XXL Nutrition

gozer flipt op mij in de gym

Deze video bewijst dat ze niet altijd in groep een individu aanvallen. Wel zal hun aanwezigheid de andere afschrikken. En het is net dat wat hen deed twijfelen. De kerel toonde geen schrik, en dat werkt meestal als je tegenstander geen professionele vechter is (geweest).
Ik ben geen reus, ben ook niet de sterkste, maar heb wel heel wat ervaring, in de ring, en op straat, en ik merk vaak dat als je geen schrik toont, de andere meestal gewoon, seconde na seconde, steeds banger wordt. Je moet zelf niks zeggen, gewoon blijven kijken met een blik die niks verraadt: geen woede, geen schrik, gewoon niks. Dat werkt in 99% van de gevallen. Komt het toch tot een gevecht dan moet je weten dat de meesten niet weten hoe ze moeten vechten; Ze slaan wild om zich heen, met gestrekte arm, kop naar beneden, zonder verdediging. ALs ze clinchen gebruiken ze geen ellebogen, noch knieen. Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe stoere, sterkuitziende alfa males een gevecht maar lichtjes winnen tegen een zwakke ecto.
Ik geloof echt dat iemand met 1 jaar bokstraining achter de rug, de meeste straatvechters aankan. Hij weet hoe het voelt om slagen te krijgen en is dus niet onaangenaam verrast als die een paar tikken krijgt, hij herstelt sneller en kan beter verdedigen. Maar vooral door de houding en lichaamsbouw moet die meestal zelf niet overgaan tot actie. Een blik zegt vaak genoeg. Stoere mannen die willen vechten, en iemand tegenkomen met zo'n blik, kijken dan gauw ergens anders en doen alsof ze je niet zagen.

PS: ik ga vaak naar Marokko en omdat ik dan ga joggen passeer ik soms wat armere wijken waar er veel geweldsdelicten zijn. En een paar keer kreeg ik ruzie met een hele grote groep, maar nog nooit vielen ze me allen aan. Als het al tot een handgemeen komt (zeer zelden in Marokko, meestal gewoon geschreeuw) dan laten ze hun stoerste kerel het gevecht aan gaan en als die dan een ferme tik krijgt druipen ze af zonder daar veel commotie rond te maken).

Did not read, loooooool

Boeiende bijdrage.
Wat dacht je toen je dit ging neerpennen? "Hoh, ik heb een idee, ik ga Yamine op de hoogte brengen dat ik z'n tekst niet gelezen heb. Aaaaaaaaaaaah, wat stoer en grappig van me."

Ga maar terug verder kijken naar SpongeBob.

Boeiende bijdrage.
Wat dacht je toen je dit ging neerpennen? "Hoh, ik heb een idee, ik ga Yamine op de hoogte brengen dat ik z'n tekst niet gelezen heb. Aaaaaaaaaaaah, wat stoer en grappig van me."

Ga maar terug verder kijken naar SpongeBob.

Haha wat dacht jij, ik heb niks te doen op me dinsdagochtend, ik ga maar een heel verhaal schrijven dat niemand wat boeit :o

oei

Jij weet wat anderen willen? Je bent paragnost?

2uffzi0.jpg

5dov82.jpg

grow a pair of balls

Deze video bewijst dat ze niet altijd in groep een individu aanvallen. Wel zal hun aanwezigheid de andere afschrikken. En het is net dat wat hen deed twijfelen. De kerel toonde geen schrik, en dat werkt meestal als je tegenstander geen professionele vechter is (geweest).
Ik ben geen reus, ben ook niet de sterkste, maar heb wel heel wat ervaring, in de ring, en op straat, en ik merk vaak dat als je geen schrik toont, de andere meestal gewoon, seconde na seconde, steeds banger wordt. Je moet zelf niks zeggen, gewoon blijven kijken met een blik die niks verraadt: geen woede, geen schrik, gewoon niks. Dat werkt in 99% van de gevallen. Komt het toch tot een gevecht dan moet je weten dat de meesten niet weten hoe ze moeten vechten; Ze slaan wild om zich heen, met gestrekte arm, kop naar beneden, zonder verdediging. ALs ze clinchen gebruiken ze geen ellebogen, noch knieen. Ik sta er iedere keer weer versteld van hoe stoere, sterkuitziende alfa males een gevecht maar lichtjes winnen tegen een zwakke ecto.
Ik geloof echt dat iemand met 1 jaar bokstraining achter de rug, de meeste straatvechters aankan. Hij weet hoe het voelt om slagen te krijgen en is dus niet onaangenaam verrast als die een paar tikken krijgt, hij herstelt sneller en kan beter verdedigen. Maar vooral door de houding en lichaamsbouw moet die meestal zelf niet overgaan tot actie. Een blik zegt vaak genoeg. Stoere mannen die willen vechten, en iemand tegenkomen met zo'n blik, kijken dan gauw ergens anders en doen alsof ze je niet zagen.

PS: ik ga vaak naar Marokko en omdat ik dan ga joggen passeer ik soms wat armere wijken waar er veel geweldsdelicten zijn. En een paar keer kreeg ik ruzie met een hele grote groep, maar nog nooit vielen ze me allen aan. Als het al tot een handgemeen komt (zeer zelden in Marokko, meestal gewoon geschreeuw) dan laten ze hun stoerste kerel het gevecht aan gaan en als die dan een ferme tik krijgt druipen ze af zonder daar veel commotie rond te maken).
Tot je iemand treft die ook door wil gaan tot het bittere end, wens je veel plezier ;)

wat doe je in marokko telkens yasmijn?

Omdat ze zagen dat deze jongen niet echt normaal was. Hij toonde duidelijk dat hij totaal geen schrik had en dat doet hen twijfelen want dergelijk gedrag zijn ze niet gewoon; Je moet maar eens door een groep een harde tik tegen je kop krijgen en geen krimp geven en recht vooruit naar de kerel stappen. Je ziet de wanhoop in hun ogen gewoon groeien. En dan komt altijd het "gelul": zich er proberen uitlullen. Zo zielig.

Was jij dit, Christian?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/man-slaat-vijf-marokkanen-murw-213599/

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Nou?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

yasmine rent gewoon weg, zo dat zal ze leren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tikkende tijdbom die Yasmine :p:p:p

bEicOHx.gif

+1, mja is makkelijk gezegd vanachter je pc'tje, je moet maar wel de ballen hebben om tegen zo'n groep in te gaan

Er is geen enkele mogelijkheid, nog de drang om te bewijzen dat ik ook in het ECHT zo stoer ben. Ik ga dat dus ook niet proberen.
Enkel pubers en mietjes hebben die drang.

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Tot je iemand treft die ook door wil gaan tot het bittere end, wens je veel plezier ;)

Neen, je hebt het niet begrepen. Door mijn gedrag worden gevechten net vermeden. En als er inderdaad een ruziemaker is die ook ballen heeft, dan zal die ook zonder mijn houding het gevecht opzoeken.
Ik haat ruziezoekers, maar als je merkt dat een groep je zal aan willen pakken, dan moet je tonen dat je totaal net geïnteresseerd bent in hen, noch dat je gedrag of je houding door hen wordt beïnvloed. Dan laten ze je meestal met rust. ALs er echter eeen haantje bijzit die toch wil tonen dat hij de alfa male is, en je merkt dat je leven in gevaar is (is het altijd als je voor een groep komt te staan die uit is op een gevecht), dan moet je die zo hard mogelijk en zo snel mogelijk uitschakelen, zonder wild om je heen te slaan. Die coole zekerheid doet ze zo hard twijfelen dat ze niet aanvallen. Ik heb dit al tientallen keren meegemaakt.

Terug
Naar boven