XXL Nutrition

Breaking News Gratis NO 370 The Record Breaker! samples bij Bodyenfitshop.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Binnen! Schattige verpakking, lijkt wel bouillon!

Net terug van de training en ik moet zeggen dat het bij mij wel goed werkt. Ik voelde me geen enkel moment egt hyper maar wel goed gefocust op mijn oefeningen en gewoon erg sterk. Mijn borst voelde na mijn training egt van staal en mijn triceps die ik normaal erg slecht voel voelde egt gepompt aan.
Ik ga dit wel bestellen no xplode is voor mij net te heftig en dit geeft me meer die drive die ik wil. Mooie actie Bodyenfitshop ik had dit nooit gekocht als ik het niet eerst geprobeerd had dus denk dat deze manier van samples sturen bij jullie ook wel de vruchten zal afwerpen.
Groetjes en dank,

Pokerladron.

Sample is binnen. Morgen even uitproberen!

sample binnen, straks benentraining uiteraard ga ik de sample daarvoor gebruiken.

Gratis is altijd het proberen waard :D

mm, helaas zat hij nog steeds niet tussen de post :( .. misschien dat mijn adres niet goed word overgenomen? want als ik bestellingen doe staat er bij 'd'n' meestel 'd///'n' als voorvoegesel.. de website verwerkt dat altijd apart.

niks van gemerkt..
maar ben deze week niks waard kwa trainingen dus misschien dat het wel werkt maar me lichaam gewoon niet.

CNS is iets teveel belast de laatste tijd.

Laatst bewerkt:
mm, helaas zat hij nog steeds niet tussen de post :( .. misschien dat mijn adres niet goed word overgenomen? want als ik bestellingen doe staat er bij 'd'n' meestel 'd///'n' als voorvoegesel.. de website verwerkt dat altijd apart.

Ik heb dit ook met mijn straat gehad... had hierover gemaild, maar zorgt niet voor problemen...

Weet niet wanneer je een PM heb gestuurd, ik maandag en heb 'm net binnen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga mn sample vanavond testen.
Maar ik hoor tot nu toe weinig over de pomp die langer aan zou moeten houden..zelfs tot de volgende dag?
Zijn daar al ervaringen..?

En is de hoeveelheid NO 370 die in de sample zit (10gram) wel dezelfde hoeveelheid als 1 scoop uit de grootverpakking? Waardoor de werking dus niet helemaal optimaal is..
Het is namelijk met Pre Workout Power zo dat in de sample 30 gram zit maar 1 scoop uit de grootverpakking volgens mij een grotere hoeveelheid bevat..

1 scoopje inderdaad. Het effect met bv 2 scoops is natuurlijk nog veel sterker.

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

mm, even gekeken; ma 4 apr 2011, 12:36

:( fuuuu

wacht morgen even af en laat het mij anders dan maar weten. Alles is 100% verzonden:)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Net terug van de training en ik moet zeggen dat het bij mij wel goed werkt. Ik voelde me geen enkel moment egt hyper maar wel goed gefocust op mijn oefeningen en gewoon erg sterk. Mijn borst voelde na mijn training egt van staal en mijn triceps die ik normaal erg slecht voel voelde egt gepompt aan.
Ik ga dit wel bestellen no xplode is voor mij net te heftig en dit geeft me meer die drive die ik wil. Mooie actie Bodyenfitshop ik had dit nooit gekocht als ik het niet eerst geprobeerd had dus denk dat deze manier van samples sturen bij jullie ook wel de vruchten zal afwerpen.
Groetjes en dank,

Pokerladron.

Graag gedaan! Jij bedankt voor de review!:)

heb een heel potje binnen net
laat wel weten hoe het is

Nou ik zit te drinken. De smaak is bitterzuur met een chemische fruittint, waarna zich snel een felzoete afdronk manifesteert om vervolgens weer langzaam een licht bittertje op te bouwen. De nasmaak is over het algemeen plakkerig zoet en licht bitter. Ik zou het niet voor mijn plezier drinken. Ik post straks na de training mijn bevindingen!
Haha, prachtige beschrijving :P
Ben nu al benieuwd naar mijn bevindingen, zal morgen wel met de post komen denk :D

Net de sample ingenomen, zodrekt knallen, ben benieuwd... Hoeveel tijd na het innemen beginnen met trainen?

Heb hem binnen, bedankt!

pm verstuur, weer een top actie B&F, dit is ook de reden waarom ik veel bij jullie koop :p

PM verstuurd, top actie! Bedankt!

Vandaag geprobeerd, ging er wel lekker op maar niet beter dan andere noxipro/preworkout power (maar ook niet slechter). Goede focus gehad iig en die lekkere zone waarin alleen het tillen belangrijk is :)

Oh en als klap op de vuurpijl viel er vandaag een brief met nog een no370 sample op de mat, LUCKY :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven