MuscleMeat

gozer flipt op mij in de gym

[Link niet meer beschikbaar]

Was vroeger een bokser en pimp, nu is hij hartstikke dood.

Wel netjes dat de rest van de boys niet mee gingen doen

Omdat ze zagen dat deze jongen niet echt normaal was. Hij toonde duidelijk dat hij totaal geen schrik had en dat doet hen twijfelen want dergelijk gedrag zijn ze niet gewoon; Je moet maar eens door een groep een harde tik tegen je kop krijgen en geen krimp geven en recht vooruit naar de kerel stappen. Je ziet de wanhoop in hun ogen gewoon groeien. En dan komt altijd het "gelul": zich er proberen uitlullen. Zo zielig.

Omdat ze zagen dat deze jongen niet echt normaal was. Hij toonde duidelijk dat hij totaal geen schrik had en dat doet hen twijfelen want dergelijk gedrag zijn ze niet gewoon; Je moet maar eens door een groep een harde tik tegen je kop krijgen en geen krimp geven en recht vooruit naar de kerel stappen. Je ziet de wanhoop in hun ogen gewoon groeien. En dan komt altijd het "gelul": zich er proberen uitlullen. Zo zielig.

+1, mja is makkelijk gezegd vanachter je pc'tje, je moet maar wel de ballen hebben om tegen zo'n groep in te gaan

Laffe hond is het. Een beetje doorslaan als iemand al out is.

maak meteen een topic aan waar we dit soort filmpjes kunnen posten, check deze:

Laffe hond? waar heb je t over man, als iemand mij zo'n suckerpunch geeft breek ik zn oogkas ook.

En doorgaan als het al gebeurd is. Stoer man.

je vergeet 1 ding waar je ook komt een Marokkaan vecht nooit 1 op 1 want dan zijn het schijters valt mij nog reuze mee dat de hele groep er hier niet op duikt en dan het gelul idd met jou eens

je vergeet 1 ding waar je ook komt een Marokkaan vecht nooit 1 op 1 want dan zijn het schijters valt mij nog reuze mee dat de hele groep er hier niet op duikt en dan het gelul idd met jou eens

Deze video bewijst dat ze niet altijd in groep een individu aanvallen. Wel zal hun aanwezigheid de andere afschrikken. En het is net dat wat hen deed twijfelen. De kerel toonde geen schrik, en dat werkt meestal als je tegenstander geen professionele vechter is (geweest).
Ik ben geen reus, ben ook niet de sterkste, maar heb wel heel wat ervaring, in de ring, en op straat, en ik merk vaak dat als je geen schrik toont, de andere meestal gewoon, seconde na seconde, steeds banger wordt. Je moet zelf niks zeggen, gewoon blijven kijken met een blik die niks verraadt: geen woede, geen schrik, gewoon niks. Dat werkt in 99% van de gevallen. Komt het toch tot een gevecht dan moet je weten dat de meesten niet weten hoe ze moeten vechten; Ze slaan wild om zich heen, met gestrekte arm, kop naar beneden, zonder verdediging. ALs ze clinchen gebruiken ze geen ellebogen, noch knieen. Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe stoere, sterkuitziende alfa males een gevecht maar lichtjes winnen tegen een zwakke ecto.
Ik geloof echt dat iemand met 1 jaar bokstraining achter de rug, de meeste straatvechters aankan. Hij weet hoe het voelt om slagen te krijgen en is dus niet onaangenaam verrast als die een paar tikken krijgt, hij herstelt sneller en kan beter verdedigen. Maar vooral door de houding en lichaamsbouw moet die meestal zelf niet overgaan tot actie. Een blik zegt vaak genoeg. Stoere mannen die willen vechten, en iemand tegenkomen met zo'n blik, kijken dan gauw ergens anders en doen alsof ze je niet zagen.

PS: ik ga vaak naar Marokko en omdat ik dan ga joggen passeer ik soms wat armere wijken waar er veel geweldsdelicten zijn. En een paar keer kreeg ik ruzie met een hele grote groep, maar nog nooit vielen ze me allen aan. Als het al tot een handgemeen komt (zeer zelden in Marokko, meestal gewoon geschreeuw) dan laten ze hun stoerste kerel het gevecht aan gaan en als die dan een ferme tik krijgt druipen ze af zonder daar veel commotie rond te maken).

Terug
Naar boven