcal ga je niet eens volhouden en is een lijdensweg, schoolvoorbeeld van hoe je niet moet cutten. Die 20kg had je wel kunnen afvallen met de juiste begeleiding in 6-12 maanden, 2 maanden met je eigen plan is slaging kans nihil.

Onthoud ook als je zo langdurig weinig eet de huwelijksavond weinig vuurwerk word als ie niet meer werkt. Je hormonen gaan je tegenwerken en naast dat je “zin”/libido ook zal crashen zal die moeizaam omhoog gaan. Waarschijnlijk ben je er tegen die tijd toch te moe voor door energie gebrek.

Laatst bewerkt:
Enigste pak wat je gaat passen is een trainingspak met stretch. 20kg is niet realistisch in zon korte tijd, alles kan maar je gaaf eraan kapot dat je bruiloft ook geen feest meer is. Je had eerder moeten beginnen of geen pak maat S moeten bestellen.

1500 kcal ga je niet eens volhouden en is een lijdensweg, schoolvoorbeeld van hoe je niet moet cutten. Die 20kg had je wel kunnen afvallen met de juiste begeleiding in 6-12 maanden, 2 maanden met je eigen plan is slaging kans nihil.

Onthoud ook als je zo langdurig weinig eet de huwelijksavond weinig vuurwerk word als ie niet meer werkt. Je hormonen gaan je tegenwerken en naast dat je “zin”/libido ook zal crashen zal die moeizaam omhoog gaan. Waarschijnlijk ben je er tegen die tijd toch te moe voor door energie gebrek.
Maat trainingspak is ook wel overdreven. Pak past wel maar zit gewoon strak daarom zou het fijn zijn als die iets losser zit. En waarom zegt iedereen dat die 1500 kcal weinig is? Ik voel me er prima mee en qua libido voel ik me ook prima de ene is de andere niet zal ik maar zeggen en als ik ik laat mezelf echt niet verhongeren mocht ik echt extreme trek krijgen kan ik altijd me borden rijst wat kleiner maken en meer versprijden over de dag. Maar dankje voor je uitleg je lijkt er verdtand van te hebben. Die Reta hoe dose je die precies? heb injectievloeistof gezien van 10mg. Clen is gewoon pilletje en klaar en lijkt ook wat meer info over te zijn.

Terug
Naar boven