specialpaint
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
nu niks want jij trekt je er toch niks van aan he ?? En doet wat je altijd al doet daar ben je expert in:d:d:d:d:d:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nu niks want jij trekt je er toch niks van aan he ?? En doet wat je altijd al doet daar ben je expert in:d:d:d:d:d:d
echt leuk leuk of niet ? ? ? ? :d:d:d ?? Haha ja he he he he![]()
![]()
echt leuk leuk of niet ? ? ? ? :d:d:d
Jy trekt je er ook niks van aan he ? ? ? ?
Trollen is een kunst die je duidelijk niet beheerst.
Trollen is een kunst die je duidelijk niet beheerst.
Karma zegt wat anders.
Btw ik troll je niet eens, heb gewoon moeite met jou onzin verhalen serieus te nemen.
Overal waar je komt heb je ruzie of heb je weer eens iemand pak slaag gegeven.
Maar gek genoeg ligt het nooit niet aan jou !
?Karma zegt wat anders.
Btw ik troll je niet eens, heb gewoon moeite met jou onzin verhalen serieus te nemen.
Overal waar je komt heb je ruzie of heb je weer eens iemand pak slaag gegeven.
Maar gek genoeg ligt het nooit niet aan jou !
toch blijf je leuk weet je zeker dat je die karma niet uit medelijden hebt gekregen?
toch moet je chrisje 123 even de moeite nemen yasmine zijn post geschiedenis door te lezen
"Nooit niet"? Dubbele negatie.
"jouw onzin"
En als je uit mijn verhalen concludeert dat ik overal ruzie heb waar ik kom en altijd mensen slaag geef, dan kan je niet lezen.
Dus niet lezen en niet schrijven, en trollen kan je ook al niet. Hopelijk ben je wel sterk.
Voorlopige conclusie? Trailer park trash.

Haha ga meneer hierboven maar lekker corrigeren![]()
Misschien is het een optie om ook eens naar je eigen interpunctie te gaan kijken![]()

Inderdaad, laten we het niet hebben over de spelling maar over het feit dat niet begrijpend kan lezen. Je trekt dan ook nog eens de meest bizarre conclusies EN.... je bent een zwakke trut.
![]()
Inderdaad, laten we het niet hebben over de spelling maar over het feit dat niet begrijpend kan lezen. Je trekt dan ook nog eens de meest bizarre conclusies EN.... je bent een zwakke trut.
![]()

Vandaag opnieuw een pull en leg dag gedaan, maar mijn energie was heel snel weg; Longen zijn nog steeds niet hersteld.
Deadlift (ging toch al wat beter)
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 110
3 x 120 ( gestopt want was mijn riem thuis vergeten)
lat pull down
5 x 65
5 x 75
5 x 85
(er was een ouwe vent die de hele gym deed stinken die op het toestel bezeig was maar hij was wel 5 meter verder aan het lullen met twee kerels. Ik wou beginnen en komt die tegen me zeiken. Doe je oordoppe uit dan hoor je dat ik zeg dat ik hier bezig ben. Zijn twee vrienden moesten lachen. Ik had veel zin om te zeggen: moest je weten wat een douche is, en een handdoek, dan had je die kunnen gebruiken om duidelijk te maken datje dit toestel gebruikt. Maar ik hield mijn mond omdat ik nogal allergisch ben aan opvolgende onzin).
bent over row (voelde me al heel leeg, echt k*t)
5 x 34 (deed dit voor mijn longontsteking, 2 maan geleden met 55 kilo. Echt crazy)
Dan maar de benen gedaan
hack squat
12 x zonder schijven
10 x 30
10 x 50
8 x 60
biceps curl machine
5 x 35
Balend naar huis gegaan.
Wanneer zal ik terug 100 min keihard kunnen trainen?
yasmine is gevaarlijk hoor ik zou maar oppassen hij heeft veel ervaring als boxer, hij heeft een keer 3 meisjes tegelijkertijd neergeslagen.

1- Ik ben geen powerlifter
2- Nee jou trainingen zijn wel echt bijzonder sterk man als je het daar over wil hebben
En Owja waar zeg ik trouwens dat ik sterk ben ?
Wil je me aub niet in elkaar slaan, Please xx
n**ga please, ik kom uit een break na een longontsteking met complicaties, en een rugoperaties met 6 schroeven. So eat me; Wat is jouw excuus?
Dus je traint om zwak te blijven. Idioot.
hij heeft al 5 leraren in elkaar geslagen, maar dat was allemaal pure zelfverdediging moesten ze maar niet aan zijn derde beentje zitten.