Gameboy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Er is geen enkele mogelijkheid, nog de drang om te bewijzen dat ik ook in het ECHT zo stoer ben. Ik ga dat dus ook niet proberen.
Enkel pubers en mietjes hebben die drang.
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------
Neen, je hebt het niet begrepen. Door mijn gedrag worden gevechten net vermeden. En als er inderdaad een ruziemaker is die ook ballen heeft, dan zal die ook zonder mijn houding het gevecht opzoeken.
Ik haat ruziezoekers, maar als je merkt dat een groep je zal aan willen pakken, dan moet je tonen dat je totaal net geïnteresseerd bent in hen, noch dat je gedrag of je houding door hen wordt beïnvloed. Dan laten ze je meestal met rust. ALs er echter eeen haantje bijzit die toch wil tonen dat hij de alfa male is, en je merkt dat je leven in gevaar is (is het altijd als je voor een groep komt te staan die uit is op een gevecht), dan moet je die zo hard mogelijk en zo snel mogelijk uitschakelen, zonder wild om je heen te slaan. Die coole zekerheid doet ze zo hard twijfelen dat ze niet aanvallen. Ik heb dit al tientallen keren meegemaakt.
Yasmine, wijze woorden. Ik zie jou wel langs de intimiderend kijkende hangjongeren voor de Albert Heijn lopen.