Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was vroeger een bokser en pimp, nu is hij hartstikke dood.
Wel netjes dat de rest van de boys niet mee gingen doenKent iemand nog die vid van die Schot die uitgedaagd wordt door een paar Antilianen ofzo en wat trappen krijgt en daarna in de tegenaanval gaat? Is volgens mij ooit eens een topic over geweest op dit board.
---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=zeJ6j1Z0Fwk
Wel netjes dat de rest van de boys niet mee gingen doen
Omdat ze zagen dat deze jongen niet echt normaal was. Hij toonde duidelijk dat hij totaal geen schrik had en dat doet hen twijfelen want dergelijk gedrag zijn ze niet gewoon; Je moet maar eens door een groep een harde tik tegen je kop krijgen en geen krimp geven en recht vooruit naar de kerel stappen. Je ziet de wanhoop in hun ogen gewoon groeien. En dan komt altijd het "gelul": zich er proberen uitlullen. Zo zielig.
MWah, ik vind het net goedAls ie weer praatjes heeft los je het net zo op als die gast met dat gele vest. Hoewel ... hij gaat te lang door, ook wel weer laf!
http://www.youtube.com/watch?v=Qv7m_vi3Bhw
Ik voelde'm al komen. Waar is die van gestorven? Een pak slaag gekregen van een handtas?
Omdat ze zagen dat deze jongen niet echt normaal was. Hij toonde duidelijk dat hij totaal geen schrik had en dat doet hen twijfelen want dergelijk gedrag zijn ze niet gewoon; Je moet maar eens door een groep een harde tik tegen je kop krijgen en geen krimp geven en recht vooruit naar de kerel stappen. Je ziet de wanhoop in hun ogen gewoon groeien. En dan komt altijd het "gelul": zich er proberen uitlullen. Zo zielig.
je vergeet 1 ding waar je ook komt een Marokkaan vecht nooit 1 op 1 want dan zijn het schijters valt mij nog reuze mee dat de hele groep er hier niet op duikt en dan het gelul idd met jou eens