Fitness Seller

gozer flipt op mij in de gym

Yasmine, heb je nou echt niet door dat ze je hier zitten te trollen? Gewoon niet meer op reageren man! Je trapt er elke keer weer in. Je hebt al te veel info over je leven gegeven joh. Laat je niet gek maken!

trollen word pas grappig als je er op reageert en je er in boos maakt snap je :)

Nou, boos maken doe ik niet meer. Ik begrijp dat ze aan het trollen zijn, en hier en daar iets verduidelijken is misschien wel nodig. "Het kantoor afgebroken" was niet juist omschreven. Het was eerder een paar mooie lampen (faraostandbeelden) die ik op de grond gooide en haar glazen salontafel (het blad) moest er ook aan geloven. Ik herinner me wel dat ze toen wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gewelddadig werd. Maar ik herinner me ook dat ik geen enkele vrees kende; Ik was echt een heel vreemd kind. De "vrees" die men soms krijgt als men een gevaar ziet kreeg ik pas toen ik gehuwd was en besefte dat mijn "lijden" ook anderen zou pijn doen. De eerste keer dat ik een gevaarlijke situatie uit de weg ben gegaan was toen ik 24 was en ik ruzie kreeg met een auto vol met Kroaten. Was trouwens de verstandigste beslissing uit mijn leven denk ik want dat bleken achteraf mannen die gestreden hadden met Milosevic (mensen uit Gent zullen weten dat de wijk rond de Ijskelderstraat een tijd lang in hun handen is geweest.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Yasmine, heb je nou echt niet door dat ze je hier zitten te trollen? Gewoon niet meer op reageren man! Je trapt er elke keer weer in. Je hebt al te veel info over je leven gegeven joh. Laat je niet gek maken!

Teveel info over mijn leven? Ja, op zich geef ik veel info, maar niemand kent mijn echte identiteit, noch is de info die ik geef zo belangrijk. Is gewoon wat info over mijn jeugd; Nothing important.

Om to the point te komen: pas nu, in de 21ste eeuw leren leraars tijdens hun opleiding het verschil tussen reactieve en proactieve agressie. Reactief: enkel als je aangevallen wordt, val je aan. Proactief: dat is de speelplaats bully. En ik was dus de reactieve die de bully in elkaar mepte en daardoor straf kreeg wat leidde tot enorme frustratie.
Het mag een klein wonder heten dat ik een relatief normaal leven heb kunnen opbouwen al heeft het 36 jaar geduurd eer ik die woede wat onder controle kreeg.
Heb er zelf eigenlijk geen enkele moeite mee om je verhalen te geloven.

Een kind dat slaag krijgt, leert dat je problemen met je vuisten oplost en kent niets anders. En zelfs als ze een andere strategie aanleren blijven ze daar als volwassene sporen van dragen. Niet? :p

Zie het vaak genoeg dat bij jongeren die thuis klappen krijgen alles draait rond opgekropte frustratie en agressie. Als zo'n jongens zich benadeeld voelen of ze hebben de indruk dat je hen niet graag hebt, zoeken ze zelf (onbewust) conflicten op. Verbaast me niets dat er bij de ene leerkracht geen enkel probleem is, terwijl de ander er met open ogen inloopt en het zelfs tot een half gevecht komt. Heb zelf ex-collega's waarbij er elke dienst problemen waren en verschillende keren aangevallen werden, gewoon omdat ze onhandig met de jongens omgingen en zo'n dingen niet doorzien.

Jezus is die klapmongool weer onder de dekens vandaan gekropen?

Man, man, man.

Mooi verhaal, lekker kort ook. Ik haakte af bij "inderdaad mat"

:lol::lol::lol:

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Nou, boos maken doe ik niet meer. Ik begrijp dat ze aan het trollen zijn, en hier en daar iets verduidelijken is misschien wel nodig. "Het kantoor afgebroken" was niet juist omschreven. Het was eerder een paar mooie lampen (faraostandbeelden) die ik op de grond gooide en haar glazen salontafel (het blad) moest er ook aan geloven. Ik herinner me wel dat ze toen wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gewelddadig werd.

oh nu snap ik het yasmina je was gewoon de kamer opnieuw aan het inrichten, zeg dat dan.

"Mooi verhaal",daar bedoel ik mee, een flinke reaktie. (lekker kort)
Ik haakte dus af en heb het niet gelezen.

Heb er zelf eigenlijk geen enkele moeite mee om je verhalen te geloven.

Een kind dat slaag krijgt, leert dat je problemen met je vuisten oplost en kent niets anders. En zelfs als ze een andere strategie aanleren blijven ze daar als volwassene sporen van dragen. Niet? :p

Zie het vaak genoeg dat bij jongeren die thuis klappen krijgen alles draait rond opgekropte frustratie en agressie. Als zo'n jongens zich benadeeld voelen of ze hebben de indruk dat je hen niet graag hebt, zoeken ze zelf (onbewust) conflicten op. Verbaast me niets dat er bij de ene leerkracht geen enkel probleem is, terwijl de ander er met open ogen inloopt en het zelfs tot een half gevecht komt. Heb zelf ex-collega's waarbij er elke dienst problemen waren en verschillende keren aangevallen werden, gewoon omdat ze onhandig met de jongens omgingen en zo'n dingen niet doorzien.

Inderdaad. Een voorbeeld: je moet naar het bord om een rekensom op te lossen. De leraar ziet dat je een fout maakt en begint je uit te kafferen. De meeste leerlingen gaan dan met rode kaken terug plaatsnemen. Ik niet. En dan heb je conflict. Terwijl de andere leraar, die me een fout ziet maken, me op een andere manier aanpakt, en daardoor krijg je meer zin in het vak. En zo gaat het wel vaker.

Ik ben begeleider geweest (stage) tijdens mijn studies aan de unief. Het was een vereniging waar allochtone probleemkinderen tijdens de vrije dagen (woensdagnamiddag, zaterdag en zondag) terecht konden. Die jongens waren drie keer zo erg als toen ik hun leeftijd had, en geen enkele keer heb ik een conflict gehad. Ik wist hoe ze aan te pakken.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

:lol::lol::lol:

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

oh nu snap ik het yasmina je was gewoon de kamer opnieuw aan het inrichten, zeg dat dan.

Je bent nog dommer dan ik dacht; Begrijpend lezen is je sterkste punt niet he.

als je wil spotten, doe het dan met wat intelligentie. Je haakt af bij inderdaad mat, maar je zegt mooi verhaal. Je mengt twee grappige opmerkingen maar door ze naast elkaar te plaatsen houdt het gewoon geen steek.
Vreemd hoe mensen zich geroepen voelen om te reageren enkel om duidelijk te maken dat ze het niet gelezen hebben. Terwijl iedereen dus weet dat ze dat wel deden. Waar komt deze kinderlijke behoefte vandaan?

yasmine.. Als jij ooit nog een biografie schrijft ben ik de eerste die het boek koopt

prachtig hoe jij je verhalen vertelt vind ik al een aantal jaar dat weet je

top laat ze maar komen hoor

gr opa

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Het is lastig om die kerel serieus te nemen

IK HEB MEER MOEITE OM JOU SERIEUS TE NEMEN DAN YASMINE :trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:

yasmine.. Als jij ooit nog een biografie schrijft ben ik de eerste die het boek koopt

gr opa

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

IK HEB MEER MOEITE OM JOU SERIEUS TE NEMEN DAN YASMINE :trollface::trollface::trollface::trollface::trollface:

hihihihi lol.

Inderdaad. Ik ben wie ik ben, en vertel de zaken zoals ze hebben plaats gevonden. Ik vertel niks wat ik niet wil vertellen, en weet dat ik nog altijd mijn anonimiteit heb. Wat jammer is, is dat er de laatste 6 jaar zo veel kinderen zijn bijgekomen op DBB dat een topic nog maar zelden het niveau haalt van vroeger. Elke topic wordt verdoet door getroll.

Yasmine jij hebt twee accounts hier volgens mij?

Die jongens waren drie keer zo erg als toen ik hun leeftijd had, en geen enkele keer heb ik een conflict gehad. Ik wist hoe ze aan te pakken.
Ook al lijk je op het forum soms snel opgefokt, toch kan ik het me perfect inbeelden :p

Ervaringsdeskundigen weten hoe zo'n gasten in elkaar zitten en doen vaak meer moeite.

Ook al lijk je op het forum soms snel opgefokt, toch kan ik het me perfect inbeelden :p

Ervaringsdeskundigen weten hoe zo'n gasten in elkaar zitten en doen vaak meer moeite.

Inderdaad. Ik herinner me hoe ik vroeger tot ontploffen kwam en weet wanneer en hoe je kan ingrijpen. Eerst en vooral de woede ernstig nemen en niet ridiculiseren;
Ik was een paar maanden geleden inderdaad nogal snel opgefokt, maar eigenlijk ook niet. Snel is een relatieve term. Als je in een topic 50 keer hetzelfde moet herhalen, dan raak je al eens over je toeren. Maar ik had toen een extreem zware job (mentaal) en was daardoor constant veel te vaak uitgeput en dan maak je je ook sneller boos. Sinds 8 november heb ik me niet meer boos gemaakt en merk dat het zelf heel aardig lukt rustig te blijven. De trucjes zijn aan het werken. En ik merk ook dat ik steeds meer en meer aan mijn oude woedeuitbarstingen denk en bij mezelf zeg: wat was dat voor een idiote reactie.

Heel vreemd. Nooit gedacht dat het ging lukken. Ik was al 20 jaar aan het proberen. Maar ik denk dat ik het aangeleerd gedrag eindelijk van me heb afgeworpen.

Woedeuitbarstingen zijn trouwens heel kinderachtig. Je verliest jezelf en je lijkt wel een "little b*ch".

• Like
Waarderingen: mat
Dit is allemaal wel leuk en aardig, maar krijgen we ook naakte pics te zien???

Je bent nog dommer dan ik dacht; Begrijpend lezen is je sterkste punt niet he.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Inderdaad. Ik herinner me hoe ik vroeger tot ontploffen kwam en weet wanneer en hoe je kan ingrijpen. Eerst en vooral de woede ernstig nemen en niet ridiculiseren;
Ik was een paar maanden geleden inderdaad nogal snel opgefokt, maar eigenlijk ook niet. Snel is een relatieve term. Als je in een topic 50 keer hetzelfde moet herhalen, dan raak je al eens over je toeren. Maar ik had toen een extreem zware job (mentaal) en was daardoor constant veel te vaak uitgeput en dan maak je je ook sneller boos. Sinds 8 november heb ik me niet meer boos gemaakt en merk dat het zelf heel aardig lukt rustig te blijven. De trucjes zijn aan het werken. En ik merk ook dat ik steeds meer en meer aan mijn oude woedeuitbarstingen denk en bij mezelf zeg: wat was dat voor een idiote reactie.

Heel vreemd. Nooit gedacht dat het ging lukken. Ik was al 20 jaar aan het proberen. Maar ik denk dat ik het aangeleerd gedrag eindelijk van me heb afgeworpen.

Woedeuitbarstingen zijn trouwens heel kinderachtig. Je verliest jezelf en je lijkt wel een "little b*ch".

daar we dus nu verandering in brengen.

Amen to that!

gr opa

Oke en nu ? :o

Terug
Naar boven