AndroidHealthClinic

gozer flipt op mij in de gym

Er is geen enkele mogelijkheid, nog de drang om te bewijzen dat ik ook in het ECHT zo stoer ben. Ik ga dat dus ook niet proberen.
Enkel pubers en mietjes hebben die drang.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Neen, je hebt het niet begrepen. Door mijn gedrag worden gevechten net vermeden. En als er inderdaad een ruziemaker is die ook ballen heeft, dan zal die ook zonder mijn houding het gevecht opzoeken.
Ik haat ruziezoekers, maar als je merkt dat een groep je zal aan willen pakken, dan moet je tonen dat je totaal net geïnteresseerd bent in hen, noch dat je gedrag of je houding door hen wordt beïnvloed. Dan laten ze je meestal met rust. ALs er echter eeen haantje bijzit die toch wil tonen dat hij de alfa male is, en je merkt dat je leven in gevaar is (is het altijd als je voor een groep komt te staan die uit is op een gevecht), dan moet je die zo hard mogelijk en zo snel mogelijk uitschakelen, zonder wild om je heen te slaan. Die coole zekerheid doet ze zo hard twijfelen dat ze niet aanvallen. Ik heb dit al tientallen keren meegemaakt.

Yasmine, wijze woorden. Ik zie jou wel langs de intimiderend kijkende hangjongeren voor de Albert Heijn lopen. :)

Was jij dit, Christian?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/man-slaat-vijf-marokkanen-murw-213599/

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Nou?

Hoh, dat was 5 jaar geleden, een jaar voor mijn operatie.
Hoe wist jij dit trouwens en hoe wist jij dat ik Christian heet? Ik wist zelf niet dat daar een topic over was.
Er staan trouwens twee fouten in het artikel: In de club kon men ook aan muay thai doen maar ik was toen net klaar met een training Engelse boks. En het is niet Christian B. Maar Christian S. :)

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

Yasmine, wijze woorden. Ik zie jou wel langs de intimiderend kijkende hangjongeren voor de Albert Heijn lopen. :)

Dat zijn snotneuzen die geen fighting skills hebben. Daar kan je met de juiste houding zonder problemen langslopen. Doe het trouwens constant in de "ruigste " buurten van Brussel. Heeft niks te maken met sterk zijn maar met hoe je je opstelt. Sommige mensen vragen het bijna om slachtoffer te worden (al klinkt dat wel heel grof).

Laatst bewerkt:
Er is geen enkele mogelijkheid, nog de drang om te bewijzen dat ik ook in het ECHT zo stoer ben. Ik ga dat dus ook niet proberen.
Enkel pubers en mietjes hebben die drang.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Neen, je hebt het niet begrepen. Door mijn gedrag worden gevechten net vermeden. En als er inderdaad een ruziemaker is die ook ballen heeft, dan zal die ook zonder mijn houding het gevecht opzoeken.
Ik haat ruziezoekers, maar als je merkt dat een groep je zal aan willen pakken, dan moet je tonen dat je totaal net geïnteresseerd bent in hen, noch dat je gedrag of je houding door hen wordt beïnvloed. Dan laten ze je meestal met rust. ALs er echter eeen haantje bijzit die toch wil tonen dat hij de alfa male is, en je merkt dat je leven in gevaar is (is het altijd als je voor een groep komt te staan die uit is op een gevecht), dan moet je die zo hard mogelijk en zo snel mogelijk uitschakelen, zonder wild om je heen te slaan. Die coole zekerheid doet ze zo hard twijfelen dat ze niet aanvallen. Ik heb dit al tientallen keren meegemaakt.

In wat voor oorlogsgebied woon jij?

In wat voor oorlogsgebied woon jij?

Ik ben al oud he, dus jaren genoeg de tijd gehad om ervaring op te bouwen.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Was jij dit, Christian?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/man-slaat-vijf-marokkanen-murw-213599/

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Nou?

Zalige pic van Hitler.

Deze video bewijst dat ze niet altijd in groep een individu aanvallen. Wel zal hun aanwezigheid de andere afschrikken. En het is net dat wat hen deed twijfelen. De kerel toonde geen schrik, en dat werkt meestal als je tegenstander geen professionele vechter is (geweest).
Ik ben geen reus, ben ook niet de sterkste, maar heb wel heel wat ervaring, in de ring, en op straat, en ik merk vaak dat als je geen schrik toont, de andere meestal gewoon, seconde na seconde, steeds banger wordt. Je moet zelf niks zeggen, gewoon blijven kijken met een blik die niks verraadt: geen woede, geen schrik, gewoon niks. Dat werkt in 99% van de gevallen. Komt het toch tot een gevecht dan moet je weten dat de meesten niet weten hoe ze moeten vechten; Ze slaan wild om zich heen, met gestrekte arm, kop naar beneden, zonder verdediging. ALs ze clinchen gebruiken ze geen ellebogen, noch knieen. Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe stoere, sterkuitziende alfa males een gevecht maar lichtjes winnen tegen een zwakke ecto.
Ik geloof echt dat iemand met 1 jaar bokstraining achter de rug, de meeste straatvechters aankan. Hij weet hoe het voelt om slagen te krijgen en is dus niet onaangenaam verrast als die een paar tikken krijgt, hij herstelt sneller en kan beter verdedigen. Maar vooral door de houding en lichaamsbouw moet die meestal zelf niet overgaan tot actie. Een blik zegt vaak genoeg. Stoere mannen die willen vechten, en iemand tegenkomen met zo'n blik, kijken dan gauw ergens anders en doen alsof ze je niet zagen.

PS: ik ga vaak naar Marokko en omdat ik dan ga joggen passeer ik soms wat armere wijken waar er veel geweldsdelicten zijn. En een paar keer kreeg ik ruzie met een hele grote groep, maar nog nooit vielen ze me allen aan. Als het al tot een handgemeen komt (zeer zelden in Marokko, meestal gewoon geschreeuw) dan laten ze hun stoerste kerel het gevecht aan gaan en als die dan een ferme tik krijgt druipen ze af zonder daar veel commotie rond te maken).

oke ik begrijp jou punt en met wat je hier schrijft ben ik het idd eens

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Haha wat dacht jij, ik heb niks te doen op me dinsdagochtend, ik ga maar een heel verhaal schrijven dat niemand wat boeit :o

chrisje123 je kunt je beter even in de post geschiedenis van yasmine verdiepen zul je merken dat hij erg nuttige bijdrage en discussies heeft gebracht hier de laatste jaren imo

of je moet zoals altijd weer ff iedereen dollen en uit de tent lokken want daar bestaat 99.9 % van jou posts uit ik wacht met smart wanneer jij voor de eerste keer een serieus topic opent??????

DAN GAAN DE VLAGGEN UIT OP DBB :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

gecertificeerde forum troll en die-hard fan van Hell93.

JA DIE TWEE SCHIJNEN TE DATEN TEGENWOORDIG MOOI STEL DE EEN NOG EIGENWIJZER ALS DE ANDER :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Sorry hoor maar bestaan dit soort taferelen ook op Belgische scholen? In Nederland is alle gezag weg.

http://www.youtube.com/watch?v=KVGyy57Oe1I

Ik denk dat dergelijke taferelen zich in alle grootsteden plaatsvindt. In de jaren 90 zat ik in het middelbaar, op een school met zowat de slechtste reputatie Vlaanderen, en dit zagen we regelmatig. Zelf leraren kregen klappen. Eentje had ze wel goed verdiend: hij trachtte tijdens de strafstudie een jongen te bepotelen, maar de arme man had niet door dat dat "jongetje" nogal een nijdig ventje was. Niemand trouwens. Leraar zag er echt niet mooi uit. Is daarna, jaren later, zelf veroordeeld voor gelijkaardige feiten.
Ik had me altijd al afgevraagd waarom hij me zo graag in de strafstudie wou. Ik ben trouwens nooit geweest omdat ik reeds werkte.

Waar is de tijd gebleven toen we met bordenwissers naar elkaar gooiden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Go blij dat yas er weeer is.

Waar is de tijd gebleven toen we met bordenwissers naar elkaar gooiden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij hadden een leraar die met een zware bos sleutels gooide. Zo legde die tot drie maal toe,iemands gezicht open.
toen ik 14 was, en aan het tateren was in de klas, gooide de bos sleutels naar mij. Ik heb ze in mijn zak gestoken en ben de klas uit gestapt. Ik moest naar de directeur en zei hem dat ik ze verloren had. Ze wouden maar konden me geen straf geven want hoe zouden ze verklaren dat ik die sleutels in mijn bezit had? Toegeven dat hij ze naar mijn gezicht had gegooid?
Hij heeft nooit nog iets naar mij gegooid.Wat was me dat voor een rotte vent. Handen zo groot als een schop en niet zelden mepte die heel hard leerlingen. Nooit begrepen dat die geen slagen heeft gekregen.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ik ben nog serieus ook :D;)
er is altijd ruimte voor een goede discussie :thumbs:

Dat vind ik ook. Zolang het met argumenten en respect gebeurd, sta ik altijd open voor discussie. En ik ben nooit te beroerd mijn ongelijk toe te geven als blijft dat ik fout was. En dat is hier al een drie a viertal keer gebeurd. Is trouwens niks om zich over te schamen want dat toont aan dat ik hier ook nog kan bijleren. En... only a fool never changes his mind.

pffff jij hebt nogal wat meegemaakt yasmine, though life man.
zoek je het niet stiekem een beetje zelf op allemaal?

pffff jij hebt nogal wat meegemaakt yasmine, though life man.
zoek je het niet stiekem een beetje zelf op allemaal?

Neen, ik denk het niet al geef ik toe dat ik sommige incidenten wel had kunnen vermijden. Maar dan komt mijn ego even om de hoek kijken en kan ik niet altijd aan de drang weerstaan. Bijvoorbeeld tijdens het joggen voorbij een bende lopen met de volume van de koptelefoon uit zodat ik dan kan horen als er iemand iets naar me roept (ja kinderachtig maar ik was dan ook nog maar 18 of zo he, en in die buurt was ik de nieuweling dus moesten ze me testen nietwaar).

Gebeurt regelmatig wel in 'speciale' scholen hoor. Heeft vooral te maken met hoe de leerkracht het aanpakt voor de klas.

Inderdaad.
Ik heb, toen ik 7 en 8 jaar was, op zo'n speciale school gezeten. En daar gebeurde dat vaak, maar niet vaker dan op een andere, normale school. Wel was de aanpak anders en beter.
Zo werd de geweldenaar meegenomen naar de turnzaal waar die mocht sporten: lopen en springen. Of soms naar een ontspanningsruimte waar je leerde "relaxen".
Had echt zijn nut.
Op normale scholen zie ik, of zag ik, te vaak leraren die niet doorhadden dat pubers van 17, niet meer de pubers zijn van 30 jaar geleden. Ze gebruiken een compleet verkeerde pedagogie.
Op onze school hadden we leraars waar er constant conflicten waren, en hadden we leraren waar er NOOIT conflicten waren.

oke ik begrijp jou punt en met wat je hier schrijft ben ik het idd eens

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

chrisje123 je kunt je beter even in de post geschiedenis van yasmine verdiepen zul je merken dat hij erg nuttige bijdrage en discussies heeft gebracht hier de laatste jaren imo

of je moet zoals altijd weer ff iedereen dollen en uit de tent lokken want daar bestaat 99.9 % van jou posts uit ik wacht met smart wanneer jij voor de eerste keer een serieus topic opent??????

DAN GAAN DE VLAGGEN UIT OP DBB :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

JA DIE TWEE SCHIJNEN TE DATEN TEGENWOORDIG MOOI STEL DE EEN NOG EIGENWIJZER ALS DE ANDER :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Nee jou topics zijn allemaal lekker serieus :roflol:

En ja ik date met hell, van wie heb je dat nou weer gehoord ?
Ze zou het geheim houden, krijg je dit weer..

heb je hell overgenomen van skypyper?

Wie dit gelooft is nog erger dan hem...

Terug
Naar boven